Karstieman schreef:@Walpunto: had je niets in te ruilen dat je zo veel korting hebt kunnen afdingen ? Of kan je gewoon goed onderhandelen ?
als je geen inruiler hebt dan krijg je een X aantal % korting.
aangezien Karstieman een sport heeft kan dat wel kloppen met die 1250 euro.
en die wax beurt, tja, dat is nogal een bedrag wat ze daar voor tellen.
is natuurlijk wel mooi meegenomen
had ook geen inruil, maar kreeg helemaal nie zoveel korting
X T@M Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport www.ice-angel.nl
Ik heb een zeer goede inruil prijs gekregen voor mijn oude punto. Kreeg 2000 euro meer dan bij bv de citroën dealer..... Nu is het uiteraard logisch dat ik meer kreeg bij de fiat, aangezien ik ook een Fiat inruilde, maar 2000 euro vind ik toch wel een heel groot verschil
Tevens heb ik de 17" lichtmetalen velgen kado gekregen + veiligheidsbouten. => Heb dus mijn best gedaan bij het afdingen
Het valt mij precies op dat ik wel heel goede voorwaarden heb gekregen. Ik kreeg 1750 euro korting, een mattenset en 10 liter diesel. Komt er nog is bovenop dat de Lancia Y 1.1 Elefantino Blu (marktwaarde tussen 1000 en 1500 euro) ook nog eens 1500 euro inruilwaarde kreeg. Nochtans had die een kapotte versnellingsbak.
Over het algemeen zeer tevreden van service: Buga Westerlo België
miechiwi schreef:Het valt mij precies op dat ik wel heel goede voorwaarden heb gekregen. Ik kreeg 1750 euro korting, een mattenset en 10 liter diesel. Komt er nog is bovenop dat de Lancia Y 1.1 Elefantino Blu (marktwaarde tussen 1000 en 1500 euro) ook nog eens 1500 euro inruilwaarde kreeg. Nochtans had die een kapotte versnellingsbak.
Over het algemeen zeer tevreden van service: Buga Westerlo België
miechiwi moeten jullie ook afleveringskosten betalen in Belgie
miechiwi schreef:Het valt mij precies op dat ik wel heel goede voorwaarden heb gekregen. Ik kreeg 1750 euro korting, een mattenset en 10 liter diesel. Komt er nog is bovenop dat de Lancia Y 1.1 Elefantino Blu (marktwaarde tussen 1000 en 1500 euro) ook nog eens 1500 euro inruilwaarde kreeg. Nochtans had die een kapotte versnellingsbak.
Over het algemeen zeer tevreden van service: Buga Westerlo België
miechiwi moeten jullie ook afleveringskosten betalen in Belgie
Geen idee. Ik denk het niet, ik heb niks zien staan op mijn factuur en de garage heeft mij daar niets van verteld. Ik weet het niet.
miechiwi schreef:Het valt mij precies op dat ik wel heel goede voorwaarden heb gekregen. Ik kreeg 1750 euro korting, een mattenset en 10 liter diesel. Komt er nog is bovenop dat de Lancia Y 1.1 Elefantino Blu (marktwaarde tussen 1000 en 1500 euro) ook nog eens 1500 euro inruilwaarde kreeg. Nochtans had die een kapotte versnellingsbak.
Over het algemeen zeer tevreden van service: Buga Westerlo België
miechiwi moeten jullie ook afleveringskosten betalen in Belgie
Geen idee. Ik denk het niet, ik heb niks zien staan op mijn factuur en de garage heeft mij daar niets van verteld. Ik weet het niet.
Het lijkt me sterk als dat niet zo is, maar het kan natuurlijk op een andere manier in de totaalprijs verwerkt zijn.
miechiwi schreef:Het valt mij precies op dat ik wel heel goede voorwaarden heb gekregen. Ik kreeg 1750 euro korting, een mattenset en 10 liter diesel. Komt er nog is bovenop dat de Lancia Y 1.1 Elefantino Blu (marktwaarde tussen 1000 en 1500 euro) ook nog eens 1500 euro inruilwaarde kreeg. Nochtans had die een kapotte versnellingsbak.
Over het algemeen zeer tevreden van service: Buga Westerlo België
miechiwi moeten jullie ook afleveringskosten betalen in Belgie
Geen idee. Ik denk het niet, ik heb niks zien staan op mijn factuur en de garage heeft mij daar niets van verteld. Ik weet het niet.
Afleverkosten zijn deels gebaseerd op een lokaal gebruik, maar eigenlijk is het niet meer dan een boekhoudkundig verhaal: zet de dealer zijn kosten voor het rijklaar maken en montage van niet-af-fabriek opties wel of niet op een aparte grootboekrekening.
In Nederland is dat gewoon en zelfs verplicht, en ben maar blij, want daardoor word dat deel van de prijs lager belast door de overheid. Als de afleverkosten in de catalogusprijs zat, betaalde je er meer belasting over (BPM).
unga schreef:inruilprijs voor de punto bij aanschaf mitsubishi colt was 6000 euro
inruilprijs voor de punto bij aanschaf GP is 7950 euro
metallic lak voor rekening dealer, luxe kentekenplaten (opgelegde letters) voor rekening dealer, mattenset etc zit in de afleverkosten
das een flink verschil unga.
ervan uitgaand dat de aanschafprijs van de GP wel in de buurt lagen van de colt.
en de metalliclak is ook nog eens een besparing van bijna 500 euro.
prijs van de mits was zelfs nog iets hoger omdat het een heartbeat versie betrof.....toen ik reageerde dat die 6000 wel erg laag was, die mits dealer maakt deel uit van hetzelfde concern, Falco autobedrijven Purmerend, ja maar wij verkopen mitsubishi en geen fiat...denk dat mijn jarenlange relatie met de dealer mij het voordeeltje opleverde, dit is dus de 4e punto die ik bij hun aanschaf
zwarte mk1 ,zwarte mk2,gele mk2b, en nu dus de zwarte GP
metallic lak 450 kentekenplaaten 35 dus een direct voordeel van 485 euro
Kreeg 2000 euro meer dan bij bv de citroën dealer..... Nu is het uiteraard logisch dat ik meer kreeg bij de fiat, aangezien ik ook een Fiat inruilde, maar 2000 euro vind ik toch wel een heel groot verschil
Op zich is dat wel raar, omdat Citroën op dit moment marktaandeel aan het kopen is dmv hoge inruilondersteuning
Gelukkig hebben ze Dennis van der Ven eruit geflikkerd!