Punto evo 2010 met blue&me radio.

Gesloten
Dutchy
Berichten: 1
Lid geworden op: wo mei 06, 2015 20:39

Punto evo 2010 met blue&me radio.

Bericht door Dutchy »

Ik heb sinds eergisteren een fiat punto evo gekocht en daar zit een blue en me systeem in. Werkt allemaal goed en heb ook mijn iPhone 6 gekoppeld via Bluetooth, maar ik kan alleen er mee bellen. Ik zou heel graag mijn muziek van spotify af willen spelen via mijn luidsprekers.

Nu heb ik mijn iPhone aangesloten via een USB kabel in deze uitgang:

http://www.performanceautoblog.com/wp-c ... at_500.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is een fiat 500 maar de aansluiting zit ook in mijn fiat punto evo uit 2010.

Maar als ik de telefoon aansluit laad hij niet op en wordt hij niet gezien terwijl er wel op mijn telefoon de vraag komt staat of ik deze computer vertrouw.

Nu dacht ik sluit een aux kabel aan achter op de radio, maar natuurlijk eerst uitgezocht of dit wel kan. Maar dit gaat helaas niet opdat de blue&me kabel is aangesloten op die positie.

Hoe krijg ik het voor elkaar op spotify van mijn telefoon af te spelen op mij radio van blue&me?

Dat is uiteindelijk mijn vraag.

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr. Freek
Gebruikersavatar
Rudabroda
Moderatore
Moderatore
Berichten: 1019
Lid geworden op: zo sep 28, 2014 20:27
Locatie: Q'onoS
Contacteer:

Re: Punto evo 2010 met blue&me radio.

Bericht door Rudabroda »

Hi Freek, hier zijn best veel topics over, dus ik gooi er een slotje op.
Streaming in de Punto werkt niet, wel in de nieuwe systemen die de 500 heeft.

http://forum.grandepuntoclub.nl/viewtop ... fy#p262671" onclick="window.open(this.href);return false;
ॐ मणि पद्मे हूँ (oṃ maṇi padme hūṃ)
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Punto evo 2010 met blue&me radio.

Bericht door Odelot »

Ik heb vorig jaar spotify even geprobeerd. Sloeg dan de nummers op op mijn iphone 5s. Als ik dan de kabel van de iphone in de usb aansluiting deed speelde hij de muziek van spotify gewoon af via de auto. Kon zelfs met de knoppen op het stuur naar het volgende nummer etc. Streamen heb ik volgens mij niet geprobeerd. Maar afspelen ging dus wel gewoon.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Gesloten