donkere folie voor je ruiten

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: donkere folie voor je ruiten

Bericht door tonyvandenbroek »

Bennink schreef:
Goose schreef:Afbeelding
Mooi hoor! Dan zou je om het af te maken nog even het plakplastik van de B-stijl moeten verwijderen, dan is het helemaal een plaatje ;-)

Zoals ik ook gedaan heb. Beetje föhnen en de sticker is er zo af. Daaronder is het gewoon zwart mee-gespoten. Ook op de A-stye zit nog een sticker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: donkere folie voor je ruiten

Bericht door Goose »

wtf , dat is totaal nieuw wat jullie me nu vertellen :D :D :D
ik had al gezien dat er zo wat "plooitjes" inzaten langs de kant van de passagier, snel foto'tje zoeken van tony zijn GP, wil dit wel zien:D

ondertussen opgezocht, bij grondig voorstellen, en heb er nu idd en idee van, is niet mis :), wel niet aan te raden als de vriendin ringen draagt waarschijnlijk => sneller krassen , ...

maar zal toch de haardroger eens in beslag moeten nemen,

BTW, tony, heb je soms ergens een foto van opzij genomen waar het goed zichtbaar op is ?
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: donkere folie voor je ruiten

Bericht door tonyvandenbroek »

Goose schreef:
BTW, tony, heb je soms ergens een foto van opzij genomen waar het goed zichtbaar op is ?

Zal morgen wel een foto maken van de details. Heb de GP op het moment niet thuis (staat bij de dealer).
Bij de A-style moet ik ze zelf ook nog verwijderen.
Afbeelding
Plaats reactie