Fiat NL Pechhulp

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Fiat NL Pechhulp

Bericht door MarcW »

Wil toch nog even m n verhaal kwijt na wat ik gisteren heb meegemaakt.

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 84&t=10456" onclick="window.open(this.href);return false;

Gisteravond dus m n auto laten wegslepen door de ANWB. Krijg dus van ANWB te horen dat ze zeg maar regio gebonden zijn wat slepen betreft. Dus overeen gekomen dat het voor beide partijen gunstig uit kwam. (moest anders een andere sleper komen en het was niet te voorspellen wanneer die tijd had) Neem morgen maar met je dealer contact op en dan komt het wel goed werd er gezegd. Zo gezegd zo gedaan .. dealer had door omstandigheden geen bergingswagen beschikbaar,dus neem contact op met Fiat pechhulp op aanraden van de dealer. Pechhulp gebeld .. m n verhaal gedaan en ja meneer we bellen u over een uurtje terug. Word ik teruggebeld en krijg dus te horen dat ze niet willen slepen !!! :shock: Alleen vanwege het feit dat ik de vorige avond al een sleep had gehad,wilden ze niets voor me doen ! Heb gezegd dat ik zwaar teleurgesteld ben in Fiat. Met andere woorden je zoekt het maar uit hoe je je auto bij de dealer krijgt. Heb nog aangekaart dat ik toch wel een deugdelijk product mag verwachten. Ja sorry meneer we kunnen niets voor u doen ... Heb toen maar opgehangen .. Erg triest daar bij Fiat.

Weet niet of dit in het goede topic staat .. anders maar verplaatsen :wink:
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door MarcW »

Nou vanmiddag eindelijk gesleept !! En nou maar afwachten wanneer ie klaar is.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door Odelot »

En, hoe is dit afgelopen?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door MarcW »

Inmiddels rijden we alweer :D Al met al heeft de auto 3 dagen langs de weg gestaan. Reparatie heeft ook zo n dag of 3 geduurd. Valt me wel op dat schakelindicatie niet of op andere toerentallen dan voorheen werkt.

Bij mij is het vertrouwen helemaal weg in deze auto.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door Odelot »

O das ook handig. Het lijkt op een maandagmorgen exemplaar. Ik heb na de 60k oliewissel helemaal geen problemen meer. Geen kraakje of rammeltje meer en alles werkt goed. Heb jij nog garantie trouwens?
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
MarcW
Junior Stato
Berichten: 204
Lid geworden op: do dec 22, 2011 14:19
Locatie: Zeeland

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door MarcW »

Heb nog steeds garantie. Dacht nog tot eind januari 2014.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Fiat NL Pechhulp

Bericht door Odelot »

Ah ok, dat scheelt nog!
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie