Koppelen iphone aan standaard radio fiat punto 2015

Plaats reactie
bazz1977
Berichten: 2
Lid geworden op: do mei 21, 2015 11:50

Koppelen iphone aan standaard radio fiat punto 2015

Bericht door bazz1977 »

beste forum leden,

Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een nieuwe Fiat Punto 1.2 street.

De radio die er nu in zit is een standaard cd/mp3 radio, prima apparaat, maar ik zou graag mijn iphone of ander apparaat er aan willen koppelen.

Afbeelding

ik heb al wat navraag gedaan, ik om dan uit bij een yathour of loudlink, maar die zouden niet passen op het huidige systeem.

Heeft er iemand een idee/alternatief?

alvast bedankt.
damted
Senior Stato
Berichten: 572
Lid geworden op: zo jun 17, 2012 16:39

Re: Koppelen iphone aan standaard radio fiat punto 2015

Bericht door damted »

Ik heb ook een Yatour kastje en dan heb je een aux ingang via de CD wisselaar input, maar dat is op een GP van 2006.

Als jouw radio dat niet heeft, of een stuk nieuwer is, moet je misschien afwachten tot er iets voor uit komt.

Ik ga er wel van uit dat je bij jouw Punto wel een USB ingang en ook een koptelefoon ingang kunt gebruiken? Dan kan je daar je iPhone op aansluiten.
GP 1.4 8V 2006 3 deurs zwart.
bazz1977
Berichten: 2
Lid geworden op: do mei 21, 2015 11:50

Re: Koppelen iphone aan standaard radio fiat punto 2015

Bericht door bazz1977 »

Daar ging ik ook van uit, maar ik kan er niks van terugvinden helaas.
henksch
Berichten: 4
Lid geworden op: do apr 02, 2015 12:06

Re: Koppelen iphone aan standaard radio fiat punto 2015

Bericht door henksch »

Hallo bazz1977,

Volgens mij zit er ook op de 2015 street versie gewoon bluetooth waarmee je jouw iphone kan koppelen.
Weliswaar is het geen blue & me meer maar er zit wel degelijk bluetooth op.

En dat je er niks over kan vinden is te begrijpen aangezien Fiat nog steeds de oude handleiding er bij doet waar dat niet in staat.

Als je met de knoppen op het stuur naar instellingen bladert en er zit registratie tussen dan heb je bluetooth.

Ben benieuwd.
Plaats reactie