Grande Punto Sedan

joedelta

Bericht door joedelta »

Joeri schreef:Dit wordt indd een auto voor de oostbloklanden. Heeft fiat trouwens al vaker gedaan. Ik moet zo nu en dan naar Polen toe, daar zie je fiats (en andere) rijden die je nog nooit gezien hebt. das echt ongeloofelijk .

oorbeeldje waar ik zo ff aan denk is een palio sedan. De palio heeft in die landen trouwens nog een tweede leven gekregen, daar hebben ze er nog een facelift van uitgebracht.
en vergeet niet Azië en Zuid-Amerika, daar zijn sedans nog steeds helemaal hot en die markten zijn bepaald niet onbelangrijk voor FIAT
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

maar lieve mensen toch, hij ziet er zo lelijk uit als camouflage voor de concurrentie he !!

enkel die laatste photoshop foto suckt bigtime, maar als ik de mijne kostenloos kan inruilen voor een 120 pk , doe ik het zeker
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Fiat Linea: de GP sedan

Bericht door Patrick »

GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Alleen is dat geen GP sedan maar een Fiat Linea oftewel een Bravo sedan.
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Re: Fiat Linea: de GP sedan

Bericht door Joeri »

Patrick schreef:Van de autoweek site:

Afbeelding

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5466&cache=no
Maar deze vind ik echt wel mooi!! kwa lijnen trekt die een beetje naar een 159 van alfa.
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
Patrick
Junior Stato
Berichten: 436
Lid geworden op: do mar 09, 2006 20:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Patrick »

oeps ja sorry mijn fout: excuus! :) :oops: :oops: :oops:
GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

Patrick schreef:oeps ja sorry mijn fout: excuus! :) :oops: :oops: :oops:
Zo erg is het ook niet hoor :D Als je kijkt naar de neus is het een kopie van de GP.

Lijkt me wel een kandidaat voor een coupe of coupe-cabrio!
Gebruikersavatar
Ivo NL
Junior Stato
Berichten: 255
Lid geworden op: za aug 05, 2006 22:29
Locatie: Den Hoorn
Contacteer:

Bericht door Ivo NL »

GPO: als je goed kijkt is de neus echt anders ;) Ik moet zeggen dat ik 't echt een plaatje vind zo! Goed werk FIAT, zo wil iemand nog 'ns een sedan kopen :)
Afbeelding
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Nou inderdaad zeg, die ziet er best goed uit!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
Joeri
Nuovo Arrivato
Berichten: 187
Lid geworden op: di jul 25, 2006 8:45
Locatie: Reuver
Contacteer:

Bericht door Joeri »

De linea is toch echt een sedan versie van de GP.

http://autonieuws.autotrader.nl/newsdis ... r&cache=no
1.4 16V Sport * Chemical Grey * Inox Orange Interiour * Blue&Me * Cruise * 17" Rondell * 40mm Novitec
joedelta

Bericht door joedelta »

Ivo NL schreef:GPO: als je goed kijkt is de neus echt anders ;) Ik moet zeggen dat ik 't echt een plaatje vind zo! Goed werk FIAT, zo wil iemand nog 'ns een sedan kopen :)
Neus zit tussen GP en Croma in (de GP zou oorspronkelijk ook meer op de Croma lijken wat zijn neus betreft).
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Bericht door Goose »

in een van m'n eerste posts vond ik hem echt al schitterend, op deze foto ook, ben benieuwd hoeveel ik moet opleggen als de gp 6 maandjes oud is om dan zo , laat ons zeggen, een 120 pk sterke sedan te kopen
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
unga
Senior Stato
Berichten: 552
Lid geworden op: wo aug 09, 2006 8:22
Locatie: Purmerend

Bericht door unga »

tsja er is nix mis mee met deze sedan versie...leuk maar ik hoef die niet ben niet zo'n sedan type
GP 1.2 8v sportsound crossover black
Gebruikersavatar
johnb
Avere Una Vita
Berichten: 3502
Lid geworden op: di aug 01, 2006 12:17
Locatie: Landgraaf

Bericht door johnb »

Komt deze wel naar Nederland?
Andere sedan-uitvoeringen die afgeleid zijn van 3 of 5 deurs zijn ook niet altijd een groot succes gebleken: o.a. Ford Focus, Volkswagen Polo.
Gebruikersavatar
Pierre
Nuovo Arrivato
Berichten: 88
Lid geworden op: wo mar 22, 2006 17:30
Locatie: Barendrecht

Bericht door Pierre »

Maar ik heb goed nieuws!! De 'Fiat Grande Punto Sedan" gaan Fiat Linea heten en bij onderstaande link kun je hem bekijken. Mijn oordeel: ZEER MOOI!!!

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5466&cache=no
Plaats reactie