SCHADE TOPIC

Gebruikersavatar
Goose
Senior Stato
Berichten: 732
Lid geworden op: wo okt 04, 2006 10:11
Locatie: Gent

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Goose »

vraag eerst eens aan iemand of het er niet kan uitgepolierd worden, je zou er soms versteld van staan wat kan zonder spuiten !

op m'n vriendin haar wagen, had de vorige eigenaar er met een schuursponsje op gezeten, om teerplekken te verwijderen, dus echt overal krassen, en is er mooi uitgepolierd , je merkt er niets meer van !
GP, Privacy Windows, mistlichten, Crossover Black, Denim Black interior, No Punto logo on the back 13 Mjt 90 Pk Dynamic, 17" OZ Superlegerra
E34
Junior Stato
Berichten: 390
Lid geworden op: do apr 16, 2009 9:55
Locatie: Arnhem am Rhein

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door E34 »

Een ritje op de Duitse Autobahn heeft mijn ruit moeten bekopen met een flinke ster vanochtend, bij tankstation even gekeken maar leek niet zo diep. Daarnaast zag ik de steen(tje) gewoon aankomen en heeft ook voor een fikse deuk in de motorkap gezorgd :|
Eventjes tanken en weer verder, na paar km rijden vond een behoorlijk diep gat in de weg het nodig om flink wat stress op de auto te zetten waardoor de ruit lekker verder scheurde..... Eerst was die 10cm ofzo, inmiddels is die dik 45cm vanaf de A-stijl tot bijna in het midden :shock:

Gelukkig kan ik morgen al terecht bij de dealer voor vervanging van de ruit :D
Nu maar hopen dat ie na vervanging ook goed erin zit zonder suizen etc. en dat mijn regensensor ook gewoon werkt.
De deuk + lakbeschadiging in de motorkap laat ik een andere keer wel eventjes herstellen, kan de auto nu niet zo lang missen nog. Heeft mijn broer mooi de tijd om de lakbeschadiging op de bumper van de onbekende dader mee te pakken...
GP T-Jet Sport Cross Over Black
Gebruikersavatar
Wiboom
Nuovo Arrivato
Berichten: 108
Lid geworden op: za jan 08, 2011 13:38
Locatie: 's-Hertogenbosch / Amsterdam / Kos

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Wiboom »

:oops: :oops: :oops: Tegen een paal gegleden tijdens de proefrit eind november...met een GP testauto zonder winterbanden en na een zeer hevige sneeuwnacht. :oops: :oops: :oops:

Bij een bocht naar links een parkeerplaats op, koos de GP ervoor om rechtdoor te gaan.

Rechtsvoor in de hoek bij de koplamp geraakt. koplampglaasje moest vervangen worden en een kleine lakbeschadiging waren uiteindelijk de schade.

Uiteindelijk wel voor de Fiat Punto gegaan, dus zelfs zoiets liet me niet afschrikken :twisted:
'Size DOES matter!'
benson178
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 06, 2011 11:00

Goedkope !!!!

Bericht door benson178 »

Uiteindelijk wel voor de Fiat Punto gegaan, dus zelfs zoiets liet me niet afschrikken :twisted:


SPAM!
Laatst gewijzigd door Bennink op ma mar 07, 2011 9:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: IP-ban, van mij voor jou! :-]
Gebruikersavatar
Puntoevo
Junior Stato
Berichten: 314
Lid geworden op: di jan 12, 2010 12:52
Locatie: Zuidland

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Puntoevo »

macpilio schreef:Sorry dat ik nog op een oud bericht reageer maar ik kon het niet laten.
Puntoevo, het ziet er allemaal best naar uit die schade maar ik denk dat het wel mee kan vallen. Zoals ik het zie is er bij het parkeren wat krasjes en "geschaafd" en gesmolten plastic op je bumper gekomen. Dit moet er met Commandant4 redelijk eenvoudig een heel eind er uit te poetsen zijn. Eedn kwestie van een middagje investeren met een zachte doek en een blik pollijst.

Succes ermee.
Puntoevo schreef:Moest vanochtend inparkeren en heb een foutje gemaakt...Auto van de buurvrouw geraakt, haar wagen heeft gelukkig niets maar de mijne wel :(

Afbeelding

Ik vind het leuk om de eerste te zijn maar niet met alles... Heb een beetje gepoetst erop maar lijkt erop dat dit spuiten gaat worden....

Heb inderdaad even flink zitten poetsen en het is zo goed als weg. Toch bedankt voor de tip!
Ik heb er toen ook nog aan gedacht de bumper opnieuw te laten spuiten maar ben enorm bang voor kleurverschil..
Gebruikersavatar
Scooterguy
Junior Stato
Berichten: 251
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
Locatie: Kwaadmechelen(B)
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Scooterguy »

Leve de wegenwerken... :evil:
Dan denk je dat ze wel even de doorsteken in de snelweg controleren voor ze je erover sturen bij wegenwerken: niet dus!!!
Met enkele gaten van 20cm diep in het asfalt die je eigenlijk niet zag lag m'n GP dus ineens plat op z'n buik op de weg :(
Resultaat: beschermkap rechtervoorwiel stuk, stabilisatorstang verwrongen, voorbumper naar de z*k, onderlip voor 80% weg, leiding radiator geraakt en waarschijnlijk ook nog eens schade aan de ophanging en het carter...

Voorlopige foto's van de schade:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik baal als een hele collectie stekkers...
Grande Punto 2009 1.3 MJT 85PK Sport + een bende opties.
Gebruikersavatar
ErwinB
Nuovo Arrivato
Berichten: 70
Lid geworden op: zo jan 09, 2011 13:31
Locatie: Zutphen

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door ErwinB »

Jemig .. ook niet een klein beetje schade :s

Misschien kan je de gemeente aansprakelijk stellen maar dat zal niet makkelijk gaan
01-02-11: Auto in ontvangst gekregen || Km's: 28 300
20-03-11: Km's: 30 300
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door RaydeJee »

Dat is echt niet best, wat een bak schade. :shock:
Giordino
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:49
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Giordino »

Dat is inderdaad flink wat schade !
Mijn Abarth Punto Evo
Volg ons op Instagram Afbeelding
Gebruikersavatar
Scooterguy
Junior Stato
Berichten: 251
Lid geworden op: zo feb 12, 2006 23:59
Locatie: Kwaadmechelen(B)
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Scooterguy »

Uit de eerste raming blijkt er voor zo een 4800€ schade aan de auto is, en dat allemaal door 1 put in de weg...
Op 26-04-2011 gaat ie binnen voor herstelling en krijg ik een 500 Abarth mee als vervangwagen :mrgreen:
Grande Punto 2009 1.3 MJT 85PK Sport + een bende opties.
Gebruikersavatar
ulti
Senior Stato
Berichten: 752
Lid geworden op: zo jul 22, 2007 11:08
Locatie: lelystad

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door ulti »

Scooterguy schreef:Uit de eerste raming blijkt er voor zo een 4800€ schade aan de auto is, en dat allemaal door 1 put in de weg...
Op 26-04-2011 gaat ie binnen voor herstelling en krijg ik een 500 Abarth mee als vervangwagen :mrgreen:

Wat een schade.. maar een 500 abarth leenauto maakt een hoop goed in de tussentijd! Al zal je auto qua snelheid wel enorm gaan tegenvallen als je er weer in zit -]
Grande Punto sport - > Abarth Evo ->500S
Gebruikersavatar
NHke
Membre D'Oro
Berichten: 1294
Lid geworden op: vr dec 26, 2008 8:49

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door NHke »

Waar word hij gemaakt? Dan ga ik daar ook mijn auto binnen doen als er iets aan scheelt :) -]
Giordino
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1867
Lid geworden op: ma mei 24, 2010 11:49
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door Giordino »

wat een vervelende leen auto krijg je mee zeg ! :D
Mijn Abarth Punto Evo
Volg ons op Instagram Afbeelding
Gebruikersavatar
RaydeJee
Avere Una Vita
Berichten: 4441
Lid geworden op: di jun 29, 2010 21:49

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door RaydeJee »

Pffff echt een serieuze bak schade dus. :shock: Gelukkig wordt het weer hersteld.
Gebruikersavatar
dejong
Junior Stato
Berichten: 223
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 11:45

Re: SCHADE TOPIC

Bericht door dejong »

Ik heb een kleine deuk in me achterscherm :( ws iemand ze deur open gedaan tegen de auto :evil:

Maar ik heb me repairset al besteld verwacht die ergens deze week en dan ga ik de deuk eruit halen -]
Fiat Punto Evo Racing 1.3 Multijet Racing Ambient White
Plaats reactie