Yatour i.c.m. iPod Classic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Waltie
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za jun 01, 2013 12:16

Yatour i.c.m. iPod Classic

Bericht door Waltie »

Ik heb mijn probleem ook al voorgelegd in mijn voorsteltopic, maar ik ben er nog niet uit.

Van de week heb ik al een Yatour iPod interface met Bluetooth-module aangesloten.
Hier heb ik ook gelijk een vraag over:
Ik gebruik de Yatour i.c.m. een iPod Classic 80GB. Volgens het boekje kan deze op 2 manieren worden aangesloten. 1e modus: Hier is de ipod alleen bedienbaar vanaf je radio.
2e modus: de zogenaamde Hybrid mode. Nu kan je de ipod ook zelf bedienen.

Mij lukt het niet om in de 2e modus te komen. Na het aansluiten springt het scherm van mijn ipod op een grijs scherm met de tekst dat ik mag loskoppelen. Bijkomend nadeel is dat de ipod steeds maar 1 afspeellijst pakt. Ik kan dus ook niet op de radio (met pijltjes omhoog/omlaag) een andere afspeellijst pakken.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij helpen?
Mitsubishi Colt -> Nissan Almera -> Volvo C70 -> Fiat Grande Punto 1.4 16v T-Jet (klik)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Yatour i.c.m. iPod Classic

Bericht door Bennink »

Ik heb dezelfde iPod als jij hebt, maar gebruik hem niet in mijn huidige auto. Ik heb in een vorige auto (Honda Insight, met JVC radio) deze iPod wel gebruikt. Ik meen me te herinneren dat ik op de headunit een instelling had: bediening via headunit of bediening via iPod. Ik verwacht dat die Yatour ook een dergelijk menu heeft om die instelling te kunnen wijzigen...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Waltie
Nuovo Arrivato
Berichten: 16
Lid geworden op: za jun 01, 2013 12:16

Re: Yatour i.c.m. iPod Classic

Bericht door Waltie »

Probleem heeft zichzelf opgelost.

Zie: http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 27#p240127
Mitsubishi Colt -> Nissan Almera -> Volvo C70 -> Fiat Grande Punto 1.4 16v T-Jet (klik)
Afbeelding
Plaats reactie