Fiat grande punto semi automaat doet raar...

Plaats reactie
daniquebuijs
Berichten: 1
Lid geworden op: vr nov 06, 2020 14:06

Fiat grande punto semi automaat doet raar...

Bericht door daniquebuijs »

hoi,

1 a 2 maanden geleden begon mijn punto een beetje raar te doen. :( Toen ik weg reed uit mijn parkeervak (in zijn achteruit ) dus in zijn R want in heb een semi automaat. dit deed ie gewoon zoals normaal. toen ik hem in zijn vrij had gezet (bij mij dus D rijden) kwam er wel gas uit maar ik kwam niet vooruit. vervolgens begon de auto hard te piepen en reageerde nergens meer op, op de display kwam niet beschikbaar te zijn. ik heb de auto uit en aan gedaan en hierna deed hij het weer. nu een week geleden gebeurde weer precies het zelfde weer begon het probleem na in zijn R te hebben gedaan en daar weer weg wilden rijden. nu heb ik heb weer aan en uit gedaan. dit werkte de eerste keer niet meer en moest het een 2de keer doen wanneer hij gelukkig wel weer deed. nu net wilde ik naar de winkel en weer precies het zelfde. alleen wou ik het een keer filmen want deze keer stond ik gelukkig niet op een drukke straat, stopte het harden piepen vanzelf na 2 minuten en gaf hij aan dat ik hem in zijn N moest zetten en vervolgens deed hij het weer. heeft iemand hier eerder van gehoord bij een semi automaat en hoe is het op te lossen want het gebeurt steeds vaker in ieder geval bedankt voor het lezen en voor de reacties alvast. :(
willeme1
Nuovo Arrivato
Berichten: 172
Lid geworden op: wo mar 21, 2018 18:00

Re: Fiat grande punto semi automaat doet raar...

Bericht door willeme1 »

Ergens en geoxideerde stekker of in de zekeringenkast is het eerste waar ik naar zou kijken.
Plaats reactie