Storing GP

Plaats reactie
EDkataantje
Berichten: 3
Lid geworden op: ma dec 22, 2014 14:19

Storing GP

Bericht door EDkataantje »

Hallo,

Sinds gisteren doet mijn GP niks meer, ik starte, je hoorde 2 tikjes (vermoedelijk uit de start motor) en toen kwamen er allerlei foutmeldingen: Storing stuurbekrachtiging, ABS en storing EBS. En wanneer ik de sleutel omdraai, niks.. de motor start niet, startmotor slaat niet aan. Gewoon niks, geluidsloos.

Heb de accu er een tijdje af gehad in de hoop dat het e.e.a. zich reset, maar helaas. Het zelfde issue blijft. Wie weet waar ik het zoeken moet?

Of is er iemand (die tegen vergoeding) mijn auto kan uitlezen (omgeving Almere).
ARJFP
Junior Stato
Berichten: 214
Lid geworden op: di mar 31, 2015 15:25

Re: Storing GP

Bericht door ARJFP »

Is je accu gewoon niet zo goed als leeg? Ik heb zoiets wel eens met een fiat bravo gehad...
Probeer eens je accu op te laden dmv startkabels
EDkataantje
Berichten: 3
Lid geworden op: ma dec 22, 2014 14:19

Re: Storing GP

Bericht door EDkataantje »

Ik ga dat zeker nog even proberen zodra het slechte weer voorbij is. Maar een lege/zwakke accu heb ik wel eens gehad, en daar lijkt dit niet op. Hij geeft geen kik niks. De lampen e.d. blijven wel branden en worden ook niet zwakker wanneer ik de sleutel omdraai.
Laatst gewijzigd door Rudabroda op za jul 25, 2015 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote
ARJFP
Junior Stato
Berichten: 214
Lid geworden op: di mar 31, 2015 15:25

Re: Storing GP

Bericht door ARJFP »

Ik zou het straks even proberen. Als het weer wat rustiger is..
Laat je het ons dan weten?
EDkataantje
Berichten: 3
Lid geworden op: ma dec 22, 2014 14:19

Re: Storing GP

Bericht door EDkataantje »

Ook met startkabels gebeurd er niks :shock:
Gebruikersavatar
BramvE
Junior Stato
Berichten: 488
Lid geworden op: di feb 11, 2014 9:11
Locatie: Arnhem

Re: Storing GP

Bericht door BramvE »

ook even laten opladen? En lampen uit enz.? Soms moet hij een paar minuutjes op startkabels zijn aangesloten alvorens weer te kunnen starten...en waren de startkabels goed aangesloten? Is best lastig bij een GP...
Fiat Bravo MultiAir 140 Sport Underground Grey
Afbeelding
Plaats reactie