Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bruutil
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: zo mei 30, 2010 8:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Bruutil »

nice car ;) maar volgens mij is dit niet de diesel toch?
jpkramer
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4699
Lid geworden op: ma feb 11, 2008 21:57

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door jpkramer »

Evo-Erik schreef:mooie kleur!!! :mrgreen:
Inderdaad, mooie kleur ~~
Remco H
Berichten: 4
Lid geworden op: zo aug 15, 2010 10:22

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Remco H »

Bruutil schreef:nice car ;) maar volgens mij is dit niet de diesel toch?
Ik denk het wel, ik heb in ieder geval de diesel besteld en de dealer zegt dat dit de mijne is. Dus ga er maar vanuit dat het goed zal zijn :)
Luud
Nuovo Arrivato
Berichten: 86
Lid geworden op: ma mei 31, 2010 10:42
Locatie: Bij Maastricht

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Luud »

Luud schreef:Vandaag afgehaald bij de dealer onze Grande Punto Multijett. :D ( Geen EVO ) Kunnen we gaan beginnen aan de plezierige en zuinige kilometers. Misschien komend weekend een retourtje Leeuwarden ( Ljouwert ). Is zo'n 650 km retour vanuit het zuiden van Limburg. Ben erg benieuwd, en laat wel horen hoe e.e.a. is bevallen.
Gisterochtend vertrokken naar Leeuwarden, wat een super auto, we zullen zeker de ruimte van de Doblo wel eens missen, maar dit word meer dan goed gemaakt door het rijplezier van de GeePee. Uiteraard was ik erg benieuwd naar het verbruik:
Gisteren getankt in Leeuwarden, na 440 Km tankte we 17,5 liter, een mooie 1 op 25. Verhouding 375 km autoweg en 65 Km stad. Op de autoweg snelheid rond 110 Km/uur en op een kleine file bij Zwolle verder vrij constand door kunnen rijden. Af en toe effe gas gegeven, opletten, 150 zit er zo op. Op de terugreis vandaag veel regen, harde wind, geen file's, wel nog een familiebezoekje in Brabant, totaal 325 km. Ook meteen getankt, 15 liter, dus een ruime op 21. Snelheid op de autoweg tussen 120 en 130 Km/uur. ( Tom Tom piepte regelmatig dat de snelheid te hoog was ). Nog gekeken naar de snelheid op de tom tom, deze gaf 4 km minder aan dan de snelheid op de snelheidsmeter.
Laatst gewijzigd door Luud op zo aug 29, 2010 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Fiat Grande Punto 1.3 multijet 2010 in Rock en Roll Bleu tot 23-02-15. Daarna Punto Lounge 1.3 multijet 2013 in Rock en Roll Bleu.
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door RaydeJee »

petraruth schreef:Afgelopen donderdag mijn punto evo gehaald. rijdt perfect die diesel.
http://www.famjochems.nl/fiat1.htm
Op deze link een paar foto`s van diet wonder op wielen.
Prachtige Evo, mooie kleurencombinatie met het rode interieur zo. 8)
Remco H schreef:Hieronder alvast een paar foto's van onze nieuwe auto. Mag hem vrijdag pas ophalen maar kon het niet laten om vandaag alvast een kijkje te gaan nemen ondanks het zeer slechte weer. De foto's zijn niet van super kwaliteit maar vind hem zelf wel erg mooi :)
Hee dat lijkt die van mij wel! Althans, zo komt die er ook uit te zien. Succes met nog even wachten Remco. :wink:
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Rongoos »

Luud schreef:
Luud schreef:Vandaag afgehaald bij de dealer onze Grande Punto Multijett. :D ( Geen EVO ) Kunnen we gaan beginnen aan de plezierige en zuinige kilometers. Misschien komend weekend een retourtje Leeuwarden ( Ljouwert ). Is zo'n 650 km retour vanuit het zuiden van Limburg. Ben erg benieuwd, en laat wel horen hoe e.e.a. is bevallen.
Gisterochtend vertrokken naar Leeuwarden, wat een super auto, we zullen zeker de ruimte van de Doblo wel eens missen, maar dit word meer dan goed gemaakt door het rijplezier van de GeePee. Uiteraard was ik erg benieuwd naar het verbruik:
Gisteren getankt in Leeuwarden, na 440 Km tankte we 17,5 liter, een mooie 1 op 25. Verhouding 375 km autoweg en 65 Km stad. Op de autoweg snelheid rond 110 Km/uur en op een kleine file bij Zwolle verder vrij constand door kunnen rijden. Af en toe effe gas gegeven, opletten, 150 zit er zo op. Op de terugreis vandaag veel regen, harde wind, geen file's, wel nog een familiebezoekje in Brabant, totaal 325 km. Ook meteen getankt, 15 liter, dus een ruime op 21. Snelheid op de autoweg tussen 120 en 130 Km/uur. ( Tom Tom piepte regelmatig dat de snelheid te hoog was ). Nog gekeken naar de snelheid op de tom tom, deze gaf 4 km minder aan dan de snelheid op de snelheidsmeter.
Kijk hier wordt ik toch wel blij van :-]
Maakt in ieder geval dat het het wachten meer dan waard is.

En de rest bedankt voor de pixeltjes
GP 1.3 MJT
Afbeelding
Bruutil
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: zo mei 30, 2010 8:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Bruutil »

Uurtje geleden gebeld en ik mag m volgende week donderdag de 9e ophalen.

Door de rentevrije actie en extra korting van Bochane hier in Arnhem zoveel auto's verkocht dat het nog ff duurt voordat ie op kenteken staat
Gebruikersavatar
Rongoos
Senior Stato
Berichten: 541
Lid geworden op: ma jul 12, 2010 11:32
Locatie: Haarlem

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Rongoos »

Ook gefeliciteerd :-]
phoe volgende week donderdag duurt nog best lang he? :shock:
GP 1.3 MJT
Afbeelding
Miriam
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 29, 2010 15:29

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Miriam »

Vandaag een nieuwe witte evo zien rijden.. jaloers jaloers.. nou ja niet specifiek op de evo omdat wij een niet evo in bestelling hebben, maar dat hij er al wel in reed en wij niet :cry: :cry:
Wachten duurt onderhand wel erg lang :(
Vanaf 5 oktober een GP actual multijet rock and roll blue met een minimum aan opties ;-)
Bruutil
Nuovo Arrivato
Berichten: 51
Lid geworden op: zo mei 30, 2010 8:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Bruutil »

Rongoos schreef:Ook gefeliciteerd :-]
phoe volgende week donderdag duurt nog best lang he? :shock:
Absoluut, maar ik houd ook dat heerlijke gevoel nu lekker lang vast ;)

En donderdag ga ik m vast gedag zeggen en bewonderen.. en druk op de ketel zetten dat ze wat doorpoetsen bij de dealer :D
Kars
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: di jun 08, 2010 19:04
Locatie: Deventer

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Kars »

Nog één nachtje slapen en ik kan mijn nieuwe auto ophalen... ~~ Ik hoop dat ik goed kan slapen.... :lol:
Gebruikersavatar
koenissegg
Nuovo Arrivato
Berichten: 121
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 15:01

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door koenissegg »

Nou, morgen ophalen gaat hem niet worden denk ik. De Auto is klaar, de trekhaak zit eronder, maar de velgen zij geleverd met verkeerde centreerringen.

Alles is netjes opgelost door de leverancier van de velgen, maar het ziet er naar uit dat die pas morgen in de loop van de dag binnenkomen. Aangezien ik tot 22:00 uur op school zit, gaat 't 'm niet worden, tenzij de ringen vroeg aankomen.

Dus pixels volgen!
'Nulla tenaci invia est via'
Kars
Junior Stato
Berichten: 312
Lid geworden op: di jun 08, 2010 19:04
Locatie: Deventer

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door Kars »

Koenissegg veel sterkte met deze tegenvaller. Zelf heb ik vanmiddag de sleutels in ontvangst mogen nemen en heb er al heerlijk mee rondgetoerd. Een heerlijke auto echt geweldig! Wel heel erg wennen aan het grote verschil met mijn vorige auto ( een citroen XM) maar dat was mij uiteraard al bekend en ik moet zeggen, het rijdt heerlijk.
Op het moment dat ik de showroom verliet barstte er een regenbui los, de auto is dus meteen "gedoopt" :wink:
Pixels volgen nog als de batterij is opgeladen van het fototoestel en ik het hier posten van foto's onder de knie krijg (ik heb al het een en ander hier over gelezen elders in het forum, dus moet zeker lukken)
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door RaydeJee »

Gaat lekker met de afleveringen. 8) Ik zie ze al meer en meer rijden ook. Ik moet nog even wachten tot medio oktober.
victor1964
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: za mei 22, 2010 21:04

Re: Levertijden nieuwe GP/EVO met 85pk diesel

Bericht door victor1964 »

woensdag weer een nieuwe PEVO in friesland. namelijk die van mij ~~ ~~ pix volgen snel....
Plaats reactie