Autobedrijf Otten Breda
Geplaatst: ma apr 03, 2006 8:00
Sinds 1999 ben ik vaste klant bij Autobedrijf Otten in Breda. Daarvoor was mijn vader met zijn FIAT Tipo 1.4 i.e en FIAT Croma 2.0 i.e. reeds naar volle tevredenheid klant bij Otten. In 1999 overleed mijn vader en nam ik de Croma van mijn moeder over.
Bij Autobedrijf Otten staan ze altijd voor me klaar. Ondanks het feit dat het een groot bedrijf is, kennen ze hun (vaste) klanten, zowel in de showroom als in de werkplaats. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik ze echt nodig had. In 2000 had ik voor het eerst een ernstig probleem met mijn toenmalige Lancia Delta 1.6 i.e.. Ik was gestrand in een dorpje bij Breda en de Delta was niet meer vooruit te krijgen wegens een vernellingsbak probleem. Het was inmiddels na zessen en de garage was officieel gesloten, maar ik waagde het er toch maar op om ze even te bellen, voordat ik de hulp in zou roepen van de hulpdienst waar ik op basis van mijn Autoexpert garantie recht op had. Ik legde ze het probleem voor en ze boden meteen aan me te komen halen. In een mum van tijd stond de service-multipla voor de deur om me weg te komen slepen. De monteur stelde vast dat er waarschijnlijk een probleem was met de drukeenheid van de koppeling. Alle vervangende auto's waren helaas al uitgeleend, maar men "trok" gewoon een zojuist op kenteken gestelde seicento met slechts 3 km op de teller uit de showroom om mij toch vooral mobiel te houden.
Bij autobedrijf Otten wordt niet getracht door sluwe verkooptechnieken mensen een auto aan te smeren. Het maken van één of meerdere proefritten is nooit een probleem. Onderhandelingen gaan altijd eenvoudig en transparant.
Bij de werkplaats worden geen onnodige reparaties uitgevoerd, er wordt altijd gezocht naar een voor de klant gunstige oplossing, en wanneer de prijs van een te vervangen onderdeel daar om vraagt, wordt de klant altijd vooraf telefonisch benaderd voor overleg. Bovendien word je met storingen aan de auto altijd direct geholpen en mocht het nodig zijn om een afspraak te maken, dan is dat altijd op een korte termijn mogelijk.
Ik heb in het verleden twee maal schade aan één van mijn auto's gehad (Bravo en Stilo) en de reparaties/spuitwerk van de schadeafdeling was steeds perfect uitgevoerd.
Natuurlijk gaat er wel eens iets niet meteen helemaal goed...waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt....maar je kunt altijd terug komen als je niet tevreden bent. Je wordt dan nog steeds gewoon vriendelijk te woord gestaan en het probleem wordt direct opgelost.
Tot slot: Hoogtepunt van mijn uitstekende verhouding met het personeel van Autobedrijf Otten is overigens toch wel het feit dat wij (mijn vrouw en ik) op onze trouwdag in 2002 gratis en voor niets de auto van de directeur van Otten mochten lenen, een Lancia Thesis 3.0 V6.
Bij Autobedrijf Otten staan ze altijd voor me klaar. Ondanks het feit dat het een groot bedrijf is, kennen ze hun (vaste) klanten, zowel in de showroom als in de werkplaats. Ik herinner me nog de eerste keer dat ik ze echt nodig had. In 2000 had ik voor het eerst een ernstig probleem met mijn toenmalige Lancia Delta 1.6 i.e.. Ik was gestrand in een dorpje bij Breda en de Delta was niet meer vooruit te krijgen wegens een vernellingsbak probleem. Het was inmiddels na zessen en de garage was officieel gesloten, maar ik waagde het er toch maar op om ze even te bellen, voordat ik de hulp in zou roepen van de hulpdienst waar ik op basis van mijn Autoexpert garantie recht op had. Ik legde ze het probleem voor en ze boden meteen aan me te komen halen. In een mum van tijd stond de service-multipla voor de deur om me weg te komen slepen. De monteur stelde vast dat er waarschijnlijk een probleem was met de drukeenheid van de koppeling. Alle vervangende auto's waren helaas al uitgeleend, maar men "trok" gewoon een zojuist op kenteken gestelde seicento met slechts 3 km op de teller uit de showroom om mij toch vooral mobiel te houden.
Bij autobedrijf Otten wordt niet getracht door sluwe verkooptechnieken mensen een auto aan te smeren. Het maken van één of meerdere proefritten is nooit een probleem. Onderhandelingen gaan altijd eenvoudig en transparant.
Bij de werkplaats worden geen onnodige reparaties uitgevoerd, er wordt altijd gezocht naar een voor de klant gunstige oplossing, en wanneer de prijs van een te vervangen onderdeel daar om vraagt, wordt de klant altijd vooraf telefonisch benaderd voor overleg. Bovendien word je met storingen aan de auto altijd direct geholpen en mocht het nodig zijn om een afspraak te maken, dan is dat altijd op een korte termijn mogelijk.
Ik heb in het verleden twee maal schade aan één van mijn auto's gehad (Bravo en Stilo) en de reparaties/spuitwerk van de schadeafdeling was steeds perfect uitgevoerd.
Natuurlijk gaat er wel eens iets niet meteen helemaal goed...waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt....maar je kunt altijd terug komen als je niet tevreden bent. Je wordt dan nog steeds gewoon vriendelijk te woord gestaan en het probleem wordt direct opgelost.
Tot slot: Hoogtepunt van mijn uitstekende verhouding met het personeel van Autobedrijf Otten is overigens toch wel het feit dat wij (mijn vrouw en ik) op onze trouwdag in 2002 gratis en voor niets de auto van de directeur van Otten mochten lenen, een Lancia Thesis 3.0 V6.