Even snel stemmen

Een liefde voor een ander model Fiat? Deel die liefde hier.
molletje
Berichten: 2
Lid geworden op: do nov 01, 2007 14:40

Bericht door molletje »

Joh,

ik heb dat op die site eens gevolgd en daar is niet tegenaan te stemmen...die hebben ongeveer in heel europa (engeland, frankrijk) ingeschakeld om maar te stemmen..

Ik zou zeggen stoppen met die ratten race.......

Sta er boven en laat je niet verleiden tot het stemmen!!! Ze lachen zich vast helemaal rot bij autovisie over die domme jappen

wij weten wel beter.....toch
Gebruikersavatar
scoop
Supporto Tecnico
Supporto Tecnico
Berichten: 1656
Lid geworden op: za dec 02, 2006 11:48
Locatie: Boxmeer

Bericht door scoop »

Je nickname doet heel wat anders vermoeden over je intensie. :roll:
Wie stemt of niet moet dat mooi zelf weten. Voor mij was het effe leuk, maar ik ben gekke Henkie ook niet. Het geeft des te meer aan hoe (on)betrouwbaar stemmen via polls op internet is. Er valt m.i. geen eer aan te behalen.
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

Ja precies dat ben ik met je eens.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Je zult haast gaan denken. Wat voor vervoer heeft molletje zelf. En stel je anders even voor in het "even voorstellen topic". Het vermoeden van scoop kon best wel eens zo zijn. Niet dat ik het erg vind, iedereen is altijd welkom op het gezelligste forum van Nederland.

Dus, molletje.....kruip eens uit je holletje en stel je voor, dan weten we tegen wie we het hebben. :wink:
Afbeelding
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

tonyvandenbroek schreef:Dus, molletje.....kruip eens uit je holletje
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Ik heb net even, uit nieuwschierigheid, het QQ forum bekeken. Wat een stelletje enthousaistelingen zeg. Complete families worden ingeschakeld. Maar nu zijn ze toch even op de teentjes getrapt. Lees de onderstaande Quote maar eens.

Deze brief heeft de administrator gekregen van het QQ forum:
autovisie schreef:

Geachte heer,

Naar wij vernemen bent u administrator van het Qashqai forum, en delen wij u deze mededeling mee.
Wij hebben van divere bronnen links ontvangen over de stemrondes welke gaande zijn omtrend auto van het jaar, welke op onze site gehouden word.
Wij hebben na controle van de vele pagina's geconcludeerd, dat de leden en vele daarnaast meerdere malen per dag stemmen, mede dankzij zogenoemde proxyservers.
Wij verzoeken u ook dringend kenbaar te maken aan uw leden, hiermee te stoppen en kenbaar te maken op de desbetreffende pagina('s).
Wij zullen aan de hand van ip adressen controleren welke leden meerdere malen gestemd hebben,want ook bij de stemmen via de proxy kunnen wij de oorspronkelijke ip adressen achterhalen.

Wij zullen aan het einde een correctie toepassen van zover nu bekend 2000 stemmen. De ip adressen van de leden welke vaker dan 2x per dag op onze server hebben gestemd zullen worden verwijderd, waarna wij juridische actie zullen ondernemen tegen desbetreffend persoon, gezien deze een misdrijf begaat.

Hierbij vertrouwende u voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik,

Autovisieteam afd. secretariaat

Wat andere Fiat clubs wel niet doen om de 500 te laten winnen. Deze brief kwam van iemand van de Barchetta club. Hij wil een geintje met ze uithalen, en heeft de afzender van deze mail in een mail van autovisie verander. Het is echte oorlog aan het worden tussen bepaalde forums. Maar goed dat Fiat veel active forums heeft. PSC, GPC, Barchetta en nog andere clubs strijden mee, om de 500 te laten winnen.
Afbeelding
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Zullen we het redden, want ik krijg zo'n gek voorgevoel dat de mondeo het zou worden.
Ik ben natuurlijk ook voor de 500 maar we moeten niet in Mondeo vergissen, want dat is echt een serieuze tegenstander voor de 500.
Het hangt ook bij de juryleden af of ze voor een kleine wagen gaan of voor een wat grotere praktische wagen als Mondeo.
we wachten maar af, en het schiet weer op, want over een ruime week weten we wie het geworden is. :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Hellfire
Avere Una Vita
Berichten: 2066
Lid geworden op: vr jun 22, 2007 10:26

Bericht door Hellfire »

///// schreef:Zullen we het redden, want ik krijg zo'n gek voorgevoel dat de mondeo het zou worden.
Nissan Qashqai 4792 stemmen 46.7 %
Fiat 500 4459 stemmen 43.5 %
Ford Mondeo 414 stemmen 4 %
Afbeelding Grande Punto 1.4 T-Jet 16v Sport Exotica Red
Afbeelding En een Prius...
Afbeelding Renault Mégane III Estate 1.5 dCi TCE Bose
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Die kerels van het QQ forum gaan er helemaal in op. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ze beginnen nu flink uit te lopen. Dat terwijl er verschillende Fiat forums aan het stemmen zijn.

Whatever......De QQ mag dan misschien wel winnen bij de Autovisie poll. De Fiat 500 wordt gekozen door de vak jury, en dat TELT. :wink:
Je moet voor de aardigheid eens kijken op hun forum wat ze wel niet allemaal doen om stemmen binnen te halen. Tja wat wil je met zo'n auto, er moet druk achter zitten anders stem je nooit op een QQ. :lol:

Ik heb de moet opgegeven om iedere dag op 3 locaties te stemmen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Ik las op dat QQ forum iets over een applicatie die automatisch stemt...
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
/////
Nuovo Arrivato
Berichten: 142
Lid geworden op: zo jan 07, 2007 21:35

Bericht door ///// »

Hellfire schreef:
///// schreef:Zullen we het redden, want ik krijg zo'n gek voorgevoel dat de mondeo het zou worden.

Nissan Qashqai 4792 stemmen 46.7 %
Fiat 500 4459 stemmen 43.5 %
Ford Mondeo 414 stemmen 4 %

Ik bedoel ook met de officiele verkiezing, want daar gaat dan om deze twee wagens, Mondeo en de 500.
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Bericht door Bennink »

Vrienden, ik kreeg deze mail van het QQ forum:
Je hebt zojuist een persoonlijk bericht ontvangen van XXXXX op Qashqai Passion.nl.

BELANGRIJK: Onthoud dat dit alleen maar een notificatie is. Reageer niet op deze e-mail.

Het bericht wat je werd gestuurd was:

Mag ik even jullie aandacht vragen voor het volgende:

Op dit moment is het oorlog tussen de verschillende FIAT clubs en de Nissan QQ site. ;)

Het gaat om de poll voor de auto van het jaar verkiezing.
Diverse binnen en buitenlandse FIAT clubs zijn voor de FIAT 500 aan het stemmen.
En wij natuurlijk voor de Qashqai.

Zouden jullie ook willen stemmen:

AutoVisie
http://www.autovisie.nl/enquete-1/index.xml

De tussenstand van de Auto van het Jaar verkiezing is:

Fiat 500 3308 stemmen 45.1 %
Nissan Qashqai 3150 stemmen 42.9 %
Ford Mondeo 373 stemmen 5 %
Mercedes C-Klasse 205 stemmen 2.7 %
Peugeot 308 126 stemmen 1.7 %
Kia Cee'd 88 stemmen 1.2 %
Mazda2 79 stemmen 1 %

Tot gisteren ging het gelijk op maar de FIAT clubs zijn nu heel veel mensen aan het benaderen om te stemmen :D

Dus gaarne even een stem op de QQ uitbrengen, dit kan 1 x per 24 uur...

Thanks !-!
Het QQ-forum gaat dus NOG harder zijn best doen, laten we hier een stokje voor steken ;-)
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Wat is het eigenlijk toch zielig met die gasten op het QQ-forum. Ze willen er alles aan doen om deze POLL te winnen. Van mij mogen ze, zolang de vakjury daar maar geen invloed op heeft. Zij kiezen tenslotte de auto van het jaar, en niet de poll van autovisie.nl

Het is inderdaad oorlog tussen sommige forums. Ik heb gisteren een beetje rond gesnuffeld op diverse fora's en zag dat er flink gestemd werd overal. GPC, PSC, Barchetta, Bravo enz.. Dat moet de Fiat toch makkelijk kunnen winnen van die gasten van het QQ forum.

Ik wacht nog wel een paar weken, en kijk wat de vak-jury beslist. Natuurlijk de:

FIAT 500....
Afbeelding
Mathijs
Membre D'Oro
Berichten: 1205
Lid geworden op: vr feb 02, 2007 21:49
Locatie: Lelystad

Bericht door Mathijs »

tonyvandenbroek schreef:Wat is het eigenlijk toch zielig met die gasten op het QQ-forum.
Wat een zielige bedoeling inderdaad. Laat ze lekker in die 'overwinning' stikken.. :roll:
Gesloten