De Nieuwe Bravo
maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is.
joedelta schreef:maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is.
Nee toch, want bij Renault heb je ook Scenic en de Espace en ook niet te vergeten de Modus.
Dat klopt, maar Renault is al jaren een gevestigde naam in dat segment. Ik heb toch het idee dat FIAT op dit moment niet snel aan dat soort "avonturen" begint, maar goed, je weet het nooit.///// schreef:joedelta schreef:maar dat wordt dan weer concurrentie voor de Phedra en de Ullysee.....twijfelachtig.///// schreef:Als ze toch een nieuwe versie gaan uitbrengen van de Bravo naast de stationwagen, dan zou het een goeie zet zijn van Fiat als Fiat een MPV gaat uitbrengen.
Want in dat segment heeft Fiat weinig te bieden omdat Multipla ook al weer weggevallen is.
Nee toch, want bij Renault heb je ook Scenic en de Espace en ook niet te vergeten de Modus.
Fiat moet juist wel MPV's in de programma opnemen, want anders raken ze achter tov de andere merken.
Dus Fiat moet natuurlijk avontuur opzoeken in ander segmenten, want SUV en MPV segment zijn te populair om daar geen wagens te kunnen aanbieden aan de consument.
Want daar laat Fiat wel geld liggen, want in die 2 bovengenoemde segmenten kunnen ze ook genoeg geld er mee verdienen.
Dus mijn mening is dat men een MPV versie moeten gaan ontwikkelen van de Bravo.
En ik mis wat variatie in de leveringsprogramma van Fiat, jij ook Joedelta?? :roll: :roll:
Dus Fiat moet natuurlijk avontuur opzoeken in ander segmenten, want SUV en MPV segment zijn te populair om daar geen wagens te kunnen aanbieden aan de consument.
Want daar laat Fiat wel geld liggen, want in die 2 bovengenoemde segmenten kunnen ze ook genoeg geld er mee verdienen.
Dus mijn mening is dat men een MPV versie moeten gaan ontwikkelen van de Bravo.
En ik mis wat variatie in de leveringsprogramma van Fiat, jij ook Joedelta?? :roll: :roll:
- buxol
- Avere Una Vita
- Berichten: 4165
- Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Ik haalde vanmorgen een lichtblauwe Bravo in op de snelweg. Ik moet zeggen dat ie mij heel erg tegenviel. (misschien ligt het aan de kleur)
Het viel mij op dat de achterruit eigenlijk maar heel klein is, er zit een hele dikke zwarte rand omheen. Ik vind het niet mooi. Achterlicht ook niet als de wagen niet rood is.
Het viel mij op dat de achterruit eigenlijk maar heel klein is, er zit een hele dikke zwarte rand omheen. Ik vind het niet mooi. Achterlicht ook niet als de wagen niet rood is.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
-
- Nuovo Arrivato
- Berichten: 110
- Lid geworden op: ma jun 26, 2006 13:28
- Locatie: Ten Post
- Contacteer:
De Fiat Bravo's met T-jet motoren zijn in Nederland, dus het zal niet lang meer duren voordat de Grande Punto met T-jet motor leverbaar is in NL
ERIK
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
Punto EVO 1.3 MultiJet 85 Dynamic 5drs Groen 2019-Heden
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Rood 2011-2019 430.000km
Grande Punto 1.9 MultiJet 130 Sport Zwart 2010-2011
Punto 1.4 16v Sporting 95 Zwart 2008-2010
Punto 1.2 16v Stile 85 Groen 2007-2008
Gisteren even met een Bravo gereden over het parkeerterrein, eentje met een basis diesel, geloof ik. Vrij kale uitvoering in lichtgrijs metallic. Was eigenlijk niet echt onder de indruk, maar reed wel wat soepeler dan de GP.
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Nadat ik van de GP naar de Bravo ben overgestapt moet ik toch zeggen dat het een veel volwassener auto is. En de 150pk diesel sport versie die ik heb wil lekker doorrijden :)
Ff wat phone pics:
En een vergelijking met de Leon, waar die volgens sommige op lijkt...
{edit} doe ik iets fout met de plaatjes links?
Ff wat phone pics:
En een vergelijking met de Leon, waar die volgens sommige op lijkt...
{edit} doe ik iets fout met de plaatjes links?