Subwoofer Punto Evo en nieuwer icm Blue and me systeem

Plaats reactie
Athome
Nuovo Arrivato
Berichten: 67
Lid geworden op: zo sep 08, 2013 11:41

Subwoofer Punto Evo en nieuwer icm Blue and me systeem

Bericht door Athome »

De vraag over een subwoofer is al veel vaker gesteld heb ik gemerkt en heb er ook al wel wat info over gevonden.

Wat ik echter nog niet echt duidelijk heb kunnen vinden is het volgende.

Heeft de Blue and Radio van de Punto Evo (en nieuwer) een Line Out aansluiting die ik voor een subwoofer kan gebruiken?
Ik heb al wel foto's gezien van de achterkant van de radio waaruit blijkt dat de radio gebruikt van ISO stekkers, Tevens zijn de blauwe, groen en gele stekker ook geen onbekende variant van auxilaire aansluitingen. Maar zit er ook een Line Out aansluiting tussen?

Voor een subwoofer (de versterker ervan eigenlijk) is het uiteindelijk toch het prettigst als deze via een Line aansluiting gevoed wordt en niet via de High Power van de (achter)speakers.
Gebruikersavatar
bowied
Berichten: 3
Lid geworden op: di jan 14, 2014 22:58
Locatie: Tilburg

Re: Subwoofer Punto Evo en nieuwer icm Blue and me systeem

Bericht door bowied »

Ben nog vrij groen op het forum hier... Echter heb ik dit laatst ook uitgezocht. Ben toen naar een automaterialenzaak gereden om radio removal tool te halen. Heb toen thuis de Blue and Radio van me Pevo eruit gehaald tot mijn en waarschijnlijk nu ook jou teleurstelling geen line out te vinden.

Schijnt dat er aan de passagierskant onder de vloerbekleding een "extra" versterker zit wellicht zit daar wel een line out op. Nu ben ik niet helemaal zeker of dit echt waar is of meer een broodje aap verhaal.

Anyway veel succes!
-Punto Evo 1.3 M-Jet, Acid Jazz Blue, 17" Mirabeau, Continental, Plastdip-
Gebruikersavatar
blackEVO85
Nuovo Arrivato
Berichten: 52
Lid geworden op: za aug 28, 2010 15:56
Locatie: Zwolle

Re: Subwoofer Punto Evo en nieuwer icm Blue and me systeem

Bericht door blackEVO85 »

bowied schreef:Ben nog vrij groen op het forum hier... Echter heb ik dit laatst ook uitgezocht. Ben toen naar een automaterialenzaak gereden om radio removal tool te halen. Heb toen thuis de Blue and Radio van me Pevo eruit gehaald tot mijn en waarschijnlijk nu ook jou teleurstelling geen line out te vinden.

Schijnt dat er aan de passagierskant onder de vloerbekleding een "extra" versterker zit wellicht zit daar wel een line out op. Nu ben ik niet helemaal zeker of dit echt waar is of meer een broodje aap verhaal.

Anyway veel succes!
Die extra versterker gaat alleen op als je het Interscope hifi systeem hebt mee besteld. Maar dan ben je al voorzien van een (standaard) subwoofer(tje). Ik denk dat je gewoon van het (high) speakersignaal moet aftappen.

Ik kom uit een pevo met Interscope en begin de lage tonen toch wel te missen. Ik twijfel dus ook erg om een subje in te bouwen....
Ben dus ook wel benieuwd naar de reacties en waar dit signaal het makkelijkst af te tappen is!:D
Gebruikersavatar
Davywan
Junior Stato
Berichten: 213
Lid geworden op: wo jun 19, 2013 22:55
Locatie: neerpelt

Re: Subwoofer Punto Evo en nieuwer icm Blue and me systeem

Bericht door Davywan »

Ik heb gewoon het signaal van mijn linkerachterspeaker afgetapt en deze aan de sub
Gekoppeld..
Werkt uitstekend, diepe bass en kan hem zelf zachter/harder zetten met afstandsbediening
:-]
http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... 33&t=10602

Punto Evo Grigio Impeccabile 1.3 Mjet 104 PK
Plaats reactie