Auto 't Hooft Doetinchem
Geplaatst: wo aug 26, 2015 22:07
Auto 't Hooft, Alfa Romeo dealer Doetinchem
Half juni zag ik een Abarth te koop staan bij Auto 't Hooft in Doetinchem. Niet echt dicht bij de deur, 200 km hier vandaan, maar goed, er staan erg weinig zwarte Abarth punto evo's te koop, dus zijn we op zaterdagmiddag wezen kijken.
We zagen dat de auto links achter wat schade had en er een schaaf op de voorbumperinzet zat.
Sja, verliefd op het heerlijke geluid en de looks, nog even een paar dagen over nadenken. Dus maandag gebeld, maak hem in orde, dan wil ik hem wel hebben. Ik ruil niets in, verkoop mijn punto zelf.
Zo werd het gedaan, de reparatieafdeling kreeg de opdracht hem in orde te maken en we konden hem ophalen. Hij was voor een complete schoonmaak en poetsbeurt naar de poetser gebracht en met een busje 'nieuw' ingespoten Een beschadigde wielkastverbreder was vervangen en er was een nieuwe bumperinzet in gezet. Met een mooie auto, fles wijn en sleutelhanger gingen we terug.
Na twee weken zag ik toch wat dingen waar ik niet blij mee was. De linker skirt zat niet goed, van de koplampen waren de bevestigingen gebroken en deels aan elkaar gesmolten, de voorbumper zat scheef, de achterklep zat scheef en de auto gaf foutmeldingen op de lampen en de airbags. Ook waren krassen op de achterbumper met een gewone stift ingekleurd.
Beetje boze mail gestuurd, dat ik er niet blij mee was en verwachtte een antwoord als: Sja, hij is tweedehands en je wist dat hij schade heeft gehad. Ik zag ons al weer 200 km terug naar Doetinchem rijden met twee auto's heen en één terug voor een garantieclaim.... Balen dus...
Maar, niets was minder waar! Na een half uur werd ik al gebeld. "Frank, maak je niet druk, dit wordt volledig opgelost!" De auto werd opgehaald met de vrachtauto. Er werd besteld: nieuwe koplampen, nieuwe achterlichten, nieuwe sideskirt, nieuwe wielkast, nieuwe computer, nieuwe strips, nieuwe bumper, etc. etc. Het zou even gaan duren, want het was vakantietijd. De auto is op de meetbank geweest om te zien of hij niet krom was, dat was gelukkig niet zo.
Ik zat te denken hoe we het moesten regelen als we hem weer op zouden halen, maar nee: "Frank, we komen hem donderdagmiddag terugbrengen."
De baas zelf kwam hem terugbrengen, met zijn vaste chauffeur Marga. Rijdend met de Abarth en zijn eigen auto, omdat ze hem niet veilig de vrachtwagen op kregen. In de auto lag nog een metalen Abarth-schild, voor het ongemak. In het dashbordkastje vond ik een lakstift. De halve auto is vernieuwd.... Ook bood de baas mij aan de punto mjt van me over te nemen als ik hem niet verkocht, ik mocht hem in ieder geval niet verschijten!
Natuurlijk was het jammer dat hij niet in één keer goed was, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Ze hebben het meer dan goedgemaakt. Ik ben dan ook super tevreden over de service en super tevreden over mijn Abarth.
Auto 't Hooft verkoopt dus ook Punto's en af en toe Abarths, ik kan ze een ieder aanbevelen.
Half juni zag ik een Abarth te koop staan bij Auto 't Hooft in Doetinchem. Niet echt dicht bij de deur, 200 km hier vandaan, maar goed, er staan erg weinig zwarte Abarth punto evo's te koop, dus zijn we op zaterdagmiddag wezen kijken.
We zagen dat de auto links achter wat schade had en er een schaaf op de voorbumperinzet zat.
Sja, verliefd op het heerlijke geluid en de looks, nog even een paar dagen over nadenken. Dus maandag gebeld, maak hem in orde, dan wil ik hem wel hebben. Ik ruil niets in, verkoop mijn punto zelf.
Zo werd het gedaan, de reparatieafdeling kreeg de opdracht hem in orde te maken en we konden hem ophalen. Hij was voor een complete schoonmaak en poetsbeurt naar de poetser gebracht en met een busje 'nieuw' ingespoten Een beschadigde wielkastverbreder was vervangen en er was een nieuwe bumperinzet in gezet. Met een mooie auto, fles wijn en sleutelhanger gingen we terug.
Na twee weken zag ik toch wat dingen waar ik niet blij mee was. De linker skirt zat niet goed, van de koplampen waren de bevestigingen gebroken en deels aan elkaar gesmolten, de voorbumper zat scheef, de achterklep zat scheef en de auto gaf foutmeldingen op de lampen en de airbags. Ook waren krassen op de achterbumper met een gewone stift ingekleurd.
Beetje boze mail gestuurd, dat ik er niet blij mee was en verwachtte een antwoord als: Sja, hij is tweedehands en je wist dat hij schade heeft gehad. Ik zag ons al weer 200 km terug naar Doetinchem rijden met twee auto's heen en één terug voor een garantieclaim.... Balen dus...
Maar, niets was minder waar! Na een half uur werd ik al gebeld. "Frank, maak je niet druk, dit wordt volledig opgelost!" De auto werd opgehaald met de vrachtauto. Er werd besteld: nieuwe koplampen, nieuwe achterlichten, nieuwe sideskirt, nieuwe wielkast, nieuwe computer, nieuwe strips, nieuwe bumper, etc. etc. Het zou even gaan duren, want het was vakantietijd. De auto is op de meetbank geweest om te zien of hij niet krom was, dat was gelukkig niet zo.
Ik zat te denken hoe we het moesten regelen als we hem weer op zouden halen, maar nee: "Frank, we komen hem donderdagmiddag terugbrengen."
De baas zelf kwam hem terugbrengen, met zijn vaste chauffeur Marga. Rijdend met de Abarth en zijn eigen auto, omdat ze hem niet veilig de vrachtwagen op kregen. In de auto lag nog een metalen Abarth-schild, voor het ongemak. In het dashbordkastje vond ik een lakstift. De halve auto is vernieuwd.... Ook bood de baas mij aan de punto mjt van me over te nemen als ik hem niet verkocht, ik mocht hem in ieder geval niet verschijten!
Natuurlijk was het jammer dat hij niet in één keer goed was, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Ze hebben het meer dan goedgemaakt. Ik ben dan ook super tevreden over de service en super tevreden over mijn Abarth.
Auto 't Hooft verkoopt dus ook Punto's en af en toe Abarths, ik kan ze een ieder aanbevelen.