Advies Uitlaat

Alles op het gebied van Interieur en Exterieur voor de Grande Punto.
Plaats reactie
The_white_Punto
Berichten: 1
Lid geworden op: do apr 02, 2020 23:11

Advies Uitlaat

Bericht door The_white_Punto »

Beste mensen

Ik heb jullie advies en hulp nodig. Ik heb een Fiat Grande Punto 1.4 t-jet uit 2008 en zou hier heel graag een uitlaat klep onder hebben zodat ik ook nog gewoon lekker rustig kan rijden. Nu heb ik laatst een video gezien van een Punto die strait pipe had en dat klonk toch wel erg goed vond ik. En een video met middendemper verwijderd en dan de originele einddemper nog en dat klonk toch ook wel prima, iets minder hard natuurlijk maar toch goed. Nu vraag ik mij af hoe de Punto klinkt met alleen de middendemper en en dan geen einddemper, hier is heelaas geen video van te vinden op het internet. Heeft iemand van jullie misschien een video daarvan? Of heeft iemand een ander idee wat ik kan doen dat ik toch rustig zonder geluid kan rijden maar ook af en toe eens goed geluid kan maken?

Mvg Bjorn
Compax
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 05, 2020 21:58

Re: Advies Uitlaat

Bericht door Compax »

hallo Bjorn,

ik had dezelfde gedachte als jij. ik kon ook geen video vinden van een Punto T-jet met een zonder geluiddemper, maar met een middendemper, dus ik heb het uiteindelijk bij mijn Punto gedaan, en het was perfect! klinkt goed, niet te hard, maar nog steeds genoeg om mensen op te laten vallen, maar niet te veel om je gek te maken tijdens het rijden.

Als je een video wilt of zo, laat het me dan weten.
Plaats reactie