Kabelboom achterlichten Punto 2012

htevents
Nuovo Arrivato
Berichten: 17
Lid geworden op: do jul 26, 2018 18:27

Kabelboom achterlichten Punto 2012

Bericht door htevents »

Hallo allemaal,

Voordat ik alle bekleding in de kofferbak los ga halen, wil ik jullie hulp vragen.
Zit er tussen de connector, welke in het achterlicht gaat en de kabelboom in de kofferbak nog een connector aan de binnenkant? Ik wil namelijk het volgende en daarbij zo min mogelijk in kabels knippen:

Ik wil mijn richtingaanwijzer lampjes achter en de remlichten naar LED omzetten (achterlichten zelf zijn al LED). Gezien een FIAT vrijwel niet voor de gek te houden is zonder de juiste weerstanden, etc, wil ik een "driver-box" gaan maken. Hier komen dan de juiste weerstanden in. Ik wil dus de kabelboom in de kofferbak onderbreken, de achterlicht kabels hard doorvoeren in de box, maar tussen de led remlichten en richtingaanwijzers wil ik de weerstanden zetten.

Het zou natuurlijk ideaal zijn als de kabel in de kofferbak losgekoppeld kunnen worden met connectoren, 2 extra connectoren per kant te kopen en dan de connectoren aan de box te pluggen. Als het vanaf voor tot achter 1 lange kabel is, dan zal ik er misschien in moeten gaan knippen.
Plaats reactie