Aankoop advies en andere vragen Punto pop 1.2

Robert-O
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 27, 2020 19:04

Aankoop advies en andere vragen Punto pop 1.2

Bericht door Robert-O »

Dag allen, ik ben Robert en aan het oriënteren op een auto.
Voor woon werk verkeer, 32km per dag. Is een 2e auto voor mij en moet zuinig en leuk zijn. Zodoende kwam ik vandaag bij een handelaar met een mooie Punto pop 1.2 uit 2011, met 135000 op de teller.
Nu zag ik dat het een geïmporteerde auto uit duitsland is, boekjes en onderhoud zit erbij. Hoe betrouwbaar is dat, kan daar mee gefraudeerd worden?
Klopt het dat in Duitsland deze auto in 2011 al beschikbaar was? Ik dacht alleen na 2012.
Hij reedt prima, ik ken de fiatjes verder niet. Geen snelheidsmonster maar leek verder prima
Was kort dag om meer te kijken en vragen, ivm sluitingstijd. Kwam er toevallig langs.
Ik zag later thuis op de RDW wel dat hij sinds 2016 ik Nederland is, 4 eigenaren heeft gehad en km stand onlogisch zou zijn. Mijn vraag in hoeverre klopt dat bij een import auto?
Ook zit er een blue en me systeem in, nieuwe apk en goede banden, nagenoeg geen schade op een tweetal dutjes na die weggestipt worden. Airco was niet koud maar wordt gefixt bij aanschaf evenals een beurt.
Weet iemand ook of er makkelijk een subwoofer onder de stoel kannworsen geplaatst en aangesloten of is dat een heel karwei?
Plaats reactie