Fiat Janse Gorinchem

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
kennethstilo
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 10:38

Fiat Janse Gorinchem

Bericht door kennethstilo »

Heb hier in 2002 een nieuwe Stilo gekocht.
Ben zeer goed te spreken over deze dealer. Namen mij als toen 22 jarige jongeman direct serieus toen ik kwam kijken voor de Stilo. Bij vrijwel alle andere autobedrijven waar ik toen ben geweest nam men mij niet serieus.

Uitgebreide proefrit was geen probleem. Daarna nog een uitvoerige uitleg over de verschillende opties. Uitstekende inruilprijs gekregen voor mijn Opel Tigra. Bij aflevering mooi onder een doek en officieel met attentie werd de auto uitgreikt. Korte toelichting hoe alles werkt.

Garantiewerk (vliegroest op stukje remschijf, kapotte aandrijfas) altijd keurig netjes uitgevoerd en leenauto op kosten van Janse meegekregen.

Zeker een goede dealer voor je fiat.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Typisch idd dat je op leeftijd word gediscrimineerd.
Laatst kwam ik samen met mij jeugdige zwagertje bij de Hondadealer toen ik naar de Civic ging kijken. Ik stond bij de boekjes te kijken en toen kwam er zo'n hautaine verkoper langs en wierp ons een 'komen jullie er uit jongens?' toe. Zo van, aan die sloebers kan ik toch niets verdienen.

De arrogante snikkel!! Mijn huidige auto is duurder dan elke auto die hij in de showroom had staan!! :evil:
kennethstilo
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 10:38

Bericht door kennethstilo »

In de omgeving van Tiel waar ik destijds woonde namen ze zelfs mijn moeder niet serieus, toen die ging shoppen voor een vervanger voor haar Opel Vectra. Alleen bij de ford dealer werd ze serieus genomen en daar zit ze nu nog steeds tot haar voller tevredenheid.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Ja als vrouw ook niet idd. Mijn chica proberen ze ook altijd te overbluffen, vaak ook nog met foutieve info, waarna ze netjes gecorrigeerd worden. Dan staan ze opeens te kijken.
stefan
Nuovo Arrivato
Berichten: 54
Lid geworden op: di jun 27, 2006 14:09
Locatie: gorinchem

Bericht door stefan »

ik heb 16 05 2006 ook een auto gekocht bij janse en ben ook erg tevreden over hoe ik behandeld ben heb mij auto nog niet maar wordt goed op de hoogte gehouden en ondanks dat ik pas 21 ben namen ze mij direct serieus en profrit was inderdaad geen probleem en goede uitleg over de opties die er leverbaar zijn voor de grande punto die het uitendelijk ook is geworden
fiat gp 1.4 16v sport exotica red
Pie-air
Berichten: 8
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 18:14

Re: Fiat Janse Gorinchem

Bericht door Pie-air »

kennethstilo schreef:Heb hier in 2002 een nieuwe Stilo gekocht.
Ben zeer goed te spreken over deze dealer. Namen mij als toen 22 jarige jongeman direct serieus toen ik kwam kijken voor de Stilo. Bij vrijwel alle andere autobedrijven waar ik toen ben geweest nam men mij niet serieus.

Uitgebreide proefrit was geen probleem. Daarna nog een uitvoerige uitleg over de verschillende opties. Uitstekende inruilprijs gekregen voor mijn Opel Tigra. Bij aflevering mooi onder een doek en officieel met attentie werd de auto uitgreikt. Korte toelichting hoe alles werkt.

Garantiewerk (vliegroest op stukje remschijf, kapotte aandrijfas) altijd keurig netjes uitgevoerd en leenauto op kosten van Janse meegekregen.

Zeker een goede dealer voor je fiat.
Goeie Fiat dealer zeg je? Handig om te weten want die zit niet zo ver bij mij vandaan! :)
Wel n aanrader om daar naar n GP te gaan kijken?
In Waalwijk zit geen Fiat dealer meer. :(
Plaats reactie