Autoweek trio-test GP/Corsa/Yaris

joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wie had dat achter onze Ineke uitgehaald.
ik na al onze gesprekken op msn in elk geval niet.
zo zie je maar dat elke poes in een tijgerin kan veranderen :P
Dat is met vrouwlief ook. Als ik achter het stuur zit en zij er naast, en ik rijd een beetje sportief, dan begint ze altijd van rijd eens rustig ik word misselijk...., maar als ze zelf een dagje in de GP heeft getoerd, dan rijdt ze zelf ook behoorlijk pittig, misschien nog wel erger dan ik zelf ooit doe. :wink:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Same here Joe, Lia rijdt ook veel veller als ik. Als ik op een 80 km weg 95 rijd, dan is het van, beukeringen zijn voor jou. Doe eens rustig aan. Zelf rijd ze meestal harder dan 100...

Ik rijd altijd te hard... of schakel te laat...of of of....
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ice-Angel
Membre D'Oro
Berichten: 1703
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 21:35
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Ice-Angel »

Ik zeg nix :roll: :oops:
X T@M
Proud owner of @:BRAVO 1.9 Multi-Jet Sport
www.ice-angel.nl

Afbeelding
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Euhm.... :roll:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ice-Angel schreef:Ik zeg nix :roll: :oops:

Ik ook niet . :roll: :shock:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
chrispino
Membre D'Oro
Berichten: 1451
Lid geworden op: di aug 29, 2006 20:15
Locatie: Emmen
Contacteer:

Bericht door chrispino »

:roll: Kijk eens even, al die vrouwen zijn blijkbaar hetzelfde. Klagen over de man maar zelf mogen en doen ze het wel. en als je commentaar geeft dan moet je niet zo zeuren :roll:
joedelta

Bericht door joedelta »

chrispino schreef::roll: Kijk eens even, al die vrouwen zijn blijkbaar hetzelfde. Klagen over de man maar zelf mogen en doen ze het wel. en als je commentaar geeft dan moet je niet zo zeuren :roll:
Ik zeg nix :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Jij weet niet wat ik meestal zeg.... meestal in de trant van... kan wel, gas!!, het is oranje hoor....
trouwens je moet NOOOIIITTT, maar dan ook nooit commentaar leveren als een man rijd (ook niet bij mij trouwens, daar kan ik slecht tegen)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

grietje8 schreef:Jij weet niet wat ik meestal zeg.... meestal in de trant van... kan wel, gas!!, het is oranje hoor....
trouwens je moet NOOOIIITTT, maar dan ook nooit commentaar leveren als een man rijd (ook niet bij mij trouwens, daar kan ik slecht tegen)

Daar ben ik het helemaal mee eens. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

Marlie zegt alleen als we in de GP rijden ......."kan die muziek wat zachter " :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

voor de rest ben ik schijnbaar ( ahum :roll: :roll: ) een voorbeeldig chauffeur :wink:

Moderator (JD): we hebben het hier allemaal gezellig over elkaars rijstijl, maar dat was geloof ik niet helemaal het topic, het ging over de triotest in AutoWeek.
Het is weer mooi geweest: graag weer on topic
Plaats reactie