Van den Dungen Veghel

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Van den Dungen Veghel

Bericht door ExTaxi »

Iets meer dan 2 weken geleden een uitgebreide mail gestuurd naar Fiat Van den Dungen (Veghel) met daarin de vraag of zij al een oplossing hebben voor het probleem van het stotteren van de 1.9 mJTD motor.

Een weekje later een mail terug gekregen van volgens mij de baas. Excuses dat de mail zo laat beantwoord werd, er was iemand ziek. Ze hadden 1 auto gehad met dezelfde klachten en ze gingen die man bellen om te vragen of het probleem nu verholpen was.

Ik heb begin van de week nog een keer gebeld of er al wat duidelijk was. Opnieuw keurig te woord gestaan door een medewerker en ze gingen er achteraan.

Vandaag teruggebeld door iemand die me wist te vertellen dat het probleem inderdaad opgelost is.

Wat een keurige service van Van den Dungen. Ik wist sowieso al van een maat van me die daar zijn turbo-kit voor een Cinque Sporting vandaan had dat ze daar erg goed op de hoogte zijn.

Dikke pluim voor Van den Dungen!
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Weer een goeie dealer die het belangrijk vind dat klanten tevreden zijn. :lol:
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
jeroengt
Junior Stato
Berichten: 471
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 10:31
Locatie: Ede

Bericht door jeroengt »

ik ben daar ook wel eens geweest goede dealer ja
frank van mcc sport heeft daar ook gewerkt. voordat hij voor zichzelf begon
Marcel A
Nuovo Arrivato
Berichten: 21
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 21:09
Locatie: Baarn

Bericht door Marcel A »

Wat was de oorzaak, ik heb dat nl ook.
Groet, Marcel
ExTaxi
Membre D'Oro
Berichten: 1763
Lid geworden op: za jun 17, 2006 10:13
Locatie: Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door ExTaxi »

Marcel A schreef:Wat was de oorzaak, ik heb dat nl ook.
check even het draadje "dipje in software"
Fiat Grande Punto 130 pk mJTD Sport
New Orleans Blue - Blue&Me - Interscope - getinte zijruiten - cruisecontrol - regensensor
Gebruikersavatar
ROME
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: za mei 16, 2009 13:23
Locatie: Uden

Re: Van den Dungen Veghel

Bericht door ROME »

Ik kwam er al een jaar of 16 geleden en sinds een jaartje of 3 weer. Altijd goede service, duidelijke uitleg over de factuur en vriendelijk personeel. Er wordt ook niet anders tegen iemand aangekeken en gedaan die een Panda rijd van 9 jaar oud ten opzichte van iemand met een recente Croma.
Fiat Panda 141a 900Young 2001 mintgroen
Fiat Punto 176 55 Sole 1999 Rosso
victor1964
Nuovo Arrivato
Berichten: 30
Lid geworden op: za mei 22, 2010 21:04

Re: Van den Dungen Veghel

Bericht door victor1964 »

mijn ouders zijn altijd (ruim 35 jaar) bij van den dungen klant , mijn moeder van 85 heeft 1 jaar geleden haar fiat panda nog daar gekocht. zij is helemaal tevreden over de service en vriendelijkheid van deze fiat dealer.

victor
Plaats reactie