Opleidingen garage werknemers

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Opleidingen garage werknemers

Bericht door Dexter »

Vanmiddag een half uur een garagepief aan de lijn gehad. Sjonge, wat een dom volk. Ten tijde van de GP bestelling had ik de 12v optie genomen, echter dit was niet geleverd. Hiervoor had ik afgesproken met de verkoper om dit achteraf alsnog te laten leveren. Nu belde ik hier dus voor en heb 20min lang moeten uitleggen hoe en waarom. Die kerel had geen idee dat het een normale leverbare optie was voor de GP. Hij kwam met allerlei moeilijke praat over kabels trekken en op een gegeven moment moest ik me gaan verantwoorden waarom ik een 12v wilde in de achterbak. Omdat ik het besteld en betaald heb oetlul!

Heb nu eindelijk mijn portable navi (Garmin 660 resp) en had destijds afgesproken met de verkoper (die er nu niet meer werkt) om de 12v aansluiting hiervoor achter het dashboard te laten wegwerken (gratizzz). Ook hier begreep de monteur niks van, tis maar te hopen dat het uiteindelijk nog wel gratis wordt ingebouwd. Wat een stumpers. Excuse my french, moest het ff eruit gooien :twisted:
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

TIP: Mondelinge afspraken bevestigen per email.
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

buxol schreef:TIP: Mondelinge afspraken bevestigen per email.
Achteraf had ik dat beter zwart op wit kunnen zetten, maarja, als je een auto besteld van 21.000euro ga je niet verwachten dat ze achteraf moeilijk gaan doen om het inbouwen van een navigatiesysteem aansluiting, kost ze max. 1 uurtje ad. 60euro monteursloon.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Nee zeker niet het is tenslotte geen pak koffie wat je haalt :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
walpunto
VIP Membro
VIP Membro
Berichten: 3906
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 19:40
Locatie: utrecht

opleiding

Bericht door walpunto »

s6 laat weten hoe het afloopt
2006 gp 1.4 starjet sport
2009 diverse verkeerde auto s
01-09-2016 gp 1.4 t=jet sport
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

niet alle garagepiefen over 1 kam scheren Dexter :wink:
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
joedelta

Bericht door joedelta »

ExTaxi schreef:niet alle garagepiefen over 1 kam scheren Dexter :wink:
Zegt misschien evenveel of zelfs meer over de manier hoe de bewuste garage met zijn klanten omgaat. :roll:
Dexter
Nuovo Arrivato
Berichten: 141
Lid geworden op: ma jun 05, 2006 21:47

Bericht door Dexter »

ExTaxi schreef:niet alle garagepiefen over 1 kam scheren Dexter :wink:
nee ik weet het, was alleen een beetje moedeloos. Je verwacht gewoon van een Fiat monteur dat hij wel een beetje wat af weet van de Fiat modellen en de opties. Ik houd jullie op de hoogte of ik alsnog moet betalen voor het wegwerken van de 12v van mijn navi, op dit moment hoop ik alleen dat de monteurs het uberhaupt WETEN hoe ze dat moeten doen :P
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

De garagepiefen bij mij behandelen me niet als een dom vrouwtje en leggen het netjes uit... en ze zeggen mevrouw tegen me...
Ik ben juist blij dat er mannen zijn die verstand van de inhoud van de GP hebben :D ik niet namelijk...
Tja, je zal wel zo'n monteur hebben gehad die te kort heeft geslapen ofzo... :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

grietje8 schreef: Tja, je zal wel zo'n monteur hebben gehad die te kort heeft geslapen ofzo... :wink:
of te veel gezopen de avond ervoor :wink: :roll:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Plaats reactie