falco amsterdam
falco amsterdam
falco in amsterdam op de van der madeweg. Niet naartoe gaan. Mooie zaak. Je word goed geholpen als je een auto koopt, maar voor service hoef je daar echt niet te zijn. ( reparatie )
Bellen niet terug tot 3 keer aan toe:S Maken afspraken met je en als je aan komt kakken weten ze van niets etc etc... -censuur-
Ben naar een andere dealer gegaan. Heb de auto daar nieteens gekocht, maar word perfect geholpen.
Admin.
Topic titel aangepast, tekst gecensureerd.
Een kritische noot is prima, maar dan wel genuanceerd.
Bellen niet terug tot 3 keer aan toe:S Maken afspraken met je en als je aan komt kakken weten ze van niets etc etc... -censuur-
Ben naar een andere dealer gegaan. Heb de auto daar nieteens gekocht, maar word perfect geholpen.
Admin.
Topic titel aangepast, tekst gecensureerd.
Een kritische noot is prima, maar dan wel genuanceerd.
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 26
- Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:39
ik kan jou een hand geven tonnie!!! Wordt -censuur- van die dealer!! Niet terug bellen, -censuur- , praten elkaar tegen. Kortom ze spelen niks klaar en mijn problemen worden niet opgelost!
Ik wil me onderhoud naar Purmerend over brengen. Is dat mogelijk denken jullie want ik heb hem wel bij Falco Madeweg gekocht??
Admin.
Ook voor u, graag netjes blijven.
De huisregels gelden voor iedereen.
Ik wil me onderhoud naar Purmerend over brengen. Is dat mogelijk denken jullie want ik heb hem wel bij Falco Madeweg gekocht??
Admin.
Ook voor u, graag netjes blijven.
De huisregels gelden voor iedereen.
Mag ik u er allen op attenderen dat je op een openbaar forum zit en dat je hier een zaak mee kan breken (een goede vriend met een viszaak werd ook beschuldigd van vissen overzetten door een roddel of 1 niet tevreden klant. hij heeft er nachten van wakker gelegen en bepaalde mensen komen er nu niet meer...)
Die grote autozaken, dealers kunnen wel meer hebben natuurlijk, maarre google enzo....
Gewoon bezorgd.... voor de rest lekker zelf uitzoeken aub :roll:
Die grote autozaken, dealers kunnen wel meer hebben natuurlijk, maarre google enzo....
Gewoon bezorgd.... voor de rest lekker zelf uitzoeken aub :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Ik weet niks van falco, maar volgens hun website hebben ze 11 vestigingen, kortom niet echt een kleintje (zeker geen kleine zelfstandige) misschien mag je dan nog wel eerder goede service verwachten... maar nogmaals weet verder niets van dit bedrijf, wellicht zijn er nog meer forummers, waaronder misschien ook nog wat positieve verhalen ?
Ik moet het hier toch opnemen voor Falco Amsterdam die ook mijn dealer is. Ik heb in het verleden een klein misverstandje met ze gehad maar voor de rest dik tevreden. Van de aankoop tot aan de drie keer dat de GP voor reparatie is geweest die trouwens naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Ze zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je als je zoals ik met vele vragen zit.
Ik ben laatst geweest om te praten over mijn ongerustheid omtrend het stuurhuis probleem en het geknak in het stuur en heb uiteindelijk voor ongeveer een half uur buiten bij mijn auto staan praten met de chef werkplaats. Hij liet me alles zien en gaf me veel informatie. Ik was bang dat ik snel met me vragen moest komen omdat hij anders weer aan het werk ging maar hij nam alle tijd voor me en wist me gerust te stellen.
Aan de balie tot nu toe alleen maar hele vriendelijk mensen gehad. Ook hebben ze me elke keer netjes gebeld wanneer ze me dat beloofde.
Enige minpuntje is dat ik nog steeds geen lakstift heb maar dat hebben bijna alle Fiat dealers. Mijn verkoper heeft me ook beloofd om anders een lakstift voor me te laten maken maar tot op heden nog niets gehoord dus hier zal ik zelf even over moeten terug bellen. Maar laten we eerlijk zijn, dit soort dingetjes heb je tegenwoordig bij bijna alle bedrijven en instelingen. Ik zie tegenwoordig zelden een bedrijf die alles perfect tot in de puntjes voor elkaar heeft als het gaat om klanten.
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Ik kan niet anders zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met de service van deze dealer. Niet perfect maar gewoon goed en zoals ik al zei zijn bedrijven met een perfecte service heel zeldzaam.
Ik moet ook even kwijt dat iedereen recht heeft op zijn of haar mening, maar om nou meteen in de titel van het topic "niets kopen" te zetten vind ik persoonlijk een beetje overtrokken. Je moet goed beseffen dat er ook tevreden klanten zullen zijn zoals ik. Elk bedrijf/dealer heeft tevreden en ontevreden klanten.
Ik ben laatst geweest om te praten over mijn ongerustheid omtrend het stuurhuis probleem en het geknak in het stuur en heb uiteindelijk voor ongeveer een half uur buiten bij mijn auto staan praten met de chef werkplaats. Hij liet me alles zien en gaf me veel informatie. Ik was bang dat ik snel met me vragen moest komen omdat hij anders weer aan het werk ging maar hij nam alle tijd voor me en wist me gerust te stellen.
Aan de balie tot nu toe alleen maar hele vriendelijk mensen gehad. Ook hebben ze me elke keer netjes gebeld wanneer ze me dat beloofde.
Enige minpuntje is dat ik nog steeds geen lakstift heb maar dat hebben bijna alle Fiat dealers. Mijn verkoper heeft me ook beloofd om anders een lakstift voor me te laten maken maar tot op heden nog niets gehoord dus hier zal ik zelf even over moeten terug bellen. Maar laten we eerlijk zijn, dit soort dingetjes heb je tegenwoordig bij bijna alle bedrijven en instelingen. Ik zie tegenwoordig zelden een bedrijf die alles perfect tot in de puntjes voor elkaar heeft als het gaat om klanten.
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Ik kan niet anders zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met de service van deze dealer. Niet perfect maar gewoon goed en zoals ik al zei zijn bedrijven met een perfecte service heel zeldzaam.
Ik moet ook even kwijt dat iedereen recht heeft op zijn of haar mening, maar om nou meteen in de titel van het topic "niets kopen" te zetten vind ik persoonlijk een beetje overtrokken. Je moet goed beseffen dat er ook tevreden klanten zullen zijn zoals ik. Elk bedrijf/dealer heeft tevreden en ontevreden klanten.
Laatst gewijzigd door diabloNL op vr okt 06, 2006 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
UIT ERVARING:Ga na Falco Beverwijk:GRP JA & TE schreef:ik kan jou een hand geven tonnie!!! Wordt schijtziek van die dealer!! Niet terug bellen, slap lullen, praten elkaar tegen. Kortom ze spelen niks klaar en mijn problemen worden niet opgelost!
Ik wil me onderhoud naar Purmerend over brengen. Is dat mogelijk denken jullie want ik heb hem wel bij Falco Madeweg gekocht??
Fijne dealer.Prima service
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Falco Purmerend is zeker aan te raden: ben er al 14 jaar een zeer tevreden klant...al het personeel is: betrokken,klantvriendelijk,hulpvaardig enz enz
simpel voorbeeldje: alu dorpelstrips laten aan de uiteinden los,verkoper taped ze ff vast en zegt als ze niet vast blijven zitten terug komen gaan we ze vastkitten,strips blijven omkrullen,gisteren terug,zegt de receptionist kitten wordt niet mooi, u krijgt van ons nieuwe, je krijgt een belletje om ze te laten monteren....top service dus
simpel voorbeeldje: alu dorpelstrips laten aan de uiteinden los,verkoper taped ze ff vast en zegt als ze niet vast blijven zitten terug komen gaan we ze vastkitten,strips blijven omkrullen,gisteren terug,zegt de receptionist kitten wordt niet mooi, u krijgt van ons nieuwe, je krijgt een belletje om ze te laten monteren....top service dus
GP 1.2 8v sportsound crossover black
euh... "taped ze ff vast"... dat klinkt bij mij dus juist als niet al te beste service, hadden z emeteen moeten laten monteren...maar goed als het uiteindelijk maar goed komt he...unga schreef:Falco Purmerend is zeker aan te raden: ben er al 14 jaar een zeer tevreden klant...al het personeel is: betrokken,klantvriendelijk,hulpvaardig enz enz
simpel voorbeeldje: alu dorpelstrips laten aan de uiteinden los,verkoper taped ze ff vast en zegt als ze niet vast blijven zitten terug komen gaan we ze vastkitten,strips blijven omkrullen,gisteren terug,zegt de receptionist kitten wordt niet mooi, u krijgt van ons nieuwe, je krijgt een belletje om ze te laten monteren....top service dus
daar zit nou net het probleem.TeChNo2 schreef:Ik weet niks van falco, maar volgens hun website hebben ze 11 vestigingen, kortom niet echt een kleintje (zeker geen kleine zelfstandige) misschien mag je dan nog wel eerder goede service verwachten... maar nogmaals weet verder niets van dit bedrijf, wellicht zijn er nog meer forummers, waaronder misschien ook nog wat positieve verhalen ?
hierdoor verdwijnen de kleine dealers die het juist van de service moeten hebben.
en daardoor denken die grote dealers dat ze zich alles kunnen permiteren.( wat ze dus ook doen )
maar je kunt je nieuwe GP ook gewoon bij een ander merk bestellen hoor, niks mis mee.
wat vinden jullie hier dan van?
Ik zal het dan anders vragen.
Wat vinden jullie ervan dat ik al 5 maanden dezelfde problemen heb met mijn auto, terwijl deze auto ongeveer 8 maanden is. Nou ik vind het niet normaal echt niet.
Ik vind het een super slechte service. Het is wel een auto van 19000 euro, dat geld heb ik echt niet in 1 maand uit mn zak gehaald hoor....
Het is nu nog niet opgelost.. lekker hoor :roll:
- niet werkende parkeersensoren.
- Niet werkende regensensoren
- niet werkende bluetooth
- stuurverlichting en bepaalde dashboard verlichting die niet meer werken
Reeds al gehad en wel opgelost
- dashboardkast die niet dicht ging
- achterdeuren gingen niet normaal open
- 1 maand lang met losse luchtfilter gereden ( waardoor mijn motor erg veel lawaai maakte )
En ben vast nog wel iets vergeten....
Daarbij wil ik wel zeggen dat ik nog steeds supertrots ben op deze auto en het gewoon een geweldig ding is. Rijd echt heerlijk en zal zo weer een 2 e kopen. Alleen de service vind ik gewoon slecht met name falco amsterdam. Heb daar ook ervaring met mn andere fiat punto.... misschien komt het omdat ik jong ben ofzo
Ik zal ook zeker mensen adviseren deze auto te kopen. Alleen niet bij falco AMSTERDAM
Wat vinden jullie ervan dat ik al 5 maanden dezelfde problemen heb met mijn auto, terwijl deze auto ongeveer 8 maanden is. Nou ik vind het niet normaal echt niet.
Ik vind het een super slechte service. Het is wel een auto van 19000 euro, dat geld heb ik echt niet in 1 maand uit mn zak gehaald hoor....
Het is nu nog niet opgelost.. lekker hoor :roll:
- niet werkende parkeersensoren.
- Niet werkende regensensoren
- niet werkende bluetooth
- stuurverlichting en bepaalde dashboard verlichting die niet meer werken
Reeds al gehad en wel opgelost
- dashboardkast die niet dicht ging
- achterdeuren gingen niet normaal open
- 1 maand lang met losse luchtfilter gereden ( waardoor mijn motor erg veel lawaai maakte )
En ben vast nog wel iets vergeten....
Daarbij wil ik wel zeggen dat ik nog steeds supertrots ben op deze auto en het gewoon een geweldig ding is. Rijd echt heerlijk en zal zo weer een 2 e kopen. Alleen de service vind ik gewoon slecht met name falco amsterdam. Heb daar ook ervaring met mn andere fiat punto.... misschien komt het omdat ik jong ben ofzo
Ik zal ook zeker mensen adviseren deze auto te kopen. Alleen niet bij falco AMSTERDAM
Laatst gewijzigd door tonnie op vr nov 03, 2006 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
diabloNL schreef:Ik moet het hier toch opnemen voor Falco Amsterdam die ook mijn dealer is. Ik heb in het verleden een klein misverstandje met ze gehad maar voor de rest dik tevreden. Van de aankoop tot aan de drie keer dat de GP voor reparatie is geweest die trouwens naar tevredenheid zijn uitgevoerd. Ze zijn erg vriendelijk en nemen de tijd voor je als je zoals ik met vele vragen zit.
Ik ben laatst geweest om te praten over mijn ongerustheid omtrend het stuurhuis probleem en het geknak in het stuur en heb uiteindelijk voor ongeveer een half uur buiten bij mijn auto staan praten met de chef werkplaats. Hij liet me alles zien en gaf me veel informatie. Ik was bang dat ik snel met me vragen moest komen omdat hij anders weer aan het werk ging maar hij nam alle tijd voor me en wist me gerust te stellen.
Aan de balie tot nu toe alleen maar hele vriendelijk mensen gehad. Ook hebben ze me elke keer netjes gebeld wanneer ze me dat beloofde.
Enige minpuntje is dat ik nog steeds geen lakstift heb maar dat hebben bijna alle Fiat dealers. Mijn verkoper heeft me ook beloofd om anders een lakstift voor me te laten maken maar tot op heden nog niets gehoord dus hier zal ik zelf even over moeten terug bellen. Maar laten we eerlijk zijn, dit soort dingetjes heb je tegenwoordig bij bijna alle bedrijven en instelingen. Ik zie tegenwoordig zelden een bedrijf die alles perfect tot in de puntjes voor elkaar heeft als het gaat om klanten.
Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen. Ik kan niet anders zeggen dat ik tot nu toe tevreden ben met de service van deze dealer. Niet perfect maar gewoon goed en zoals ik al zei zijn bedrijven met een perfecte service heel zeldzaam.
Ik moet ook even kwijt dat iedereen recht heeft op zijn of haar mening, maar om nou meteen in de titel van het topic "niets kopen" te zetten vind ik persoonlijk een beetje overtrokken. Je moet goed beseffen dat er ook tevreden klanten zullen zijn zoals ik. Elk bedrijf/dealer heeft tevreden en ontevreden klanten.
Kleine problemen zullen ze vast wel snel verhelpen. Dat geloof ik best. Maar kom maar niet met grotere problemen aan. Ik heb er nu ervaring mee. En ik wil graag kwijt wat ik ervan vind. En dat de manager mij een aantal keer belooft heeft te bellen, en dit dan niet doet, vind ik erg slecht.
maarja ben blij voor je dat jij er tevreden over bent