Black housing koplampen en voorspeakers

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
GpSport:)
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 18, 2020 23:31

Black housing koplampen en voorspeakers

Bericht door GpSport:) »

goede avond,

Ik heb laatst via marktplaats black housing koplampen gekocht voor mijn Grande Punto. Ik wil deze dus graag op mijn auto hebben en belde hiervoor mijn garage waar ik vaste klant ben of ze dit voor mij wilde installeren. Uit verrassing bleek dat ze niet met zelf meegebrachte onderdelen willen werken.
Zou iemand bereid zijn om mij te helpen met het vervangen van de koplampen in de buurt van Beverwijk?
ik ben niet heel zeker over mijn eigen vaardigheden om dit te doen er daarom vraag ik voor hulp.

Ook heb ik laatst nieuwe speakers gekocht voor de voorportieren. Het is een composetje van Phoenix Gold.
Als we dan toch bezig zijn met de koplampen en als degene er verstand van heeft, of we dan ook de speakers kunnen installeren. Is geen must maar hulp is altijd welkom.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Black housing koplampen en voorspeakers

Bericht door Odelot »

De speakers installeren is meer werk dan de koplampen. Koplampen is in een uur gedaan. Stelt weinig voor. Alleen de voorbumper moet eraf.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
GpSport:)
Berichten: 6
Lid geworden op: wo mar 18, 2020 23:31

Re: Black housing koplampen en voorspeakers

Bericht door GpSport:) »

Oke, ik ga even zoeken naar een 'how to' en zal het eens zelf proberen.
enige waar ik tegen op kijk is dat degene waar ik de koplamp van heb gekocht alleen de behuizing heeft gestuurd + 1 lamp. het is dus niet een kwestie van alleen de koplamp vervangen maar ook de lampjes in de koplamp en dat geeft mij twijfels.
Gebruikersavatar
Odelot
Moderatore
Moderatore
Berichten: 4857
Lid geworden op: za mei 07, 2011 17:35
Locatie: Omstreeks den Bosch

Re: Black housing koplampen en voorspeakers

Bericht door Odelot »

Nou, die lampjes kun je in elk geval goed bij als de hele koplamp er nog niet in zit. Die kun je er dus van tevoren al in zetten. De lamp zelf zit maar met 1 stekker vast. Je hoeft er dus maar 1 stekker in te klikken.
20 years ago, we had Johnny Cash, Bob Hope and Steve Jobs. Now we have no Cash, no Hope and no Jobs.
Plaats reactie