Wat hebben jullie bij de dealer kunnen regelen ?

GPO
Nuovo Arrivato
Berichten: 167
Lid geworden op: di aug 22, 2006 12:21

Bericht door GPO »

joedelta schreef:
Ice-Angel schreef:
joedelta schreef:
ineke schreef: Tegenwoordig kan er niet veel meer af bij de dealers :roll:
Mwa....verschilt per dealer denk ik, maar die dingetjes zijn leuk, maar niet het allerbelangrijkste, een prettige aflevering waarin ze even de tijd voor je nemen, vind ik op zich belangrijker dan van die prullaria.
een navigatie of de cruise control voor de helft vind ik op zich geen prullaria :lol: :lol:
Nee dat is waar, ik reageerde op de posts van Chrispino en GPO.
Het gaat me ook niet om de prullaria, maar meer om het idee.
Klantenbinding kan je op verschillende manieren doen:
- goede service (kreeg ik niet)
- mooie korting of extra's (ook niet)
- afspraken nakomen (had een 12v aansluiting in dashboard besteld maar pas bij aflevering hoorde ik dat dit niet mogelijk was geweest)
- tijd nemen bij aflevering (binnen half uur moest ik weg zijn)
- after sales service (ik heb dakdragers besteld bij aflevering maar moet hier zelf wederom achteraan)
- antwoorden op vragen (2 mailtjes van mij zijn nooit beantwoord)

Dus ja, dan vindt ik dat ik niets heb gekregen. Bij mijn vorige auto's was dit veel beter geregeld (Seat/Peugeot/Skoda lease en Opel/Peugeot prive).
joedelta

Bericht door joedelta »

GPO schreef: Het gaat me ook niet om de prullaria, maar meer om het idee.
Klantenbinding kan je op verschillende manieren doen:
- goede service (kreeg ik niet)
- mooie korting of extra's (ook niet)
- afspraken nakomen (had een 12v aansluiting in dashboard besteld maar pas bij aflevering hoorde ik dat dit niet mogelijk was geweest)
- tijd nemen bij aflevering (binnen half uur moest ik weg zijn)
- after sales service (ik heb dakdragers besteld bij aflevering maar moet hier zelf wederom achteraan)
- antwoorden op vragen (2 mailtjes van mij zijn nooit beantwoord)

Dus ja, dan vindt ik dat ik niets heb gekregen. Bij mijn vorige auto's was dit veel beter geregeld (Seat/Peugeot/Skoda lease en Opel/Peugeot prive).
Ja, als je het zo bekijkt dan heb je het slecht getroffen. Ik heb die ervaring gelukkig niet; het is erg dealer- en niet merkafhankelijk.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

joedelta schreef:
GPO schreef: Het gaat me ook niet om de prullaria, maar meer om het idee.
Klantenbinding kan je op verschillende manieren doen:
- goede service (kreeg ik niet)
- mooie korting of extra's (ook niet)
- afspraken nakomen (had een 12v aansluiting in dashboard besteld maar pas bij aflevering hoorde ik dat dit niet mogelijk was geweest)
- tijd nemen bij aflevering (binnen half uur moest ik weg zijn)
- after sales service (ik heb dakdragers besteld bij aflevering maar moet hier zelf wederom achteraan)
- antwoorden op vragen (2 mailtjes van mij zijn nooit beantwoord)

Dus ja, dan vindt ik dat ik niets heb gekregen. Bij mijn vorige auto's was dit veel beter geregeld (Seat/Peugeot/Skoda lease en Opel/Peugeot prive).
Ja, als je het zo bekijkt dan heb je het slecht getroffen. Ik heb die ervaring gelukkig niet; het is erg dealer- en niet merkafhankelijk.


Misschien toch alle reden om eens over te stappen naar en andere dealer. :?: Of in ieder geval kan het dan geen kwaad om eens een praatje te maken met een andere dealer. :roll: :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
hanneke86
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 11:32
Locatie: omg utrecht

Bericht door hanneke86 »

Wij kregen een trekhaak t.w.v 500 euro gratis. Verder kon ik zo een schaalmodel van de GP afhalen, zonder enige moeite!
Over een paar weken krijgen we onze GP en dan maar afwachten wat er nog meer bij zit voor leuke spullen. Zelf hoop ik wel op twee sleutelhangers en op een mooie automattenset ofzo
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

die trekhaak zit in een actie!


ik kreeg metallic lak twv €500 (actie)
ik kreeg een mattenset (lijkt me eigenlijk standaard)
ik kreeg een gp (1:43)
een volle tank benzine
één of andere speciaal laag op de onderkant van de auto (lijkt me ook standaard)

daarna nog wat gepingeld met de prijs (al met al betaal je er toch voor)
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
bramus
Nuovo Arrivato
Berichten: 24
Lid geworden op: za mar 01, 2008 22:47
Locatie: Amsterdam

Bericht door bramus »

Bij de aankoop van m`n GP kreeg ik:
* een volle tank
* mattenset
* stootstrips in kleur gespoten
* zeer scherpe prijs voor m`n 206 (in tegenstelling tot mijn eigen peugeot dealer)
* goede service, alle tijd, advies voor sportieve accesoires
* computermuis van fiat 500
* waxlaag om steenslag minder snel op te merken (soort teflonlaag om putjes tegen te gaan)
Gebruikersavatar
Raptor
Junior Stato
Berichten: 355
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 15:42

Bericht door Raptor »

Ik had natuurlijk wel héél véél mazzel.
Mijn GP (5drs 120pk 1.4 16v in Exotica Rood) stond al helemaal klaar. Was net afgeleverd. Besteld door een dodo die dus de financiering niet rondkreeg.
Over de korting ben ik kort. €2000,- (na wat kletswerk)

De GP heeft een WaxOil behandeling gehad. Was inclusief, 3 jaar garantie.
Ik kreeg een mooi "nood" etui van FIAT met een lampenset, zaklamp, handschoenen en een gevarendriehoek.
Een mooie FIAT mattenset.
Een grote fles champagne en de hartelijke groeten.

Ik heb mijn vette getunede Brava verkocht voor €3000,-
Reken dus maar uit.
En ja, ik heb de wagen cash betaald. Ik doe niet aan financieringen.
ABARTH Punto Evo.
BMC CDA
G-Tech Shortshifter
G-Tech GT560-cup S (black) uitlaat
Tuning door SAVALI
Gebruikersavatar
Grande Fabro
Nuovo Arrivato
Berichten: 116
Lid geworden op: di feb 19, 2008 19:48
Locatie: Genk
Contacteer:

Bericht door Grande Fabro »

ik heb helemaal niet gekregen van mijn dealer... :x ben mijn auto gaan halen in garage brunix in genk. eerste keer dak daar geweest was, was in maart vorig jaar. ik kreeg toen voor mijn punto 1 1.7 td maar 950 euro. vond het maar niets. toen ben ik naar garage janis gegaan in overpelt. daar kreeg ik voor dezelfde auto 1800 euro!!!! zomaar even het dubbele. spijtig genoeg had ik toen het geld niet om hem te kopen. in oktober van vorig jaar had ik dan de kans maar moest op een week tijd mijn gp hebben omdat mijn vorige niet meer door de keuring ging. janis was gesloten op zaterdag maar brunix niet dus..... ben daar geweest, offerte gekregen, helemaal niets cadeau gekregen, zelfs maar 380 euro voor mijn punto (had pas banden vervangen 240 euro + schokdempers 250 euro en dit nog geen 2 dagen ervoor), gelukkig had ik mijn gp op een week tijd omdat hij in voorraad was. maarja had toch graag wat meer cadeau gekregen en zeker wat meer voor mijn vorige punto....
Grande Punto Sport 1.3
Afbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door swans »

dan had ik een paar dagen gewacht en was ik naar een andere dealer gegaan!


ik kreeg btw ook nog een bosje bloemen dat bij het interieur past! :D
oranje bloemetjes etc!
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Peter
Junior Stato
Berichten: 481
Lid geworden op: za sep 22, 2007 15:09
Locatie: Gent (B)

Bericht door Peter »

Wij hebben eind september 2007 de bestelbon ondertekend.

Korting 1250 Euro wegens voorraadmodel (alhoewel ie nog maar nét in voorraad stond, had al het rode Fiat logo), daarnaast actie extra 1200 Euro korting mits in september nog ingeschreven.

Het kan ook net andersom zijn geweest, in ieder geval hadden we in totaal 2450 Euro korting op een bedrag van 14.000 Euro (incl. opties metallic kleur en volwaardig reservewiel).

Dus 11.550 Euro betaald.

Voor de rest echter niets gehad, ook geen mattensetje (behalve de wettelijk verplichte set van EHBO-tasje, brandblusser en gevarendriehoek). Dus snel maar zelf ergens een (goedkoop) setje gehaald, moest alleen links voorin (bestuurder) een beetje op maat geknipt worden.
GP 1.2i 8V Dynamic 5drs Crossover Black - 1 okt '07
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Standaard krijg je dat Fiat tasje met gevarendriehoek, hesje, gereedschap, enz. Een flesje (goedkope) champagne van je dealer, enz. Als je dat soort dingetjes niet krijgt heb je wel een hele louche dealer :P
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

rood schreef:Standaard krijg je dat Fiat tasje met gevarendriehoek, hesje, gereedschap, enz.
Zo standaard is het niet.
Ik heb deze NOOIT gehad van mij dealer. Wel een leuk bosje bloemen voor de vrouw, voetbal voor de kleine, en 2 miniatuur GeePeetjes. Voor papa en voor Luuk.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Hm, tsja wat ik zeg: een goede dealer zal dit standaard geven..
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Plaats reactie