slijtage knoppen van radio
slijtage knoppen van radio
Hoi,
de cijfers op de knoppen van de radio beginnen te slijten. Ik rij nu zo'n 2 jaar met de Punto. De 4 is niet meer zichtbaar (nu een wit rondje). Wie heeft er meer last van slijtage hiervan? Als dit zo doorgaat heb ik bij 70k totaal geen tekst meer op de knoppen.
Ik vind deze slijtage eerlijk gezegd behoorlijk vlot, ook al is het alleen maar costmetisch.
Gr
Gpsport
de cijfers op de knoppen van de radio beginnen te slijten. Ik rij nu zo'n 2 jaar met de Punto. De 4 is niet meer zichtbaar (nu een wit rondje). Wie heeft er meer last van slijtage hiervan? Als dit zo doorgaat heb ik bij 70k totaal geen tekst meer op de knoppen.
Ik vind deze slijtage eerlijk gezegd behoorlijk vlot, ook al is het alleen maar costmetisch.
Gr
Gpsport
GrandePunto Sport 130
Re: slijtage knoppen van radio
Hmmm... dat is voor het eerst dat ik dit hoor. Nog niet tegengekomen op het forum dus. Maar is je GP van één van de eersten? En hoeveel heb je nu gereden? Ik vind het raar, het zou ook eigenlijk niet mogen. Gebruik je de vier dan zoveel? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat zo'n knop slijt, want je drukt maximaal maar een paar keer per rit op die knop... als het je volumeknop op het stuur nu was....GPsport schreef:Hoi,
de cijfers op de knoppen van de radio beginnen te slijten. Ik rij nu zo'n 2 jaar met de Punto. De 4 is niet meer zichtbaar (nu een wit rondje). Wie heeft er meer last van slijtage hiervan? Als dit zo doorgaat heb ik bij 70k totaal geen tekst meer op de knoppen.
Ik vind deze slijtage eerlijk gezegd behoorlijk vlot, ook al is het alleen maar costmetisch.
Gr
Gpsport
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Ik gebruik de knoppen ook zelden. Meestal gebruik de functies op het stuur.
Maar ik kan me inbeelden dat de 4 slijt. Is het niet zo dat op de "oudere" eerste modellen radio daar de SHUFFLE achter zit. Dan moet je de knop wat langer ingedrukt houden.
Heb je een radio zonder die functie, dan zal je wel veel naar radio 538 luisteren. (die zit bij mij op 4)
Maar ik kan me inbeelden dat de 4 slijt. Is het niet zo dat op de "oudere" eerste modellen radio daar de SHUFFLE achter zit. Dan moet je de knop wat langer ingedrukt houden.
Heb je een radio zonder die functie, dan zal je wel veel naar radio 538 luisteren. (die zit bij mij op 4)
heej,
nope, geen lange nagels hiero.
Handcreme ook niet. Wat vaag is is dat ik 4 nauwelijks gebruik, dus die raak ik ook minder aan. Jep, ik heb 1 van de eerste punto's. maar wat zou dat uitmaken dan? is die radio vernieuwd sindsdien?
Ik raak die knoppen trouwens wel veel aan. op de 1 of andere manier zap ik liever sneller van 1 naar 5 dan 5 keer op het stuur.
het veel aanraken van die knoppen zou niks mogen uitmaken. Vroegah moest dat ook allemaal en toen waren er ook geen problemen.
nope, geen lange nagels hiero.
Handcreme ook niet. Wat vaag is is dat ik 4 nauwelijks gebruik, dus die raak ik ook minder aan. Jep, ik heb 1 van de eerste punto's. maar wat zou dat uitmaken dan? is die radio vernieuwd sindsdien?
Ik raak die knoppen trouwens wel veel aan. op de 1 of andere manier zap ik liever sneller van 1 naar 5 dan 5 keer op het stuur.
het veel aanraken van die knoppen zou niks mogen uitmaken. Vroegah moest dat ook allemaal en toen waren er ook geen problemen.
GrandePunto Sport 130
Ik geloof niet dat de radio volledig vernieuwd is, maar het zou wel kunnen zijn dat ze andere materialen gebruikt hebben. Misschien dat er meer klachten over gekomen zijn en dat ze dat snel hebben aangepast.GPsport schreef:Jep, ik heb 1 van de eerste punto's. maar wat zou dat uitmaken dan? is die radio vernieuwd sindsdien?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
- tonyvandenbroek
- Presidente GPC
- Berichten: 16093
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
- Locatie: Someren
- Contacteer:
Met vernieuwen van de radio bedoel ik het zolgende.
De eerste series radio's hadden allerlei extra functie achter de knoppen 1 t/m 6 zitten.
onder andere: Shuffle, Repeat. Deze zijn snel genoeg verdwenen en nu heeft geen een radio deze functies nog. Ik dacht dat je misschien deze radio had, en door op de 4 te drukken de shuffle/random inschakelde.
De eerste series radio's hadden allerlei extra functie achter de knoppen 1 t/m 6 zitten.
onder andere: Shuffle, Repeat. Deze zijn snel genoeg verdwenen en nu heeft geen een radio deze functies nog. Ik dacht dat je misschien deze radio had, en door op de 4 te drukken de shuffle/random inschakelde.