Preuninger Den Haag Ypenburg (voorheen Binckhorst)

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Preuninger Den Haag Ypenburg (voorheen Binckhorst)

Bericht door M-Jay »

Ik heb mijn GP hier besteld omdat ik hier al met mijn ouders kwam, die hebben een nieuwe Panda. Je wordt er altijd vriendelijk geholpen en helemaal niet pusherig. Ze hebben ook van alles uitgezocht {gelijk bellen met Fiat Nederland), wat ze bij andere dealers later wel "zouden doen". Ze hebben mij ook de Blue & Me handleiding gelijk gemaild toen ze die van Fiat Nederland binnen kregen.

Kortom een top dealer :D

O ja... ze gaan binnenkort verhuizen van de Binckhorst naar Ypenburg.
Laatst gewijzigd door M-Jay op zo mei 28, 2006 14:21, 3 keer totaal gewijzigd.
MaJo
Nuovo Arrivato
Berichten: 13
Lid geworden op: za mar 11, 2006 14:07
Contacteer:

Bericht door MaJo »

Dit lezen wij graag!!
Ypenburg is dichterbij dan u denkt!
Punto Rosso
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: vr mar 31, 2006 19:33
Locatie: Den Haag

Bericht door Punto Rosso »

Inmiddels mijn GP ook bij Preuninger besteld! 8)

Kan niet anders zeggen dan dat ik tot nu toe zeer vriendelijk en professioneel geholpen ben. :!:
Gebruikersavatar
M-Jay
Junior Stato
Berichten: 205
Lid geworden op: ma mar 06, 2006 8:51
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door M-Jay »

Ik denk dat ik 27 mei één van de laatste klanten was in het oude pand! Ze hadden niks meer geen computers, PIN, garage was leeg....etc. Kunnen ze mooi schoon beginnen in Ypenburg.
Nunez
Nuovo Arrivato
Berichten: 44
Lid geworden op: zo jun 27, 2010 12:24
Locatie: IJmuiden

Re: Preuninger Den Haag Ypenburg (voorheen Binckhorst)

Bericht door Nunez »

Mijn nieuwe auto komt bij Preuninger Ypenburg vandaan. De auto is bijna 3 jaar oud en er staan 35000 km op.
De benadering daar is rustig en prettig en ik heb er een goede deal uit kunnen halen, dat is ook altijd prettig.
Binnen een week waren er een aantal zaken die vervagen of gemaakt moesten worden, zoals een ventilatierooster, interieur plastic dat los zat. En zoals eerder in een ander topic genoemd er zat te veel olie in de motor (erg slordig, maar menselijk).
Deze dingen heb ik maandag gemaild, dinsdag werd ik gebeld en donderdag kon ik terecht.
Ondanks de goede deal, geven ze goede service en ben ik erg tevreden over Preuninger Ypenburg.
Zaterdag een andere GP T-jet in de kleur New Orleans Blue
Plaats reactie