Fiat dealer Doetinchem

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
isdn-world
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 15:46
Locatie: Rees - Duitsland
Contacteer:

Fiat dealer Doetinchem

Bericht door isdn-world »

Halli Hallo,

Sinds enige tijd ben ik trotse bezitter van een GP Chemical Grey 1.3 Sport. (Foto's komen nog.)

Ondanks dat ik redelijk tevreden ben over de GP, ben ik absoluut niet tevreden over mijn dealer in Duitsland.

Het volgende:
De dealer, in dit geval Pirsch in Emmerich, is echt niet te geloven. Met deze dealer is absoluut geen afspraken te maken en deze garage is in mijn opinie alles behalve klantvriendelijk...

Wij hebben deze auto bij hem gekocht, omdat hij de dichtsbijzijnde dealer is vanaf Rees.
Toen wij de auto kochten hadden we al problemen met de datum van aflevering. Er zaten zogenaamd geen autopapieren bij. Navraag bij Fiat Duitsland bleek dit klink klare onzin te zijn, omdat bij een nieuwe auto altijd de papieren worden bijgeleverd.

Maar ok...

Toen ik de auto afhaalde kon ik nog net het tankstation in Emmerich bereiken anders had ik kunnen duwen (tank was gewoon leeg).

Prima het zal wel...

Ik vroeg de dealer of het mogelijk was om de Blue&Me op een andere taal was te zetten. Volgens de dealer was dit niet mogelijk en moest ik hier apart voor terug komen.

Nou, dus echt niet!
1. Pak een USB stick;
2. Kijk op de Italiaanse Fiat site;
3. Download de file;
4. Print de Engelstalige handleiding uit;
5. Updaten en klaar!

En nu houdt hij ons aan het lijntje, omdat de deur er niet goed in zit en er een rubber bij het achterraam bij aflevering is gescheurd.

Uiteraard ga ik mijn beklag doen bij Fiat in Duitsland, omdat ik dit geen manier van doen vindt, en daarom overweeg ik een Nederlandse Fiat dealer op te zoeken.

Voor mij is Doetinchem haalbaar en daarom wil ik graag weten of de Fiat garage daar is aan te bevelen.

Ik ga in ieder geval navragen hoe het met de garantie zit, maar ik kan helaas niemand deze garage aanbevelen.
Groeten, Arjan

---
Ich lerne moderne Neusprachen, die klingen wie eine nach Bombay ausgelagerte Übersetzung Niederländischer Lexikographen aus dem Kirgisischen.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Als 1e gefeliciteerd met je GP en heel veel plezier en succes. Om die reden zou ik zeker op zoek gaan naar een andere dealer, dit is zeker geen manier van doen en toch zeker niet de manier zoals een auto wordt afgeleverd.Ondanks alle vervelende ervaringen met deze dealer hoop ik dat je spoedig een andere dealer kan vinden bij jou in de buurt en wens je dan succes.


BTW als wil weten of de dealer in Doetinchem aan te bevelen is, zou ik het even aan ICE vragen die woont daar dan weet je het zeker.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
isdn-world
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 15:46
Locatie: Rees - Duitsland
Contacteer:

Bericht door isdn-world »

ineke schreef:Als 1e gefeliciteerd met je GP en heel veel plezier en succes. Om die reden zou ik zeker op zoek gaan naar een andere dealer, dit is zeker geen manier van doen en toch zeker niet de manier zoals een auto wordt afgeleverd.Ondanks alle vervelende ervaringen met deze dealer hoop ik dat je spoedig een andere dealer kan vinden bij jou in de buurt en wens je dan succes.


BTW als wil weten of de dealer in Doetinchem aan te bevelen is, zou ik het even aan ICE vragen die woont daar dan weet je het zeker.
Doen we, dank je wel!
Groeten, Arjan

---
Ich lerne moderne Neusprachen, die klingen wie eine nach Bombay ausgelagerte Übersetzung Niederländischer Lexikographen aus dem Kirgisischen.
falcone
Nuovo Arrivato
Berichten: 15
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 20:30

Bericht door falcone »

Arjan,

Mijn GP heb ik gekocht bij Autocasa Italia in Doetinchem.
Twee weken terug is mijn auto voor de eerste keer bij de dealer teruggeweest voor een servicebeurt.
Een paar kleine dingen zoals het scheve dashboardkastje, slecht werkende handgrepen van de achterdeuren en gescheurd geluidsisolatiemateriaal op het schutbord achter de motor zijn netjes en uiteraard als garantie verholpen.
Kortom ik ben tevreden.

Twee vrienden van mij komen al jaren met hun Alfa bij deze dealer en zijn eveneens tevreden.

Saluti,

Falcone
isdn-world
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 15:46
Locatie: Rees - Duitsland
Contacteer:

Bericht door isdn-world »

falcone schreef:Arjan,

Mijn GP heb ik gekocht bij Autocasa Italia in Doetinchem.
Twee weken terug is mijn auto voor de eerste keer bij de dealer teruggeweest voor een servicebeurt.
Een paar kleine dingen zoals het scheve dashboardkastje, slecht werkende handgrepen van de achterdeuren en gescheurd geluidsisolatiemateriaal op het schutbord achter de motor zijn netjes en uiteraard als garantie verholpen.
Kortom ik ben tevreden.

Twee vrienden van mij komen al jaren met hun Alfa bij deze dealer en zijn eveneens tevreden.

Saluti,

Falcone
Hallo Falcone,

Bedankt voor jouw reactie. Ik neem het mee in overweging.
Groeten, Arjan

---
Ich lerne moderne Neusprachen, die klingen wie eine nach Bombay ausgelagerte Übersetzung Niederländischer Lexikographen aus dem Kirgisischen.
Plaats reactie