Blue & Sony Ericsson

Gebruikersavatar
marcopunto
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 11:16
Locatie: Kalmthout

Bericht door marcopunto »

Met mijn K610i heb ik ook dat het profiel handsfree blijft hangen... erg vervelend: als je buiten je auto bent en iemand belt je gaat je telefoon wel over, maar hoor je niks. De SE denkt dat je een handsfree aan hebt staan, maar dus niet.
Heb ik ook met mijn K700i en had ik ook met de V630i (die inmiddels stuk gebeten is door onze hond). Ik ben tijdelijk dus weer naar de K700i overgestapt en vind dit behoorlijk irritant. Heeft het zin om voor zo'n oud toestel nog naar updates te zoeken?
10e Fiat, 3e Punto: GP 3d 1.3jtd 90pk emotion dualogic-chemical grey-leder-skydome-17"-skirts-dakspoiler-esp-subwoofer-park-en regensensor-donkere zijruiten,
2e Lancia: Delta 1.6jtd sixtronic platino - grigrio tempesta/nero lava opaco
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

marcopunto schreef:
Met mijn K610i heb ik ook dat het profiel handsfree blijft hangen... erg vervelend: als je buiten je auto bent en iemand belt je gaat je telefoon wel over, maar hoor je niks. De SE denkt dat je een handsfree aan hebt staan, maar dus niet.
Heb ik ook met mijn K700i en had ik ook met de V630i (die inmiddels stuk gebeten is door onze hond). Ik ben tijdelijk dus weer naar de K700i overgestapt en vind dit behoorlijk irritant. Heeft het zin om voor zo'n oud toestel nog naar updates te zoeken?
Kunt het altijd proberen, Nee heb je, Ja kun je krijgen.
Afbeelding
Malco
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 11:47
Locatie: Wilrijk

Probleem dat enkel nr erop komt

Bericht door Malco »

RalfOnline schreef:
GekkeHenkie schreef:Hee, dat is raar. Ga ik eens testen.

Het telefoonboek werkt bij mij prima (met de K750), maar als ik gebeld word krijg ik alleen het nummer te zien en geen naam. En dat terwijl dat nummer (uiteraard) wel in het telefoonboek staat en ik wel gewoon via de naam kan uitbellen. Is dat "by design" of ook een bug?
Heb ik ook...
Heb ook K750 en zelfde probleem, heb S500 geprobeerd maar is hetzelfde... Auto (Bravo) is nu binnen bij dealer voor dit probleem. Op SE-site staat dat dit allemaal perfect moet werken, dus terug naar dealer voor oplossing. Iemand nog ervaring met dit probleem ondertussen? Iemand al klacht ingediend ofzo bij fiat zelf?
Gebruikersavatar
Dupje
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 636
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 16:19

Re: Probleem dat enkel nr erop komt

Bericht door Dupje »

Malco schreef:
RalfOnline schreef:
GekkeHenkie schreef:Hee, dat is raar. Ga ik eens testen.

Het telefoonboek werkt bij mij prima (met de K750), maar als ik gebeld word krijg ik alleen het nummer te zien en geen naam. En dat terwijl dat nummer (uiteraard) wel in het telefoonboek staat en ik wel gewoon via de naam kan uitbellen. Is dat "by design" of ook een bug?
Heb ik ook...
Heb ook K750 en zelfde probleem, heb S500 geprobeerd maar is hetzelfde... Auto (Bravo) is nu binnen bij dealer voor dit probleem. Op SE-site staat dat dit allemaal perfect moet werken, dus terug naar dealer voor oplossing. Iemand nog ervaring met dit probleem ondertussen? Iemand al klacht ingediend ofzo bij fiat zelf?
En als je je nummers internationaal / niet-internationaal opslaat, maakt dit verschil?
Belg, 30, 2007 NOB GP 1.3 JTD, bedenker van de wachtkamer
Malco
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 11:47
Locatie: Wilrijk

Re: Probleem dat enkel nr erop komt

Bericht door Malco »

Dupje schreef:
Malco schreef:
RalfOnline schreef:
GekkeHenkie schreef:Hee, dat is raar. Ga ik eens testen.

Het telefoonboek werkt bij mij prima (met de K750), maar als ik gebeld word krijg ik alleen het nummer te zien en geen naam. En dat terwijl dat nummer (uiteraard) wel in het telefoonboek staat en ik wel gewoon via de naam kan uitbellen. Is dat "by design" of ook een bug?
Heb ik ook...
Heb ook K750 en zelfde probleem, heb S500 geprobeerd maar is hetzelfde... Auto (Bravo) is nu binnen bij dealer voor dit probleem. Op SE-site staat dat dit allemaal perfect moet werken, dus terug naar dealer voor oplossing. Iemand nog ervaring met dit probleem ondertussen? Iemand al klacht ingediend ofzo bij fiat zelf?
En als je je nummers internationaal / niet-internationaal opslaat, maakt dit verschil?
Heb ik reeds geprobeerd en maakt geen verschil.
Malco
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 11:47
Locatie: Wilrijk

Nr ipv naam op display boordcomputer bij K750i en S500i

Bericht door Malco »

Het rare is dat enkele contacten wel doorkomen met hun naam, maar de meeste komen niet door. Dealer heeft nokia-toestel geprobeerd maar werkte wel perfect. Dealer ging contact opnemen met Fiat.
Malco
Berichten: 6
Lid geworden op: ma jan 07, 2008 11:47
Locatie: Wilrijk

Re: Nr ipv naam op display boordcomputer bij K750i en S500i

Bericht door Malco »

Malco schreef:Het rare is dat enkele contacten wel doorkomen met hun naam, maar de meeste komen niet door. Dealer heeft nokia-toestel geprobeerd maar werkte wel perfect. Dealer ging contact opnemen met Fiat.
Dealer heeft gsm ook geïnstalleerd in nieuwe Fiat 500 en zelfde probleem.
Afwachten tot woensdag wanneer auto terug komt van dealer
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Een paar dagen terug meldde ik dat de SE K610i problemen had met de handsfree-functie. Na update leek het over, maar: de problemen zijn er nog steeds. Enige dat helpt is telefoon uit en aan zetten. Het is trouwens niet het handsfree-profiel, als je die aanzet, komt er gewoon een zelfde icoontje bij (welliswaar iets groter, maar toch).

Ik ga even bij de startpost melden dat de problemen met de handsfree functie voor SE bij verschillende modellen voorkomt.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
liquid
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 13:01

Bericht door liquid »

Heeft iemand B&M al geprobeerd met de K850? De nieuwe 5 megapixel telefoon van SE

Hoor graag reacties hierover
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

liquid schreef:Heeft iemand B&M al geprobeerd met de K850? De nieuwe 5 megapixel telefoon van SE

Hoor graag reacties hierover
ik gok dat die hetzelfde functioneert als de K800 en K810. Maar denk niet dat iemand 'm al heeft hier.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Ik heb de K850i sinds 3 weken. Doet het wel goed, voor zover ik het heb geprobeerd. Ik bel nauwelijks en word zelden gebeld. Alleen zie ik ook de namen niet uit het telefoonboek wanneer er gebeld wordt, maar alleen het nummer.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

SlippingPenny schreef:Ik heb de K850i sinds 3 weken. Doet het wel goed, voor zover ik het heb geprobeerd. Ik bel nauwelijks en word zelden gebeld. Alleen zie ik ook de namen niet uit het telefoonboek wanneer er gebeld wordt, maar alleen het nummer.
Vind je het goed dat ik de K850i onder 'matige verbinding' zet, tot het moment dat je hem beter hebt geprobeerd?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
liquid
Nuovo Arrivato
Berichten: 36
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 13:01

Bericht door liquid »

SlippingPenny schreef:Ik heb de K850i sinds 3 weken. Doet het wel goed, voor zover ik het heb geprobeerd. Ik bel nauwelijks en word zelden gebeld. Alleen zie ik ook de namen niet uit het telefoonboek wanneer er gebeld wordt, maar alleen het nummer.
Welke firmware versie heb je erop staan?
Te vinden onder 'Instellingen > Updateservice > Softwareversie'
Worden je smsjes wel gewoon voorgelezen bijv.?

ExTaxi schreef:ik gok dat die hetzelfde functioneert als de K800 en K810. Maar denk niet dat iemand 'm al heeft hier.
Zou je wel denken, inderdaad. Echter, de K850 heeft heel ander OS dan de K800/10. Ik ben dus benieuwd.
Nu: Renault Clio 1.8 16V (147 PK)

In bestelling: Fiat Grande Punto 1.4T-Jet Crossover Black > Interscope HiFi | Blue&Me communicatie en navigatie
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

liquid schreef:[Welke firmware versie heb je erop staan?
Te vinden onder 'Instellingen > Updateservice > Softwareversie'
Worden je smsjes wel gewoon voorgelezen bijv.?
Ik heb softwareversie: 1200-4400 R1CA029 070922.
De SMS-functie heb ik nog niet geprobeerd. Ik ontvang zelden SMS. Als het er van komt zal ik van het weekend mijn vriendin eens een SMS-je laten sturen en kijken wat er gebeurt.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Gebruikersavatar
SlippingPenny
Junior Stato
Berichten: 249
Lid geworden op: zo feb 19, 2006 12:11
Locatie: Amsterdam

Bericht door SlippingPenny »

Bennink schreef:
SlippingPenny schreef:Ik heb de K850i sinds 3 weken. Doet het wel goed, voor zover ik het heb geprobeerd. Ik bel nauwelijks en word zelden gebeld. Alleen zie ik ook de namen niet uit het telefoonboek wanneer er gebeld wordt, maar alleen het nummer.
Vind je het goed dat ik de K850i onder 'matige verbinding' zet, tot het moment dat je hem beter hebt geprobeerd?
Nou ja, matig. Het kopieëren van het telefoonboek was een fluitje van een cent. Het bellen op naam gaat prima. De SMS-functie probeer ik later nog wel eens.
1.4 16V Emotion, chemical grey, tweed blue sand interieur, 17 inch, MP3-Hifi, ged. achterbank en 3e rolgordel, zijruiten verduisterd, Blue&Me, achterspoiler, zijskirts, stootlijsten, ESP met ASR, MSR, HBA en "hill-holder", dorpellijsten/uitl.sierstuk
Plaats reactie