is weer echt door een anti italiaan geschreven.joedelta schreef:dat vond ik dus ook, maar als je niet eens een brochure kunt over typen als redactie van een autoblad, dan houdt het natuurlijk al snel op.LaTiNo schreef:Goed, stel die fokking test dan een weekje uit in plaats van um vol te stoppen met ONZIN!
even ter illustratie van de gemaakte fouten een paar voorbeeldjes:
* de GP zou als enige van de geteste auto's geen geventileerde schijfremmen voor hebben (is niet waar);
* de GP zou standaard op 14" velgen staan en de test auto had die ook (kan niet, is minstens 15")
* je zou geen lederen bekleding kunnen krijgen (is niet waar)
* de ESP optie kost ? 1.395 extra (is ? 695)
* etc etc etc
Bovendien was de wegtest, blijkens de foto's, gedaan met een Edizione Prima, desondanks komt er in het verhaal een aanval op onder andere het veiligheidsniveau van de GP. Deze aanval is echter duidelijk gebaseerd op een Active uitvoering (die geen zij/gordijn airbags heeft) in tegenstelling tot bijvoorbeeld de geteste VW Polo, maar voor de prijs van de geteste Polo had je ook een GP 1.4 8v Edizione Prima, of een 1.4 16V Dynamic, of bijna zelfs een 1.4 16V Sportsound Plus kunnen kopen....(die allemaal wel die airbags hebben)
Wat moet je als potentiële auto koper nou met dergelijke informatie? Dit ruikt toch weer duidelijk naar een door Duitse autofabrikanten gesponsorde test om het aankomende succes van de GP te dwarsbomen. :evil:
mijn buurman heeft de nieuwe polo en als je hem optisch niet verfraait is het echt een ouwe lullen bak, kan ik van de gp niet zeggen zelfs zonder de spoilers heeft hij iets unieks