(zwarte) kat in de zak!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tricodelkampo
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za aug 26, 2006 17:40

(zwarte) kat in de zak!

Bericht door tricodelkampo »

Komen we met z'n allen al tot de conclusie dat we een enorme KAT (ik dus een rooie) in de ZAK gekocht hebben?

Ik geef mijn dealer nog even het voordeel van de twijfel.
Voor 10-10-2006 heb ik een afspraak lopen voor het verhelpen van de problemen met de achterremmen (piep/kraak).
Ik hoop dan ook de 2e sleutel en de boekjes blauwetand en radio in ontvangst te mogen nemen. Ook zou dan meer bekend zijn over de bonk-problemen rechts. Net mijn dealer een mail gestuurd dat het allemaal niet veel langer moet gaan duren.

Zucht . . . voordeel van de twijfel dus!

1.9 mJTD Sport 130, Exotica Red, Bluetooth, Cruise Control, Zijruiten achter verduisterd, Zijskirts
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

geduld is een mooi woord :wink:

waarom zo ongeduldig?
Afbeelding
joedelta

Re: (zwarte) kat in de zak!

Bericht door joedelta »

tricodelkampo schreef:Komen we met z'n allen al tot de conclusie dat we een enorme KAT (ik dus een rooie) in de ZAK gekocht hebben?

Ik geef mijn dealer nog even het voordeel van de twijfel.
Voor 10-10-2006 heb ik een afspraak lopen voor het verhelpen van de problemen met de achterremmen (piep/kraak).
Ik hoop dan ook de 2e sleutel en de boekjes blauwetand en radio in ontvangst te mogen nemen. Ook zou dan meer bekend zijn over de bonk-problemen rechts. Net mijn dealer een mail gestuurd dat het allemaal niet veel langer moet gaan duren.

Zucht . . . voordeel van de twijfel dus!
Nou, ik heb geen kat in de zak gekocht, maar een mooie blauwe GP.
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Re: (zwarte) kat in de zak!

Bericht door diabloNL »

joedelta schreef:
tricodelkampo schreef:Komen we met z'n allen al tot de conclusie dat we een enorme KAT (ik dus een rooie) in de ZAK gekocht hebben?

Ik geef mijn dealer nog even het voordeel van de twijfel.
Voor 10-10-2006 heb ik een afspraak lopen voor het verhelpen van de problemen met de achterremmen (piep/kraak).
Ik hoop dan ook de 2e sleutel en de boekjes blauwetand en radio in ontvangst te mogen nemen. Ook zou dan meer bekend zijn over de bonk-problemen rechts. Net mijn dealer een mail gestuurd dat het allemaal niet veel langer moet gaan duren.

Zucht . . . voordeel van de twijfel dus!
Nou, ik heb geen kat in de zak gekocht, maar een mooie blauwe GP.
Me too! Naja...een zwarte dan. Maak je niet druk tricodelkampo, we zitten allemaal met dezelfde problemen en alles komt goed. Je hebt een geweldige auto gekocht!
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

Jammer dat je zoveel problemen hebt. Mijn GP'tje doet het uitstekend, behalve dat mijn LG phone niet kan praten met Blue&Me :(
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Ik lees idd liever betere berichten... :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Plaats reactie