Foto's Blue & Me Nav

Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Klinkt goed! Ziet er ook fraai uit, die extra knoppen. Zou dat problemen opleveren met het Skydome, of kun je die niet in combinatie met elkaar kunnen bestellen? (nog nooit op SOS gedrukt?)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Ik heb de skydome GP nog nooit irl gezien van binnen, dus zou niet weten waar die aansluit maar het lijkt me sterk dat het niet mogelijk is.

SOS knop is een service die gratis is zolang de fabrieksgarantie van je GP geldig is. Hiermee kun je dus overal ter wereld geholpen worden zodra je op die button drukt. Hoe en wat weet ik niet exact, staat wel op de Fiat website geloof ik. Anyway, als ik daar op druk dan gaat 'ze' praten en zeggen dat je het moet instellen, maar niet hoe. Moet maar eens een dealer bellen.. of weet iemand het hier?
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Bericht door Gios »

Bennink schreef:
rood schreef:Dus ja, als je je nav via usb gebruikt zul je geen muziek kunnen luisteren via usb.
Dat is dan wel jammer :-(

Ik vind het raar dat de navigatie op CD gaat... Is het niet mogelijk om MP3 op je UBS met Navi te zetten? Ik meende ergens een verhaal te lezen dat dat wel mogelijk was. Maar goed: ik luister liever via USB dan via CD, dus dat is mooi.
Niet getreurd. Gisteren de software op de 8GB stick gezet.
Muziek luisteren terwijl Truus er continu doorheen bralt !
De CD's kunnen dus lekker thuisblijven. Wel grappig systeem.
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Plaats reactie