interscope hi-fi

Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Zo Giovanni heeft even lekker genoten van de Interscope in mijn GP. Het was zeker niet verkeerd het geluid, alleen jammer van de muziek. :lol: :lol:
Afbeelding
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Bericht door Nimbus »

Wat ik da weer niet snap is dat ie gewoon als optie in de prijslijst op internet staat? :?:

En waarom zou interscope op bijna alle modellen in de reeks te bestellen zijn, behalve op het (bijna) top model. Terwijl dit model toch zeker wel een auto voor de jeugd is. Nou ja, die de jongere rijders onder ons in ieder geval erg aanspreekt. ;)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

:D :D :D :D :D ik voel me weer jong met mijn interscope :D :D :D :D :D
Afbeelding
Giovanni Tutore
Avere Una Vita
Berichten: 4980
Lid geworden op: vr sep 14, 2007 19:31

Bericht door Giovanni Tutore »

Wat trillingen al niet kunnen doen voor een hernia... :wink:

In het TA/hard geluid topic claimt ons aller voorzittert bij 15 al doof te worden. Ik kan bevestigen dat je dan zelfs buiten la macchina niet twijfelt over wat je hoort.
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

tonyvandenbroek schreef::D :D :D :D :D ik voel me weer jong met mijn interscope :D :D :D :D :D
Dat is mooi om te horen Tony.
kos
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 03, 2007 9:52

Bericht door kos »

Net door de dealer gebeld. Volgens hem is het niet mogelijk om de interscope af fabriek te bestellen op de t-jet sport. :evil:

Als ik het goed heb begrepen volgens de reacties op dit onderwerp, is het verschil tussen de interscope en standaard systeem extra vermogen en waarschijnlijk betere kwaliteit.

Hoe hebben jullie dit probleem opgelost?

De dealer zei namelijk wel dat de speakers apart besteld kunnen worden en achteraf ingebouwd kunnen worden maar dat ik dan wel op de kosten van instalatie moet rekenen voor de monteur. Omdat het in mijn geval om een leaseauto gaat wil ik natuurlijk alles vooraf geregeld hebben. Jullie nog een goed idee? :idea:
Joined the club! Hij is binnen! Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 3d Crossover Black! Heerlijke persoonlijkheid..
Rogar

Bericht door Rogar »

kos schreef:Net door de dealer gebeld. Volgens hem is het niet mogelijk om de interscope af fabriek te bestellen op de t-jet sport. :evil:

Als ik het goed heb begrepen volgens de reacties op dit onderwerp, is het verschil tussen de interscope en standaard systeem extra vermogen en waarschijnlijk betere kwaliteit.

Hoe hebben jullie dit probleem opgelost?

De dealer zei namelijk wel dat de speakers apart besteld kunnen worden en achteraf ingebouwd kunnen worden maar dat ik dan wel op de kosten van instalatie moet rekenen voor de monteur. Omdat het in mijn geval om een leaseauto gaat wil ik natuurlijk alles vooraf geregeld hebben. Jullie nog een goed idee? :idea:
Er staat ergens beschreven dat je dan een GP racing moet bestellen met de opties van een sport. De subwoofer die de sport heeft hoef je niet bij te bestellen, anders gaat het niet goed.

Joe heeft zelf in iemands topic de bestelcodes gegeven. Weet alleen zo snel niet bij wie dat was...
kos
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo okt 03, 2007 9:52

Bericht door kos »

joedelta schreef:
Bennink schreef:Maar dat kun je toch in overleg met de dealer een Racing bestellen, met interscope, armstuen, upgrade airco en B&M? Tenminste, zou een optie kunnen zijn ;-) Dan kom je duurder uit, maar als de dealer ermee akkoord gaat.
Dat is eigenlijk precies wat een dealer zou moeten doen, en wat ze dus bij mij hebben gedaan. Uiteraard wel voor de prijs van een Sport; ik ga niet alle opties apart afrekenen natuurlijk. :D
Net weer door de dealer gebeld. De enige mogelijkheid is een racing nemen met alle upgrades van de sport. Het verschil tussen de sport met interscope(wat niet kan) en de racing met alle upgrades+interscope is 340 euro. Helaas heb ik al een tom tom van hun gekregen dus de dealer wilde het verschil niet vergoeden.
Joined the club! Hij is binnen! Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 3d Crossover Black! Heerlijke persoonlijkheid..
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Bericht door Nimbus »

Oeoeoeoeh, vanavond even het "standaard" geluidssysteem van de sport geprobeerd. Woehoehoe, ik ben bijna verliefd. Doch vond ik het jammer dat ie "maar" tot volume 20 kwam voordat het ging vervormen (let wel loudness aan en bass vol open). Maar maakt het interscope systeem daarin zo een groot verschil dat het die €450 waard is?

btw. toen ik de auto uitstapte en de deur dichtdeed, sprong de cd-speler aan. :? Niet echt bemoedigend voor mij als wannabe GP-sport eigenaar. :(
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

ik persoonlijk vindt het verschil het geld niet waard...maar dat is dus persoonlijk :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Rogar schreef:
kos schreef:Net door de dealer gebeld. Volgens hem is het niet mogelijk om de interscope af fabriek te bestellen op de t-jet sport. :evil:

Als ik het goed heb begrepen volgens de reacties op dit onderwerp, is het verschil tussen de interscope en standaard systeem extra vermogen en waarschijnlijk betere kwaliteit.

Hoe hebben jullie dit probleem opgelost?

De dealer zei namelijk wel dat de speakers apart besteld kunnen worden en achteraf ingebouwd kunnen worden maar dat ik dan wel op de kosten van instalatie moet rekenen voor de monteur. Omdat het in mijn geval om een leaseauto gaat wil ik natuurlijk alles vooraf geregeld hebben. Jullie nog een goed idee? :idea:
Er staat ergens beschreven dat je dan een GP racing moet bestellen met de opties van een sport. De subwoofer die de sport heeft hoef je niet bij te bestellen, anders gaat het niet goed.

Joe heeft zelf in iemands topic de bestelcodes gegeven. Weet alleen zo snel niet bij wie dat was...
Met dank aan onze secretaris:

Als je een GP T-jet Sport wilt hebben (3-deurs) dan moet je als volgt bestellen:

199.438.1 (=3-deurs GP 1.4 T-Jet Racing)
140 (=dual zone airco)
718 (=subwoofer)
4J3 (=Blue&Me)
132/623 (=middenarmsteun en electrische lendensteunverstelling)

groet,
Ray
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Ik vind Interscope het geld wel waard, maar het ontvangst van de radio is zo belabberd vergeleken bij andere merken dat dat de pret flink bederft. En daar is niets aan te doen bij Fiat.
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Bericht door scoop »

offtopic (radio-ontvangst):
De Blaupunkt radio in de GP ontvangt net zo goed (of moet ik zeggen: net zo beroerd) als de pioneer die in m'n Polo zat. In de auto die ik daarvoor had zat een wat duurdere JVC, die had uitstekend ontvangst. Ik denk dat het een combinatie is van de gevoeligheid van de radio zelf en de relatief korte antenne.

Ik heb geen interscope, maar ik ben best tevreden over het geluid nadat ik zelf een subwoofer hebt toegevoegd. 't Is geen hi-end kwaliteit, maarja, daar heb je m.i. ook verrekte weinig aan in een auto (nou niet bepaald de meest ideale luisterruimte... ;-) )
Nimbus
Junior Stato
Berichten: 494
Lid geworden op: di mar 13, 2007 22:49

Bericht door Nimbus »

Wat ik eigenlijk wil weten of het interscope systeem er meer decibellen uitpompt. Vooral in het lage tonen gebied. Want dan vind ik het wel eventueel waard om met een "omweg" de sport met interscope te bestellen.

Ach, waarschijnlijk is het gewoon het beste om zelf eens bij de dealer te gaan luisteren als de tijd daar is.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

ExTaxi schreef:Ik vind Interscope het geld wel waard, maar het ontvangst van de radio is zo belabberd vergeleken bij andere merken dat dat de pret flink bederft. En daar is niets aan te doen bij Fiat.
Ik heb het verschil samen met tony vergeleken tijdens eenn meeting ,natuurlijk klinkt interscope wat "zwaarder" alle boxen zijn gewoon van een hoger vermogen..incl de subwoofer ..

we zijn eerst in tony's gp gaan zitten (beide) en daarna bij mij...waarna tony ook beaamde dat hij de standaard installatie heel goed vond klinken..

ik zeg daarom als ik het afweeg tegen elkaar ,dat ik het zonde vindt van m'n geld en verspandeer dat liever aan een goeie compo set..maar dat is dus mijn mening
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Plaats reactie