Nieuw FIAT-logo?

Kijk hier voor nieuws over Fiat.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Voor zover ik weet wordt het nieuwe logo alleen op de bravo gedragen. Ik denk dat de GP pas het logo krijgt na de eerste facelift, misschien op de GP abarth aan het einde van het jaar.

Interscope, dat je dealer het NU nog niet weet valt te betreuren. Bij de eerste levering begin vorig kan ik me nog indenken dat een dealer nie alles weet, maar nu de GP al ruim een jaar op de markt is, moet hij toch weten wat een Interscope is. Zeg hem maar dat er gruwelijk veel herrie uitkomt. Ik ben er dik tevreden over.


En de kleur, ook dat hoort een verkoper te weten. Hij doet slecht zijn huiswerk. Vind ik persoonlijk. Maar meestal zijn het verkopers, die net van een andere dealer af komen. Het wisselt regelmatig tenminste met die verkopers.
Afbeelding
Gebruikersavatar
benno
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: vr feb 09, 2007 17:37

Bericht door benno »

tonyvandenbroek schreef:Voor zover ik weet wordt het nieuwe logo alleen op de bravo gedragen. Ik denk dat de GP pas het logo krijgt na de eerste facelift, misschien op de GP abarth aan het einde van het jaar.

Interscope, dat je dealer het NU nog niet weet valt te betreuren. Bij de eerste levering begin vorig kan ik me nog indenken dat een dealer nie alles weet, maar nu de GP al ruim een jaar op de markt is, moet hij toch weten wat een Interscope is. Zeg hem maar dat er gruwelijk veel herrie uitkomt. Ik ben er dik tevreden over.


En de kleur, ook dat hoort een verkoper te weten. Hij doet slecht zijn huiswerk. Vind ik persoonlijk. Maar meestal zijn het verkopers, die net van een andere dealer af komen. Het wisselt regelmatig tenminste met die verkopers.


uhmm...dit was de eigenaar zelf!! :P

maar desondanks toch alles besteld
GP Sport 16v 1.4 Black, 17", cruise control, Blue&me, lederen bekleding, panorama dak, alumunium pedalen, getinte ramen, + meer
bartike
Membre D'Oro
Berichten: 1384
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 18:59
Locatie: Kapellen ->Belgium

Bericht door bartike »

op ebay in italie staan ze al te koop :P die dekseltjes van in de velgen
Afbeelding
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

benno schreef:
Blue&me schreef:Komt dit nieuwe logo nu ook op de nieuwe nog uit te leveren GP's ?
of krijgen wij nog een oud logo ?

mijn levering is voorzien +- 15 maart

mijn GP krijg ik pas 4 mei...

heb gisteren nog met de dealer gesproken. maar ik moet zeggen dat de kennis echt beneden peil is bij de dealers.
alseerste weten ze niet wat voor een kleur leer er beschikbaar is. ten tweede weten ze niet wat een interscope hifi systeem is. en ten derde weten ze nog niets van het nieuwe logo af. :?

kan iemand vertellen of dit logo in de toekomst alleen voor de Bravo beschikbaar is?

Ja vreemd dat ze van deze opties niet van op de hoogte zijn :cry:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

tonyvandenbroek schreef:Voor zover ik weet wordt het nieuwe logo alleen op de bravo gedragen. Ik denk dat de GP pas het logo krijgt na de eerste facelift, misschien op de GP abarth aan het einde van het jaar.

Interscope, dat je dealer het NU nog niet weet valt te betreuren. Bij de eerste levering begin vorig kan ik me nog indenken dat een dealer nie alles weet, maar nu de GP al ruim een jaar op de markt is, moet hij toch weten wat een Interscope is. Zeg hem maar dat er gruwelijk veel herrie uitkomt. Ik ben er dik tevreden over.


En de kleur, ook dat hoort een verkoper te weten. Hij doet slecht zijn huiswerk. Vind ik persoonlijk. Maar meestal zijn het verkopers, die net van een andere dealer af komen. Het wisselt regelmatig tenminste met die verkopers.
Nou, dat denk ik niet Tony.
Ze zullen niet wachten tot aan de GP Abarth, dat duurt te lang. Zeker ook aangezien het logo vrij uitwisselbaar is wat betreft formaat, verwacht ik dat de andere modellen (en zeker de GP) snel na de intoductie van de Bravo zo'n rood logo zullen hebben. (Er is bij de GP in ieder geval geen facelift nodig om het logo er in te kunnen passen, zoals bijvoorbeeld wel nodig was bij de achterkant van de Stilo toen het blokjeslogo werd vervangen)
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Kunnen we dat nieuwe logo op dezelfde wijze kopen als dat logootje van Starjet-16v benzinemotoren?
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Volgens de dealer wel, hij heeft nog gekeken of het Bravo embleem op de GP zou passen toen ik er was met mijn gebarste Fiat logo, maar helaas :(
Dus even wachten tot het logo ook op de GP te krijgen is.
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Speedy schreef:Volgens de dealer wel, hij heeft nog gekeken of het Bravo embleem op de GP zou passen toen ik er was met mijn gebarste Fiat logo, maar helaas :(
Dus even wachten tot het logo ook op de GP te krijgen is.
Anders kunnen we straks vast wel stickers kopen om over de originele plaatjes te plakken
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Plaats reactie