Twijfel is weg, de GP is besteld en afgeleverd!!

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Kijk, daar hebben we iets aan. Dank je.

Ik weet in ieder geval al zeker dat het de Sport gaat worden. Ik wil nog even wachten met bestellen tot ik proef gereden heb met de 1.4 16v.
Wat betreft de kleuren twijfel ik nog tussen Crossover Black en New Orleans Blue. In eerste instantie was ik zeer geïnteresseerd in de Exotica Red maar gezien de reacties van iedereen (kleurverschil en vervagen van de kleur) heb ik besloten toch maar niet voor die kleur te gaan.
Ik heb gelukkig nog even de tijd om een beslissing te nemen.
JezzaNL
Nuovo Arrivato
Berichten: 79
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 16:11
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door JezzaNL »

funk4life schreef:**even vooraf een vraag aan iedereen: Is het zo dat de kleur Exotica Red ook is toegevoegd bij de normale versies??**
Volgens mij niet bij alle versies, maar wel bij de SportSound, SportSound Plus en volgens mij ook de Dynamic, maar dat weet ik niet zeker.

Maar ik wou zelf eerst een rode, maar volgens de dealer kon dit niet. Toen heb ik op de car configurator gekeken en daar stond ie bij de SportSound Plus wel bij... Fiat importeur bevestigde vervolgens dat ie wel leverbaar was...
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Berry schreef:Ik heb hier in het zuiden des lands nog geen enkele GP zien rijden. Bij de dealer die ik vandaag heb bezocht stonden twee zwarte, een donkerblauwe en een lichtblauwe.
Het lijkt me inderdaad slim om alvorens een keuze te maken de kleuren in het echt te zien.
we hebben voor de zwarte gekozen persoonlijk vind ik dit een poetskleur je ziet er echt alles op maar mijn vrouw wilde deze kleur perse, de dealer had er een staan ( sportsound ) en ze vond de auto in deze kleur het mooist en sportiefst
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Berry schreef:Gisteren bij de Fiat dealer in Geleen geweest. Deze had vele GP´s in de showroom staan in verschillende kleuren. Buiten stond de Sport uitvoering met diesel motor in de kleur zwart. Waanzinnig mooi. Aldaar werd mij medegedeeld dat de 1.4 16v pas eind deze maand bij de dealer wordt verwacht en dat ik dan pas een proefrit kan maken. Nog een kleine maand wachten dus :?
Ik weet wel al bijna zeker dat ik voor de kleur zwart ga.
ben hier ook geweest maar we moesten kiezen uit de uitvoeringen zoals ze binnen stonden.
we hebben dus een samengesteld zwart metallic en beige/zwarte bekleding gewoon schitterend deze combinatie ( in Heerlen hadden ze er zo een staan)
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik ben het toch niet helemaal eens met je mening wat betreft de kleuren:
funk4life schreef: Mijn mening wat betreft kleuren:
- Het nadeel van New Orleans Blue is dat hij zijn sportiviteit verliest.
en deze dan:
Afbeelding
- Het nadeel van Psycheledic Azure, kan ik niet verzinnen
Ik vind die kleur en nogal "braafjes" uit zien.
- Het nadeel van Chemical Grey kan ik niet verzinnen
Nadeel hiervan is dat die kleur al ontzettend veel door anderen gekozen wordt.
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

ben het helemaal eens met joedelta (maar dat zal dan ook wel liggen aan het feit dat wij beiden straks een NOB GP hebben :D ) ;)
joedelta

Bericht door joedelta »

Patrick schreef:ben het helemaal eens met joedelta (maar dat zal dan ook wel liggen aan het feit dat wij beiden straks een NOB GP hebben :D ) ;)
Thanks Patrick!!! :wink:

Zelf heb ik lang getwijfeld tussen NOB en crossover black. Tot een uur voordat ik besliste sloeg de weegschaal uit in het voordeel van zwart, maar toen dacht ik aan de inktzwarte Bravo die ik gehad heb en het feit dat de grille zo onzichtbaar is bij zwarte auto's, wat ik toch altijd erg jammer vind...OK je kunt er wat van dat aluminium gaas in hangen, maar daar vind ik de GP te chique voor en ik ben een minimalistische tuner, dus werd het NOB. :D :D :D
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Het is reeds eind maart. Op korte termijn kan ik eindelijk een proefrit maken met een GP 1.4 16v. Ik ben echt benieuwd. :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

JA berry,


Een zwarte in het zuiden des lands.. Ik heb ook een zwarte GP sport besteld. In Roermond bij Lennaerts.

Goeie inruil, prima binnenkomst, etc


Maar wel een zwarte meer in het zuiden dus.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

tonyvandenbroek schreef:JA berry,


Een zwarte in het zuiden des lands.. Ik heb ook een zwarte GP sport besteld. In Roermond bij Lennaerts.

Goeie inruil, prima binnenkomst, etc


Maar wel een zwarte meer in het zuiden dus.
Daar ben ik ook al wezen kijken. Zij hadden daar toen nog geen 1.4 16v staan om een proefrit mee te maken. Nu wel?
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Gistermiddag de GP besteld bij de Fiat dealer in Heerlen.

Het is geworden ................ de 1.4 16V Sport in de kleur Crossover Black Metallic met de Inox Grey stoffenbekleding en de 15spaaks 17" licht metalen velgen. :lol:

Levertijd: 10 tot 12 weken. Dat duurt dus nog effe.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

hé Berry ik was wat snel om op het andere forum onderdeel te vragen wat voor uitvoering je had besteld :lol: :lol: :lol:

alvast gefeliciteerd :wink:
zeiden ze bij creusen dat je zo lang moest wachten :?:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Goeie keus! Gratz!
Had ook een GP met allemaal specificaties.
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

Thanks allemaal.
Ik ben helemaal blij met mijn keuze.

En ja, bij de dealer vertelde ze dat de levertermijn 10 tot 12 weken is.
We wachten maar geduldig af.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Berry schreef:Thanks allemaal.
Ik ben helemaal blij met mijn keuze.

En ja, bij de dealer vertelde ze dat de levertermijn 10 tot 12 weken is.
We wachten maar geduldig af.
tja :roll: zit niets anders op maar troost je ik moet ook nog wachten, en hoe lang :?: :wink: dat is en blijft een verrassing :(
Plaats reactie