Mr. Punto

Gebruikersavatar
il padrino
Nuovo Arrivato
Berichten: 101
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 9:20
Locatie: Beverwijk

Mr. Punto

Bericht door il padrino »

Zoals jullie weten geeft de kleur van Mr Punto zn hoofd(puntje boven de P) de type aanduiding aan.
Ik weet dat het rode puntje voor de sport is maar welke kleuren hebben de andere types?

-Sport > Rood
-Sportsound + >
-Sportsound >
-Emotion >
-Dynamic >
-Active >

Groeten DV
funk4life
Junior Stato
Berichten: 392
Lid geworden op: za feb 18, 2006 9:57
Locatie: Monnickendam

Bericht door funk4life »

Emotion > Zwart
GP Emotion 120MJ (5d) - 17" 15 spaak LM - Zijskirts - Spoiler - Uitlaatsierstuk - Getinte achterruiten - Chemical Grey: Bring it on!
Gebruikersavatar
GP SS
Nuovo Arrivato
Berichten: 27
Lid geworden op: di mar 07, 2006 17:17

Aanvulling...

Bericht door GP SS »

Ik kan je lijstje gedeeltelijk aanvullen!

-Sport > Rood
-Sportsound + >
-Sportsound > Blauw
-Emotion > ?
-Dynamic > Zilver (niet helemaal zeker)
-Active > Blauw
-Editione Prima > Zilver

Groetjes Martijn
joedelta

Bericht door joedelta »

De complete lijst van kleuren van het hoofd van meneer punt:

Active: blauw
Sportsound: blauw
Dynamic: chroom
Edizione Prima: chroom
Sportsound plus: chroom
Emotion: zwart
Sport: rood
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Hoe weet JIJ dat Joedelta?
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

[quote"]Hoe weet JIJ dat Joedelta?[/quote]

Kwestie van goed opletten. :wink:
(showroom/foto's/brochures/reviews)
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Mij was alleen de RODE opgevallen bij de sport. Ik dacht dat de rest allemaal hetzelfde was.
Maar niet dus.... Zal er de volgende keer op letten in de showroom.
Afbeelding
joedelta

Bericht door joedelta »

Mij was alleen de RODE opgevallen bij de sport. Ik dacht dat de rest allemaal hetzelfde was.
Maar niet dus.... Zal er de volgende keer op letten in de showroom.
Daarintegen heeft mr dot (als ik mij niet vergis) op het dashboard alleen bij de sport een rood hoofd en bij de overige uitvoeringen een verchroomd hoofd...
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:D :D heb toch al vaker geschreven als we iets niet weten en joedelta weet het ook niet :wink: dan komen we het misschien nooit te weten :wink:
een echte kenner dus :)
joedelta

Bericht door joedelta »

hannes schreef::D :D heb toch al vaker geschreven als we iets niet weten en joedelta weet het ook niet :wink: dan komen we het misschien nooit te weten :wink:
een echte kenner dus :)
:roll: :D :D :D dank je wel Hannes....maar misschien iets te veel lof, ook ik laat in mijn enthousiasme wel eens een steekje vallen...aan de andere kant is het misschien wel waar dat ik redelijk veel van de GP en FIAT in het algemeen weet.... :roll: :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

:wink: zijn toch maar weinig steekjes :roll:
joedelta

Bericht door joedelta »

:wink: zijn toch maar weinig steekjes :roll:
Hannes, ik vind je te aardig om slijmbal te noemen :wink: ...wederom dank je wel.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

joedelta schreef:
:wink: zijn toch maar weinig steekjes :roll:
Hannes, ik vind je te aardig om slijmbal te noemen :wink: ...wederom dank je wel.
voor mij is alles nieuw.

heb nog nooit een Italiaanse auto gehad.
mijn zwager had ooit een alfa sud en een alfa 33 en die roesten hem letterlijk onder zijn kont weg .

dus ben altijd huiverig geweest voor auto's uit dat land, tot ik de eerste foto's van de GP zag :roll: toen was ik ondanks alle vooroordelen verkocht. :P

dus alles wat ik te weten kan komen is voor mij belangrijk, en momenteel alleen mogelijk via het forum van de GPC, en eerlijk is eerlijk je weet gewoon héél veel en daar heb ik veel baat bij :wink:

thanks
joedelta

Bericht door joedelta »

voor mij is alles nieuw.

heb nog nooit een Italiaanse auto gehad.
mijn zwager had ooit een alfa sud en een alfa 33 en die roesten hem letterlijk onder zijn kont weg .

dus ben altijd huiverig geweest voor auto's uit dat land, tot ik de eerste foto's van de GP zag :roll: toen was ik ondanks alle vooroordelen verkocht. :P

dus alles wat ik te weten kan komen is voor mij belangrijk, en momenteel alleen mogelijk via het forum van de GPC, en eerlijk is eerlijk je weet gewoon héél veel en daar heb ik veel baat bij :wink:

thanks
Ja, dat waren nog eens tijden, de Alfa Sud en de Alfa 33, één geruststelling, (bijna) alle auto's roestten toen onder je kont vandaan.

Ik weet nog precies wat de grootste roestbakken waren die mijn vader heeft gehad: 2 x een Opel Kadett, 1 x een Ford Taunus. De Opels, hadden nog voor dat ze een jaar oud waren roestplekken aan zo'n beetje ieder randje en naadje van de carrosserie...na 3 jaar had je geen deuren en wielkassen meer over, ondanks tectyl behandelingen en zorgvuldig wassen en poetsen. De Ford Taunus had na 3 maanden al roestplekken over de gehele motorkap en het dak. De fabriek had een fout gemaakt bij het aanmaken en verwerken van de lak. Reactie destijds: nee dat valt niet onder de garantie, dat is het risico als je zoiets moderns als metalic lak neemt.
Met andere woorden: ieder merk heeft een roest-historie, alleen bij de één blijven mensen het langer nadragen dan bij de ander.
Heb je vorig jaar toevallig dat onderzoek gezien uit Zweden met betrekking tot de roestbestendigheid van moderne auto's. Wie kwamen er zeer slecht uit: de Ford Focus, de Ford Mondeo en een Mercedes....geen FIAT, Alfa, of Lancia....dus..... :? :D :wink:
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

in wat je schrijft zit natuurlijk een kern van waarheid in.

elk merk heeft zo zijn historie.

had het progamma niet gezien maar fijn om te horen dat de Italiaanse merken er zo goed uit komen.

geeft vertrouwen voor onze GP's 8)
Plaats reactie