Foto's Blue & Me Nav

Dennytje
Nuovo Arrivato
Berichten: 136
Lid geworden op: do sep 06, 2007 0:04

Bericht door Dennytje »

Is het nu dan ook echt leverbaar op de GP ? Ik heb me GP nu net een week en had dit toch wel heel graag willen hebben. Is dit later nog in te bouwen ??
Knoopie
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: za aug 18, 2007 10:58
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door Knoopie »

Helaas, niet achteraf.. :evil:
Fiat Falco Beverwijk, 0251-278848
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Nog een fotootje:

Afbeelding

Jammer dat dat nu pas beschikbaar komt, ik denk dat ik toch ook wel graag had willen hebben.
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

Michel schreef:Nog een fotootje:

Afbeelding

Jammer dat dat nu pas beschikbaar komt, ik denk dat ik toch ook wel graag had willen hebben.
Plaatje gefixt. :)
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Goh, je bent me voor Hellfire.
Je lijkt wel een moderator. :wink:
Bedankt dat je het voor me gefixt hebt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Dupje
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 636
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 16:19

Bericht door Dupje »

Hier wat meer informatie over een uitbreiding van Blue&Me op de Fiat 500.
http://www.italiaspeed.com/2007/motor_s ... e_map.html
Belg, 30, 2007 NOB GP 1.3 JTD, bedenker van de wachtkamer
Gebruikersavatar
marcop76
Nuovo Arrivato
Berichten: 45
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 23:45
Locatie: Utrecht

Bericht door marcop76 »

Het Blue en Me op de Fiat 500 kun je in 2 soorten krijgen.
Een is Blue en Me, zoals op Bravo met pijltje/bolletje
En je hebt een Blue en Me Map Navigator. Dit is een TomTom achtig systeem, met kleurenscherm, wat een vaste houder krijgt op het dashboard. Af fabriek komt de voorbereiding en de unit moet apart via afdeling aftersales besteld worden door de dealer. Beide systemen zijn niet leverbaar in combinatie met elkaar. D.w.z. je kunt of Blue en Me Nav bestellen of Blue en Me Map Navigator. Beide systemen zijn vanaf half december te bestellen op de Fiat 500.

Op de Fiat 500 Sport en Lounge uitvoeringen zijn deze opties betaalbaar aangezien er al Blue en Me op deze auto's standaard zit.
designed by Giugiaro - created bij Fiat - build in Turino - driven in heaven !!!
Dennytje
Nuovo Arrivato
Berichten: 136
Lid geworden op: do sep 06, 2007 0:04

Bericht door Dennytje »

Als dit er is, dan zou dit ook gewoon op een GP moeten kunnen toch ? Is wel een leuk projectje eigenlijk 8)
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Is de turbodruklader standaard in een T-Jet Sport? (GP.de: Multifunktionsdisplay mit Ladedruckanzeige) De ladedruck is de turbo toch?

Afbeelding
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Rogar

Bericht door Rogar »

Bennink schreef:Is de turbodruklader standaard in een T-Jet Sport? (GP.de: Multifunktionsdisplay mit Ladedruckanzeige) De ladedruck is de turbo toch?

Afbeelding
He das het nieuwe displaytje dat ik erin heb zitten. Dat ding is de motoroliedrukmeter. Is best grappig om aan te hebben, alleen let je dan weer zo slecht op het verkeer...
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Het ziet er wel fancy uit in ieder geval :)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Rogar schreef:
Bennink schreef:Is de turbodruklader standaard in een T-Jet Sport? (GP.de: Multifunktionsdisplay mit Ladedruckanzeige) De ladedruck is de turbo toch?
He das het nieuwe displaytje dat ik erin heb zitten. Dat ding is de motoroliedrukmeter. Is best grappig om aan te hebben, alleen let je dan weer zo slecht op het verkeer...
Hey dat wil ik ook ! Hoe kom ik daar aan? ;)
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Rogar

Bericht door Rogar »

Michel schreef:
Rogar schreef:
Bennink schreef:Is de turbodruklader standaard in een T-Jet Sport? (GP.de: Multifunktionsdisplay mit Ladedruckanzeige) De ladedruck is de turbo toch?
He das het nieuwe displaytje dat ik erin heb zitten. Dat ding is de motoroliedrukmeter. Is best grappig om aan te hebben, alleen let je dan weer zo slecht op het verkeer...
Hey dat wil ik ook ! Hoe kom ik daar aan? ;)
Ik heb hem van de dealer omdat ze dachten dat daar de resonantie uit kwam, dus hij is te bestellen!
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

oliedruk meter en turbo druk meter is toch aftermarket te plaatsen van die metertjes in de a-stijl ofzo? of scooby style op het dashboard?
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
Michel
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: do aug 09, 2007 14:54
Locatie: Delft

Bericht door Michel »

Rogar schreef:
Michel schreef:
Rogar schreef:
Bennink schreef:Is de turbodruklader standaard in een T-Jet Sport? (GP.de: Multifunktionsdisplay mit Ladedruckanzeige) De ladedruck is de turbo toch?
He das het nieuwe displaytje dat ik erin heb zitten. Dat ding is de motoroliedrukmeter. Is best grappig om aan te hebben, alleen let je dan weer zo slecht op het verkeer...
Hey dat wil ik ook ! Hoe kom ik daar aan? ;)
Ik heb hem van de dealer omdat ze dachten dat daar de resonantie uit kwam, dus hij is te bestellen!
Heb net even op de site van tuynder zitten kijken, maar daar kan ik hem niet vinden. Iemand een idee wat het kost?
1.4 T-jet sport | exotica red | sport-leder | skydome | cruise control | getinte achterruiten
Plaats reactie