Bosan Arnhem
Bosan Arnhem
Gisteren mijn GP 1.4 16V Emotion weg gebracht voor een check-up en update aangeboden door Fiat Nederland. Bij het maken van de afspraak was duidelijk afgesproken dat wij de dag ervoor de auto zouden brengen en een leenauto mee zouden krijgen.
Oh, u zou toch morgenvroeg de auto komen brengen? Nee hoor, afgesproken is vandaag aan het eind van de dag. Euh ja, ik heb nu nog geen leenauto voor u. Ik had u morgenvroeg pas verwacht.
Ik zal zien wat ik voor u kan regelen. Afijn, na een kwartiertje wachten was er idd wat geregeld. We kregen een Bravo mee.
Volgende: Wat houdt die check-up en update eigenlijk in? Tja, dat weet ik ook niet. Dat moet u de mensen in de werkplaats vragen. En die zijn net naar huis.
Wanneer kan ik de auto ophalen? Morgen tot 17.00u. Maar ik werk tot 17.00u en het is 20 minuten rijden. U heeft toch koopavond? Dan kan ik toch later komen? Ja, maar dan moeten de verkopers de auto voor u uit de werkplaats halen en daar hebben ze geen zin in......
Fijn. Auto vanmiddag opgehaald, ik heb even mijn baas lief aangekeken en een uur eerder van werk weggegaan.
Wat is er nu nagekeken aan mijn auto? Tja, dat weet ik niet. Kan de werkbon niet vinden. En de monteur? Die is al naar huis. (Het was half 5)
Hij belt u morgen om door te geven wat er is gedaan aan de auto. (toch netjes, ben benieuwd of hij belt)
Needlees to say dat wij toch naarstig op zoek gaan naar een andere dealer. Zijn er mensen met goede ervaringen met de autodealer in Doetinchem?
Oh, u zou toch morgenvroeg de auto komen brengen? Nee hoor, afgesproken is vandaag aan het eind van de dag. Euh ja, ik heb nu nog geen leenauto voor u. Ik had u morgenvroeg pas verwacht.
Ik zal zien wat ik voor u kan regelen. Afijn, na een kwartiertje wachten was er idd wat geregeld. We kregen een Bravo mee.
Volgende: Wat houdt die check-up en update eigenlijk in? Tja, dat weet ik ook niet. Dat moet u de mensen in de werkplaats vragen. En die zijn net naar huis.
Wanneer kan ik de auto ophalen? Morgen tot 17.00u. Maar ik werk tot 17.00u en het is 20 minuten rijden. U heeft toch koopavond? Dan kan ik toch later komen? Ja, maar dan moeten de verkopers de auto voor u uit de werkplaats halen en daar hebben ze geen zin in......
Fijn. Auto vanmiddag opgehaald, ik heb even mijn baas lief aangekeken en een uur eerder van werk weggegaan.
Wat is er nu nagekeken aan mijn auto? Tja, dat weet ik niet. Kan de werkbon niet vinden. En de monteur? Die is al naar huis. (Het was half 5)
Hij belt u morgen om door te geven wat er is gedaan aan de auto. (toch netjes, ben benieuwd of hij belt)
Needlees to say dat wij toch naarstig op zoek gaan naar een andere dealer. Zijn er mensen met goede ervaringen met de autodealer in Doetinchem?
-
- Avere Una Vita
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: do mar 30, 2006 19:44
- Locatie: Velserbroek
- Contacteer:
Ben vorig jaar september o.a. bij Bosan Arnhem geweest i.v.m. aankoop nieuwe Bravo. Kom er nooit weer
Verkoper wilde geen serieus bod doen op de in te ruilen Fiat Idea 1.4 16V, Emotion, 2006
Graag of helemaal niet, denk ik dan
Verkoper wilde geen serieus bod doen op de in te ruilen Fiat Idea 1.4 16V, Emotion, 2006
Graag of helemaal niet, denk ik dan
Fiat Bravo Racing 1.4 T-Jet Dualogic Digital Grey Panoramisch Glazen Zonnedak
Bosan heeft vorig jaar de failliete Van Doorn en Top overgenomen. Ik was al niet echt te spreken over de service van VD&T maar het lijkt erop dat ze het personeel ook hebben overgenomen.
Toen ik mijn GP met 1.100 km op de teller naar ze toe bracht vanwege startproblemen (motor viel helemaal uit na het omdraaien van de sleutel en ik was al voor de derde keer daar met hetzelfde probleem!) zei de monteur ijskoud dat ze geen vervangende auto voor me hadden. Dacht ik toch wel....
Natuurlijk moet ik een autodealer niet beoordelen op de bimbo die aan de receptie zit maar als het visitekaartje van het bedrijf al met zo'n uitstraling achter de balie zit voorspelt dat niet veel goeds.
Volgens mij is het heel simpel: Fiat NL biedt mij een controle en software update aan. Zij hebben de afspraak gemaakt met Bosan. Ik neem aan dat Bosan een lijst heeft gekregen met na te kijken punten en te ondernemen acties?
Ik neem ook aan die ik niet de enige ben die bij Bosan/VD&T een GP heeft gekocht en dat mijn auto niet de enige is die voor controle terugkomt. Dan moet daar ergens bij de receptie toch een actielijst liggen?
Of, en dat denkt mijn vriend, heeft Bosan gewoon geen zin om al die acties uit te voeren, vertelt mij niet wat er is gedaan of gedaan had moeten worden, maar declareert wel het volle bedrag bij Fiat.
De monteur heeft vandaag niet teruggebeld trouwens. Vriendlief gaat zich er nu mee bemoeien.
Toen ik mijn GP met 1.100 km op de teller naar ze toe bracht vanwege startproblemen (motor viel helemaal uit na het omdraaien van de sleutel en ik was al voor de derde keer daar met hetzelfde probleem!) zei de monteur ijskoud dat ze geen vervangende auto voor me hadden. Dacht ik toch wel....
Natuurlijk moet ik een autodealer niet beoordelen op de bimbo die aan de receptie zit maar als het visitekaartje van het bedrijf al met zo'n uitstraling achter de balie zit voorspelt dat niet veel goeds.
Volgens mij is het heel simpel: Fiat NL biedt mij een controle en software update aan. Zij hebben de afspraak gemaakt met Bosan. Ik neem aan dat Bosan een lijst heeft gekregen met na te kijken punten en te ondernemen acties?
Ik neem ook aan die ik niet de enige ben die bij Bosan/VD&T een GP heeft gekocht en dat mijn auto niet de enige is die voor controle terugkomt. Dan moet daar ergens bij de receptie toch een actielijst liggen?
Of, en dat denkt mijn vriend, heeft Bosan gewoon geen zin om al die acties uit te voeren, vertelt mij niet wat er is gedaan of gedaan had moeten worden, maar declareert wel het volle bedrag bij Fiat.
De monteur heeft vandaag niet teruggebeld trouwens. Vriendlief gaat zich er nu mee bemoeien.
Klopt, maar ik was nog niet bij Bosan geweest na de overname van VD&T en wilde ze het voordeel van de twijfel geven. Aangezien er niet veel veranderd is is de eerste keer ook gelijk de laatste keer!swans schreef:is het btw niet zo dat je voor onderhoud cq reparaties (onder garantie) naar elke willekeurige fiat dealer.
Re: Bosan Arnhem
Als ik me niet vergis is Bosan een onderdeel van Bochane je weet wel Renault
GP 1.4 T-Jet 120 PK Rap Yellow 2008
Re: Bosan Arnhem
Klopt als een bus! Nissan is er nu ook bij getrokken. Ben benieuwd hoe ons panne verholpen wordt door de heren van Bosan.....Zodra ik meer weet horen jullie van mij.
Alles is goed geregeld en afgehandeld verder niks op aan te merken.
Alles is goed geregeld en afgehandeld verder niks op aan te merken.
Re: Bosan Arnhem
Ook maanden gesukkeld met slechte service,
gewoon overstappen naar een andere & betere dealer lijkt mij, zeker als je nog garantie hebt.
Groetjes.
gewoon overstappen naar een andere & betere dealer lijkt mij, zeker als je nog garantie hebt.
Groetjes.
ex-GP owner since 27/09/10
Re: Bosan Arnhem
Afgelopen dinsdag de auto naar Bosan gebracht om wat schoonheidsfouten te verhelpen aan de GP.
Bij het maken van de afspraak deden ze in eerste instantie moeilijk over wie het vervangend vervoer moest betalen, maar ik vond het nalatigheid/niet goed nagekeken auto bij aflevering (auto is nieuw gekocht op 20 januari) en uiteindelijk stemde ze in dat zij die kosten zouden dragen.
Bij aankomst bleek er eerst geen auto te zijn 'geboekt' maar 2 klikken verder kreeg ik alsnog een Fiat Bravo mee.
Ben goed op de hoogte gehouden per telefoon, met hoe het met de auto stond en ze hadden ook nog wat vragen aan mij.
Gisteren de GP opgehaald en een vervolgafspraak gemaakt voor volgende week donderdag omdat er 1 onderdeel nog niet binnen was.
Eenmaal thuis aangekomen ontdekte ik een deuk in het rechterachterscherm. Deze had ik maandag bij het poetsen van de auto nog niet gezien, dus hij moest wel zijn onstaan bij Bosan.
Vandaag weer bij hun langsgeweest, na eerst telefonisch contact te hebben gehad, zodat ze naar de deuk konden kijken.
Fijn was dat hij meteen kon zeggen dat ze daar niet moeilijk gingen doen (uitdeuken zonder spuiten, lak was niet beschadigd) en dat zij dit op hun kosten laten uitdeuken.
Volgende week donderdag vervangen ze de schakelaar en repareren de deuk. Krijg dan weer een leenauto van ze mee.
Service is mij tot nu toe nog goed bevallen. Als je het duidelijk uitlegt (zoals schade/vervangauto) dan doen ze er niet moeilijk over.
Hopelijk kunnen ze de service blijven verbeteren, want ik zie veel negatieve beoordelingen over het bedrijf.
Van mij krijgen ze op dit moment een 7 als cijfer (schaal 1-10).
Bij het maken van de afspraak deden ze in eerste instantie moeilijk over wie het vervangend vervoer moest betalen, maar ik vond het nalatigheid/niet goed nagekeken auto bij aflevering (auto is nieuw gekocht op 20 januari) en uiteindelijk stemde ze in dat zij die kosten zouden dragen.
Bij aankomst bleek er eerst geen auto te zijn 'geboekt' maar 2 klikken verder kreeg ik alsnog een Fiat Bravo mee.
Ben goed op de hoogte gehouden per telefoon, met hoe het met de auto stond en ze hadden ook nog wat vragen aan mij.
Gisteren de GP opgehaald en een vervolgafspraak gemaakt voor volgende week donderdag omdat er 1 onderdeel nog niet binnen was.
Eenmaal thuis aangekomen ontdekte ik een deuk in het rechterachterscherm. Deze had ik maandag bij het poetsen van de auto nog niet gezien, dus hij moest wel zijn onstaan bij Bosan.
Vandaag weer bij hun langsgeweest, na eerst telefonisch contact te hebben gehad, zodat ze naar de deuk konden kijken.
Fijn was dat hij meteen kon zeggen dat ze daar niet moeilijk gingen doen (uitdeuken zonder spuiten, lak was niet beschadigd) en dat zij dit op hun kosten laten uitdeuken.
Volgende week donderdag vervangen ze de schakelaar en repareren de deuk. Krijg dan weer een leenauto van ze mee.
Service is mij tot nu toe nog goed bevallen. Als je het duidelijk uitlegt (zoals schade/vervangauto) dan doen ze er niet moeilijk over.
Hopelijk kunnen ze de service blijven verbeteren, want ik zie veel negatieve beoordelingen over het bedrijf.
Van mij krijgen ze op dit moment een 7 als cijfer (schaal 1-10).
Sinds 20-01-2009
Fiat Grande Punto 1.4 16v 'Racing', Exotica Red, BMC CDA airbox, custom koplampen met LED angel eyes+5000k xenon, getinte ramen achter, Blue&Me navigatie, 17" black Monaco Mirabeau velgen, Cruise Control
Fiat Grande Punto 1.4 16v 'Racing', Exotica Red, BMC CDA airbox, custom koplampen met LED angel eyes+5000k xenon, getinte ramen achter, Blue&Me navigatie, 17" black Monaco Mirabeau velgen, Cruise Control