Wat klopt hier niet?

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brownie
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: za dec 27, 2014 15:46

Wat klopt hier niet?

Bericht door Brownie »

Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wat klopt hier niet?

Bericht door Odelot »

Evo voorbumper/koplampen, en achter een gp bumper. Ziet er niet uit. Doe dan de achterbumper ook! Hij is zo goedkooop vanwege de km. stand. Bijna 9 jaar oud ook trouwens...
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Brownie
Nuovo Arrivato
Berichten: 33
Lid geworden op: za dec 27, 2014 15:46

Re: Wat klopt hier niet?

Bericht door Brownie »

Ik snap alleen die modificatie niet, zal financieel wel beter geweest zijn en een nieuw font op te zetten.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Wat klopt hier niet?

Bericht door Odelot »

Ik snap het ook niet. Vind het wel apart. Ik zou het zelf zo niet willen in elk geval.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gebruikersavatar
Jan_Kol
Nuovo Arrivato
Berichten: 184
Lid geworden op: vr mei 24, 2013 16:53
Locatie: Meppel

Re: Wat klopt hier niet?

Bericht door Jan_Kol »

Voor zover ik de rubbers op koppelingspedaal en rempedaal op een foto kan zien........ eng geval want voor die km-stand wel erg weinig afgesleten! Of ze moeten ooit en vrij recent zijn vernieuwd.

Maar als die stand klopt lijkt mij het interieur en exterieur van de GP wel leeftijdvast, want ik zie erg weinig slijtage met name in het interieur. Oké het lijkt mij een rommelbakje maar over het geheel biedt het wel vertrouwen voor de eigen auto in de toekomst.

Jan
Gebruikersavatar
EvoDaan
Membre D'Oro
Berichten: 1392
Lid geworden op: wo jul 03, 2013 22:19
Locatie: Zutphen

Re: Wat klopt hier niet?

Bericht door EvoDaan »

Heb de garage is een mailtje gestuurd. Inderdaad verbouwd door 'een liefhebber' heeft 'm weggedaan omdat hij nu een Punto Evo heeft gekocht. :roll: :lol:
Huidige auto: Renault Megane Estate 130 Tce Bose

AfbeeldingPunto Evo 1.2 | Grigio Pessimo Umore | 2011 |
Plaats reactie