KOENE VELSERBROEK VS. FALCO BEVERWIJK

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

KOENE VELSERBROEK VS. FALCO BEVERWIJK

Bericht door Sporting raymon »

Mensen zoals jullie weten sta ik niet op zo´n goeie voet met mijn dealer(waar mn GP gekocht is) dit omdat ik schijnbaar te veel ZIJK mbt het bij iedereen bekende Stuurhuis probleem..(Koene V´broek)

Elke keer maar met een kluitje het riet ingestuurd worden,mailtjes sturen waarop je NOOIT antwoord krijgt...en als je langs komt staan ze allemaal met sjagereinige koppen je aan te staren van:Daar komt tie weer :roll:

Daarom besloten op contact op te nemen met Fiat Falco Beverwijk,
Maar wat een TOP zaak is dit zeg..NIET TE VERGELIJKEN met Koene!!

Het probleem geheel uitgelegd aan Peter de receptionist. Hij beaamde het hele probleem mbt stuurhuis en dat dit al lang bekend is bij Fiat en hun.

Hij heeft mij ook meteen op de lijst gezet voor een modificatie stuurhuis en vervanging vd stuuras ..ik ga dus nu verder met Falco beverwijk.

alleen al hoe je behandeld wordt ..niet als een koning maar als een keizer gewoon heel goed.

Hij heeft mij belooft heel snel te gaan helpen en dat ie het stuurhuis meteen gibg bestellen..

Daarbij dus GROTE HULDE AAN FIAT FALCO´s Beverwijk

(dit item plaats ik ook bij het topic van het stuurhuisprobleem)

Ik heb meerdere auto´s gekocht bij Falco´s beverwijk maar deze keer gaf Koene een betere inruil....had ik mn GP maar NOOIT gekocht daarzo(Koene dus)

Ik blijf vanaf nu aan lekker bij Fiat Falco Beverwijk

Raymon .
Laatst gewijzigd door Sporting raymon op wo nov 08, 2006 13:20, 2 keer totaal gewijzigd.
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Nou Ray.... eindelijk.... ik ben blij voor je! :D
Volgende keer gewoon je instinct volgen? :wink:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
diabloNL
Senior Stato
Berichten: 761
Lid geworden op: do aug 17, 2006 17:09

Bericht door diabloNL »

Taartjes, taartjes!! 8)


Afbeelding
Afbeelding
"There are 10 kinds of people. Those who understand binary, and those who do not."
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Welverdiend lijkt me ... jammie trouwens... :P
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

goed gedaan Ray

ik denk dat dit voor jou de beste oplossing is. :wink:

en nu maar duimen dat Falco Beverwijk het snel geregeld krijgt voor je :P
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: KOENE VELSERBROEK VS. FALCO BEVERWIJK

Bericht door ineke »

Sporting raymon schreef:Mensen zoals jullie weten sta ik niet op zo´n goeie voet met mijn dealer(waar mn GP gekocht is) dit omdat ik schijnbaar te veel ZIJK mbt het bij iedereen bekende Stuurhuis probleem..(Koene V´broek)

Elke keer maar met een kluitje het riet ingestuurd worden,mailtjes sturen waarop je NOOIT antwoord krijgt...en als je langs komt staan ze allemaal met sjagereinige koppen je aan te staren van:Daar komt tie weer :roll:

Daarom besloten op contact op te nemen met Fiat Falco Beverwijk,
Maar wat een TOP zaak is dit zeg..NIET TE VERGELIJKEN met Koene!!

Het probleem geheel uitgelegd aan Peter de receptionist. Hij beaamde het hele probleem mbt stuurhuis en dat dit al lang bekend is bij Fiat en hun.

Hij heeft mij ook meteen op de lijst gezet voor een modificatie stuurhuis en vervanging vd stuuras ..ik ga dus nu verder met Falco beverwijk.

alleen al hoe je behandeld wordt ..niet als een koning maar als een keizer gewoon heel goed.

Hij heeft mij belooft heel snel te gaan helpen en dat ie het stuurhuis meteen gibg bestellen..

Daarbij dus GROTE HULDE AAN FIAT FALCO´s Beverwijk

(dit item plaats ik ook bij het topic van het stuurhuisprobleem)

Ik heb meerdere auto´s gekocht bij Falco´s beverwijk maar deze keer gaf Koene een betere inruil....had ik mn GP maar NOOIT gekocht daarzo(Koene dus)

Ik blijf vanaf nu aan lekker bij Fiat Falco Beverwijk

Raymon .


Ik weet wat het is, ik ben namelijk ook naar een andere dealer gegaan om de zelfde reden.En waar ik nou naar toe gegaan ben die staan tenminste voor hun klanten. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Re: KOENE VELSERBROEK VS. FALCO BEVERWIJK

Bericht door joedelta »

ineke schreef: Ik weet wat het is, ik ben namelijk ook naar een andere dealer gegaan om de zelfde reden.En waar ik nou naar toe gegaan ben die staan tenminste voor hun klanten. :lol:
:D
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

grietje8 schreef:Nou Ray.... eindelijk.... ik ben blij voor je! :D
Volgende keer gewoon je instinct volgen? :wink:
Ben ook blij ..eindelijk erkenning voor mn probleem :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Sappel
Avere Una Vita
Berichten: 3767
Lid geworden op: zo aug 27, 2006 8:31
Locatie: Enschede

Bericht door Sappel »

Sporting raymon schreef:
grietje8 schreef:Nou Ray.... eindelijk.... ik ben blij voor je! :D
Volgende keer gewoon je instinct volgen? :wink:
Ben ook blij ..eindelijk erkenning voor mn probleem :wink:
Goed te horen Ray, 26e die taartjes meenemen!!!
Kratje frambozenbier zal het ook wel goed doen ;)
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

Heb je overigens uitgelegd/gezegd dat je bij Koene zoveel problemen had? Want dan kan ik het me goed voorstellen dat Falco daar zo meegaand in is, zij hebben er weer een klant bij.. Overigens moet ik zeggen dat Koene het wel slecht doet dan, elke goede zaak met goede aftersales/werkplaats moet zijn klanten kunnen houden. Vind het zo vreemd dat veel bedrijven het niet doorhebben dat binnenhalen van klanten 1 is, maar behouden nog veel belangrijker is..

Succes anyway :)
Seat Leon 1.9 TDi
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Joh@n schreef:Heb je overigens uitgelegd/gezegd dat je bij Koene zoveel problemen had? Want dan kan ik het me goed voorstellen dat Falco daar zo meegaand in is, zij hebben er weer een klant bij.. Overigens moet ik zeggen dat Koene het wel slecht doet dan, elke goede zaak met goede aftersales/werkplaats moet zijn klanten kunnen houden. Vind het zo vreemd dat veel bedrijven het niet doorhebben dat binnenhalen van klanten 1 is, maar behouden nog veel belangrijker is..

Succes anyway :)


Ze moeten niet alleen vriendelijk zijn tegen over de klant als je een auto aanschaft, maar daarna heb de mensen nodig in de werkplaats.Vriendelijkheid en luisteren naar de klanten is een groot onderdeel van de service,maar als je daar komt en ze kijken je aan (van daar heb je die zeur weer).Dan ben je als dealer niet goed bezig. :roll:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Bericht door joedelta »

Joh@n schreef:Heb je overigens uitgelegd/gezegd dat je bij Koene zoveel problemen had? Want dan kan ik het me goed voorstellen dat Falco daar zo meegaand in is, zij hebben er weer een klant bij.. Overigens moet ik zeggen dat Koene het wel slecht doet dan, elke goede zaak met goede aftersales/werkplaats moet zijn klanten kunnen houden. Vind het zo vreemd dat veel bedrijven het niet doorhebben dat binnenhalen van klanten 1 is, maar behouden nog veel belangrijker is..

Succes anyway :)
Inderdaad, en ik heb altijd begrepen dat de winst met name van het onderhoud/de reparaties komt en niet uit de marge van de verkoop. :?
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Ik moet er wel bij zeggen dat ze naar meerdere mailtjes eindelijk eens geantwoord hebben en het probleem nu wel erkennen (forum gelezen mischien??)


maar gewoon de hele gang van zaken doen en behandeling door hun zal mijn service etc verder via FALCO gaan lopen..

en het mailtje werd wel gesproken over de oplossing maar dat de Stuurhuizen erg beperkt te leveren zijn en dat ik geduld moet hebben..

sorry KOENE maar je bent nu te laat je klant is al gevlogen :roll:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Gebruikersavatar
Joh@n
Junior Stato
Berichten: 459
Lid geworden op: do jul 27, 2006 15:34
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Joh@n »

joedelta schreef: Inderdaad, en ik heb altijd begrepen dat de winst met name van het onderhoud/de reparaties komt en niet uit de marge van de verkoop. :?
Klopt ja. Op nieuwe auto's zit niet denderend veel marge, op de kale auto dan. Op opties/accessoires is al iets meer te doen afhankelijk van de uitvoering. Een actiemodel heeft minder marge en als je dan zoals ikzelf ook nog wilt leasen en extra korting wil... ;)

Overigens wel raar hoor dat ze nu ineens wel reageren. Het lijkt mij ook dat ze wat gezien hebben ofzo, anders doen ze dat niet. Er zijn overigens genoeg manieren hoe je met je klanten om kunt gaan in de werkplaats. Dan doel ik ook op het wel of niet beschikbaar hebben van personeel en zogenaamde quickservice etc. Maar dat is weer een heel ander verhaal. In ieder geval goede actie van Falco, zij hebben weer een klant en jij bent (denk ik ) tevreden nu.
Seat Leon 1.9 TDi
Sporting raymon
Avere Una Vita
Berichten: 3258
Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Bericht door Sporting raymon »

Joh@n schreef:
joedelta schreef: Inderdaad, en ik heb altijd begrepen dat de winst met name van het onderhoud/de reparaties komt en niet uit de marge van de verkoop. :?
Klopt ja. Op nieuwe auto's zit niet denderend veel marge, op de kale auto dan. Op opties/accessoires is al iets meer te doen afhankelijk van de uitvoering. Een actiemodel heeft minder marge en als je dan zoals ikzelf ook nog wilt leasen en extra korting wil... ;)

Overigens wel raar hoor dat ze nu ineens wel reageren. Het lijkt mij ook dat ze wat gezien hebben ofzo, anders doen ze dat niet. Er zijn overigens genoeg manieren hoe je met je klanten om kunt gaan in de werkplaats. Dan doel ik ook op het wel of niet beschikbaar hebben van personeel en zogenaamde quickservice etc. Maar dat is weer een heel ander verhaal. In ieder geval goede actie van Falco, zij hebben weer een klant en jij bent (denk ik ) tevreden nu.
Ben echt wel tevreden ,zij geven mij een veel beter gevoel ..er niets zo erg als maar tegengesproken worden en dat doet Falco niet :wink:
GP-tjet ingeruild voor een Seat Leon Cupra 310 gestolen op 04-11-2011
nu:Alfa Romeo Giulietta 170 pk multi-air ,kleur Argento alfa
Plaats reactie