Traffic Information volume Blue&Me radio

Gebruikersavatar
Supernova
Junior Stato
Berichten: 240
Lid geworden op: wo sep 27, 2006 10:40
Locatie: Breda

Bericht door Supernova »

Onlangs bij Otten in Breda langsgeweest, daar weten ze er doodleuk niets van. Toen ik zei dat ik het volume van de TA aangepast wilde hebben werd er vrolijk aan het knopje gedraaid om het externe volume (B&M) aan te passen...

Misschien moet ik dan maar eens in Etten-Leur langsgaan ;)
GP 1.4 ed. Blue & Me Belly Sand Dance
joedelta

Bericht door joedelta »

Supernova schreef:Onlangs bij Otten in Breda langsgeweest, daar weten ze er doodleuk niets van. Toen ik zei dat ik het volume van de TA aangepast wilde hebben werd er vrolijk aan het knopje gedraaid om het externe volume (B&M) aan te passen...

Misschien moet ik dan maar eens in Etten-Leur langsgaan ;)
Dat is typisch (waarschijnlijk de verkeerde medewerker te pakken gekregen). Ik ben er maanden geleden al mee langs geweest en toen hebben ze mij verteld dat ze het wisten en heel vervelend vonden, maar dat er toen niets aan gedaan kon worden. Ze wisten me ook te vertellen dat er meer modellen waren met hetzelfde probleem met de Blaupunkt radio, zoals de Alfa 147. :roll:
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Toen ik mijn GP nog had toen hadden ze deze functie aangepast(bij OTTEN ) en het geluid was weer normaal zoals het hoorde. Dus er is wel een oplossing daar voor.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Plaats reactie