een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel een

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel een

Bericht door ed.de.vries »

~] Mensen! Het zat er al een tijdje aan te komen,maar morgenvroeg is het dan toch zover! Ik ga mijn trouwe/snelle/gechipte/verlaagde/
Grande Punto, de straat op schoppen! Vandaag kreeg ik een in mijn ogen GOED bod voor mijn car terug.
Helaas.......het is ondanks het enorme plezier, wat deze Grande mij heeft gebracht, gaat deze Na 5 en halfjaar, en met de Km stand van 78.545
richting dealer. Er komt géén Punto voor terug. Omdat mijn ega graag ook eens haar zin wilde hebben,en ook graag wil rijden,maar niet in zo,n zenuwlijdertje is de keuze gevallen op een super
speciale uitvoering van een metalic verf voorziene PANDA 85 PK Turbo versie, helemaal super extra opgetuigd met vele extra,s.
LM velgen-Bleutooht-getinte ramen achter/zijkant.En nog tal van extra,s deelbare achterbank, en...en...en..
Het is een speciale Lounge uitvoering MET nog tal van EXTRA,s Kortom vol toeters/belle model, tegen een grote korting via mijn dealer.
Volgende week ben ik de bezitter van dit luxe schip van Fiat.
Uiteraard zal ik wel nog zo af en toe op de GPC site inloggen,maar voor de rest Helaas, einde Grande periode.
"der ALTE:
Ed.de.Vries.
Gebruikersavatar
Wesley Abarth
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 4227
Lid geworden op: wo apr 30, 2008 11:10
Locatie: dongen
Contacteer:

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door Wesley Abarth »

Veel plezier van de Panda Ed. Mooi dat je zo'n lange tijd plezier hebt gehad van je Grande.
Gebruikersavatar
pascals
Nuovo Arrivato
Berichten: 198
Lid geworden op: di nov 06, 2012 19:38
Locatie: Almelo

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door pascals »

Jammer dat de GP weggaat, maar zo te lezen komt er ook weer iets heel moois voor terug!
Alvast heel veel plezier met de nieuwe auto, post je nog even een foto wanneer je hem opgehaald hebt? Je verhaal maakt me nieuwsgierig! :)
GP 1.4 T-Jet Sport 2008 | Ambient White
AfbeeldingAfbeelding
swans
Avere Una Vita
Berichten: 4017
Lid geworden op: do nov 08, 2007 20:12
Locatie: Axel
Contacteer:

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door swans »

zonde, Ed!

ik weet nog wel een adres die deze ook kan chippen verlagne etc! :wink:
My ex-girlfriend had this really weird fetish, she liked to dress up like herself
and then act like a bitch all the time
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door PuntoSporting »

Gefeliciteerd in elk geval, ook erg mooie auto!
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
provsen
Avere Una Vita
Berichten: 2065
Lid geworden op: zo okt 14, 2012 16:26
Locatie: Oost-Vlaanderen (Gent)

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door provsen »

jammer, maar toch iets nieuws in de plek :) vind de nieuwe panda toch wel niet mis, mijn mama reed met de vorige versie en kon zeggen aangename autotjes wel wat kleiner dan de nieuwe versie ;) maar toch aardig wendbaar en wel pittig :), veel plezier ermee :)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door tonyvandenbroek »

Goh, Ed, wie had dat nu gedacht...Ik niet in ieder geval.
Jammer de GP plaats maakt voor een Panda. Het zal wel FF wennen zijn met wat minder PeeKaa's.
Maar even goed veel plezier in je Panda, en wie weet...tot ooit!|
Afbeelding
Gebruikersavatar
ed.de.vries
Membre D'Oro
Berichten: 1276
Lid geworden op: vr dec 01, 2006 0:09
Locatie: Grevenbicht

Re: een overstap,met gemengde gevoelens, máá het blijft wel

Bericht door ed.de.vries »

Dank voor jullie re_acties. Op mijn bericht over de overstap, tja: sppelt denk ik ook de leeftijd mee 77, en uiteraard het thuisfront,die het nu wel een keer :welletjes; vond na al die jaren, in diverse zenuwlijers stuiteraars enz plaats te moeten nemen.Ze wil ook zelf wat gaan rijden,
dus....... Hup, in de Panda! De bedoeling is dat volgende week Donderdag de inruil/aankoop afgerond wordt.
De actie is een Panda Sempre uitvoering, met zelfs nog wat extra-extra,s.
85 pk,tjes. Het is een special uitgevoerde Car, die NIET in de prijslijsten voorkomen.
Dit is een deal die de garage/dealer zelf iom Fiat importeur bedingen.er wordt wel ook nog naderhand een Chiptuning toegepast,waarbij dan van 85, naar een kleine 98 Pk er uit komen. En het NM gehalte ook wordt opgeschroeft.Maar dat later even.
Ja.Ik wip nog wel naar het GPC internet gebeuren, zeker weten.
Groeten van
:der ALTE:
Plaats reactie