Wachten wachten wachten

Alles wat met Fiat te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edu
Nuovo Arrivato
Berichten: 148
Lid geworden op: vr mar 17, 2006 1:06
Locatie: Amstelveen

Wachten wachten wachten

Bericht door Edu »

Het is hier erg stil momenteel, ik denk dat iedereen, of althans de meesten, zitten te wachten op hun Grande Punto ? :roll:
TeChNo2

Bericht door TeChNo2 »

vandaag 10 weken...

maarre ik doe ondertussen gewoon andere dingen hoor (vandaag was het mooi weer om in de tuin te werken bijv...)
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

Zal dadelijk wel druk worden op dit forum als we de GP allemaal geleverd krijgen. Ieder gelijk een foto plaatsen natuurlijk.....wordt leuk. Ik denk in mijn geval nog 2 a 3 weken. En gelijk een verlagingsset eronder natuurlijk. :lol:
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

Ikke nog steeds tot 10 juni wachten....
Reflex
Nuovo Arrivato
Berichten: 130
Lid geworden op: za mar 04, 2006 14:35
Locatie: Rucphen
Contacteer:

Bericht door Reflex »

Ondertussen moet ik tot die tijd doen met de digitale versie in Need for Speed Most Wanted (XBOX 360) 8) :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

de leverdatum zeggen ze liever niet, houden het op 8 tot 10 weken en zeker nu ik ipv de 1.4 8 klepper heb gekozen voor de 1.4 16 klepper in een sportsound+ uitvoering (omdat ik de 8 klepper met inhalen op de snelweg toch te traag vond) en deze moter pas begin maart in productie kwam.
dus nog 2 maanden in een citroen xsara rijden maar daar heb ik me op ingesteld
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:de leverdatum zeggen ze liever niet, houden het op 8 tot 10 weken en zeker nu ik ipv de 1.4 8 klepper heb gekozen voor de 1.4 16 klepper in een sportsound+ uitvoering (omdat ik de 8 klepper met inhalen op de snelweg toch te traag vond) en deze moter pas begin maart in productie kwam.
dus nog 2 maanden in een citroen xsara rijden maar daar heb ik me op ingesteld
herstel...de productie is eind januari al begonnen (februari was de planning van FIAT, maar het werd eerder). Mijn 1.4 16V Emotion is op 26 januari besteld en kwam op 11 maart uit de fabriek rollen.
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef:de leverdatum zeggen ze liever niet, houden het op 8 tot 10 weken en zeker nu ik ipv de 1.4 8 klepper heb gekozen voor de 1.4 16 klepper in een sportsound+ uitvoering (omdat ik de 8 klepper met inhalen op de snelweg toch te traag vond) en deze moter pas begin maart in productie kwam.
dus nog 2 maanden in een citroen xsara rijden maar daar heb ik me op ingesteld
herstel...de productie is eind januari al begonnen (februari was de planning van FIAT, maar het werd eerder). Mijn 1.4 16V Emotion is op 26 januari besteld en kwam op 11 maart uit de fabriek rollen.
joedelta

Bericht door joedelta »

Voor de mensen die denken dat ik zo maar twee keer hetzelfde bericht in de groep gooi: dat komt omdat de server van het forum een foutmelding gaf. :oops:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
hannes schreef:de leverdatum zeggen ze liever niet, houden het op 8 tot 10 weken en zeker nu ik ipv de 1.4 8 klepper heb gekozen voor de 1.4 16 klepper in een sportsound+ uitvoering (omdat ik de 8 klepper met inhalen op de snelweg toch te traag vond) en deze moter pas begin maart in productie kwam.
dus nog 2 maanden in een citroen xsara rijden maar daar heb ik me op ingesteld
herstel...de productie is eind januari al begonnen (februari was de planning van FIAT, maar het werd eerder). Mijn 1.4 16V Emotion is op 26 januari besteld en kwam op 11 maart uit de fabriek rollen.
wanneer word hij dan geleverd jou GP , dan heb je er ook lang op moeten wachten, toch?
joedelta

Bericht door joedelta »

Ik heb hem nog niet natuurlijk en wachten duurt altijd lang, maar zoals gezegd is de GP op 11 maart geproduceerd. Mijn dealer heeft op basis van zijn recente ervaringen met de levering van FIAT's gemeld dat de GP ongeveer 4 weken na productie bij hem is en ik hem dan een paar dagen later afgeleverd krijg. Dat betekent dat ik hem 2e of derde week van april krijg. Dan heeft het 11 weken geduurd na de daadwerkelijke bestelling door de dealer, wat toch aardig in de buurt zit van de vantevoren aangegeven 8 à 10 weken.

maar goed, eerst zien dan geloven natuurlijk, maar ik ben al jaren vaste klant bij die dealer en hij zou het niet zeggen als hij er aan twijfelde is mijn ervaring.
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

joedelta schreef:Voor de mensen die denken dat ik zo maar twee keer hetzelfde bericht in de groep gooi: dat komt omdat de server van het forum een foutmelding gaf. :oops:
Ik heb dat ook geregeld. Heb inmiddels door dat opnieuw posten niet nodig is. Je kunt trouwens je 2e post verwijderen (er staat een verwijder knopje met een X ergens)
joedelta

Bericht door joedelta »

LaTiNo schreef:
joedelta schreef:Voor de mensen die denken dat ik zo maar twee keer hetzelfde bericht in de groep gooi: dat komt omdat de server van het forum een foutmelding gaf. :oops:
Ik heb dat ook geregeld. Heb inmiddels door dat opnieuw posten niet nodig is. Je kunt trouwens je 2e post verwijderen (er staat een verwijder knopje met een X ergens)
ik post ook niet echt exact hetzelfde...maar val soms wel gedeeltelijk in herhaling
Plaats reactie