Het gaat me ook niet om de prullaria, maar meer om het idee.joedelta schreef:Nee dat is waar, ik reageerde op de posts van Chrispino en GPO.Ice-Angel schreef:een navigatie of de cruise control voor de helft vind ik op zich geen prullariajoedelta schreef:Mwa....verschilt per dealer denk ik, maar die dingetjes zijn leuk, maar niet het allerbelangrijkste, een prettige aflevering waarin ze even de tijd voor je nemen, vind ik op zich belangrijker dan van die prullaria.ineke schreef: Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:![]()
Klantenbinding kan je op verschillende manieren doen:
- goede service (kreeg ik niet)
- mooie korting of extra's (ook niet)
- afspraken nakomen (had een 12v aansluiting in dashboard besteld maar pas bij aflevering hoorde ik dat dit niet mogelijk was geweest)
- tijd nemen bij aflevering (binnen half uur moest ik weg zijn)
- after sales service (ik heb dakdragers besteld bij aflevering maar moet hier zelf wederom achteraan)
- antwoorden op vragen (2 mailtjes van mij zijn nooit beantwoord)
Dus ja, dan vindt ik dat ik niets heb gekregen. Bij mijn vorige auto's was dit veel beter geregeld (Seat/Peugeot/Skoda lease en Opel/Peugeot prive).