Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door ineke »

Vandaag bericht gekregen van FAN dat Wouters Tilburg in de loop van dit jaar geen FIAT dealer meer is.Van de Ven neemt het dealersschap over die tevens dealer is van FORD(vreemde combinatie trouwens). Fiat geeft wel te kennen dat klanten terecht kunnen met Fiat Service&Onderdelen( uitsluitend Aftersales)activiteiten bij Wouters normaal zullen worden gecontinueerd.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Vandaag bericht gekregen van FAN dat Wouters Tilburg in de loop van dit jaar geen FIAT dealer meer is.Van de Ven neemt het dealersschap over die tevens dealer is van FORD(vreemde combinatie trouwens). Fiat geeft wel te kennen dat klanten terecht kunnen met Fiat Service&Onderdelen( uitsluitend Aftersales)activiteiten bij Wouters normaal zullen worden gecontinueerd.
Ach, wat is vreemd, De nieuwe Ford Ka is op dezelfde Panda-basis gebouwd als de FIAT 500 en rolt zelfs van dezelfde band. :wink:

Nee, wat dacht je van Autobedrijf Tigchelaar (zit in Breda, Oosterhout, Roosendaal en Etten-Leur), die hebben de volgende merken:

Ford
SEAT (VAG)
Skoda (VAG)
Saab (GM)
Cadillac (GM)
Corvette (GM)
Alfa Romeo

Ze verkopen dus auto's van 4 grote autoconcerns! Het moet niet gekker worden. :wink:
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

De Ford dealer hier 'doet' ook Fiat :)
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Rogar

Bericht door Rogar »

Dennis van der Ven: Citroën!!!
Silvia
Nuovo Arrivato
Berichten: 61
Lid geworden op: vr dec 21, 2007 20:03
Locatie: Zevenaar

Bericht door Silvia »

Rogar schreef:Dennis van der Ven: Citroën!!!
:D Moest ik ook aan denken. 8)

Over rare combi's gesproken: Sinds van Doorn en Top Arnhem failliet is zit Fiat bij een Nissan garage en Alfa Romeo bij de plaatselijke Opel dealer.... Zeg nu zelf: ga jij je Alfa bij een Opel dealer halen?! No way!
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Alfa zit hier bij de dealer die Renault doet dus niets is te gek!(maar hij doet ook o.a. Ferrari en Jaguar ;))
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
smopie73
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 17:51
Locatie: Tilburg

Bericht door smopie73 »

Heb mijn GP besteld bij Van De Ven.
Verkoper Rachid is een gedreven verkoper maar moet nog thuis worden in de FIAT materie.

Maar zijn inzet maakt veel goed.
(wel vervelend dat je eerst de hele FORD afdeling door moet ombij de FIAT afdeling te komen)
1.9 multijet sport 130 pk electricoblue
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Bericht door ineke »

smopie73 schreef:Heb mijn GP besteld bij Van De Ven.
Verkoper Rachid is een gedreven verkoper maar moet nog thuis worden in de FIAT materie.

Maar zijn inzet maakt veel goed.
(wel vervelend dat je eerst de hele FORD afdeling door moet ombij de FIAT afdeling te komen)

Dat was voorheen ook het geval bij Van Heumen (Tilburg) die was toen ook tevens dealer van Mazda.Maar dat bleek ook niet samen te gaan als je dealer bent van verschillende merken moet je achter alle produkten 100%staan.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
smopie73
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 17:51
Locatie: Tilburg

Bericht door smopie73 »

Moet wel een gescheiden organisatie worden.
Ford personeel komt niet in Fiat gedeelte.

De tijd zal het leren, eerste indruk was goed.
1.9 multijet sport 130 pk electricoblue
ineke
Avere Una Vita
Berichten: 3956
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 8:01
Locatie: Tilburg

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door ineke »

Vanmorgen moest ik er nog even wezen i.v.m met een mankement en omdat ik toch in de buurt was ik dacht ik ga even langs, en idd je moet de hele zaak door.Ik kreeg te horen dat het mankement waar ik voor kwam niet verholpen kon worden omdat er vandaag geen FIAT monteur in dienst was.Ik denk dat je zo niet achter je produkt kan staan lijkt mij.
Stilo Abarth 5M17 MS Limited Edition 2.4 20V kleur Ferrari rood 170PK.(handgeschakeld).
joedelta

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door joedelta »

ineke schreef:Vanmorgen moest ik er nog even wezen i.v.m met een mankement en omdat ik toch in de buurt was ik dacht ik ga even langs, en idd je moet de hele zaak door.Ik kreeg te horen dat het mankement waar ik voor kwam niet verholpen kon worden omdat er vandaag geen FIAT monteur in dienst was.Ik denk dat je zo niet achter je produkt kan staan lijkt mij.
Dat schiet lekker op zo.... :?
Gebruikersavatar
Paulus
Junior Stato
Berichten: 229
Lid geworden op: vr okt 26, 2007 18:14
Locatie: Zaandijk

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door Paulus »

Mijn GP komt bij Falco Wormerveer vandaan en zij 'doen' ook Opel. :cry:
Tot nu toe geen problemen met de dealer gehad. :)
Grande Punto T-Jet Sport 5d - Crossover Black - Alweer over de 30k...
Gebruikersavatar
Peek
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: zo nov 28, 2010 13:58
Locatie: Tilburg

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door Peek »

Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een nieuwe Punto evo Mjet.Alhoewel ik zelf uit Tilburg kom en dus ook bij Fa. v.d.Ven ben gaan kijken/proefrijden/onderhandelen met verkoper Rachid kan ik niet anders zeggen dat deze verkoper leuke verkooppraat heeft maar qua inruil is het bar slecht gesteld daar, hoewel ze een zogenaamde actie hadden waarbij je €2000.- korting kreeg op een nieuwe Punto Evo met op naam stelling in 2010 en dan moest het ook nog een auto zijn die ze op voorraad hadden!
Ik ben daarna nog naar Otten Breda geweest en bij Wouters Tilburg waar ik zonder deze korting van €2000.- nog minder hoefde bij te betalen dan bij v.d.Ven.
Ook nog in onderhandeling geweest met Bochane en daar hoefde ik ook al minder bij te leggen dan bij v.d.Ven.
Die actie van v.d.Ven stelt geen z.k voor want ze trekken die €2000.- gewoon van je inruil af, die toch al zeer slecht is.
Maar toch nog een nieuwe Punto Evo Mjet aangeschaft bij een onafhankelijke garage die de Nieuwe Punto gewoon via Otten Breda heeft besteld met op naam stelling in 2011 en precies zoals ik hem wilde hebben.
Over de Pevo verder niks dan lof.
tantepoes
Junior Stato
Berichten: 224
Lid geworden op: za jun 24, 2006 20:57
Locatie: Beverwijk

Re:

Bericht door tantepoes »

Silvia schreef:
Rogar schreef:Dennis van der Ven: Citroën!!!
:D Moest ik ook aan denken. 8)

Over rare combi's gesproken: Sinds van Doorn en Top Arnhem failliet is zit Fiat bij een Nissan garage en Alfa Romeo bij de plaatselijke Opel dealer.... Zeg nu zelf: ga jij je Alfa bij een Opel dealer halen?! No way!

Jullie waren mij voor.....!
....::: Fiat Punto 1.3MJ Dynamic :::....

Afbeelding
Gebruikersavatar
ROME
Nuovo Arrivato
Berichten: 31
Lid geworden op: za mei 16, 2009 13:23
Locatie: Uden

Re: Van de Ven nieuwe fiat dealer Tilburg

Bericht door ROME »

Inmiddels is Van de Ven sinds 1 oktober 2011 gefuseerd met Tigchelaar. .
Alle vestigingen van voorheen Van De Ven heten nu ook Tigchelaar.
Op de website van Tigchelaar staat er meer info over.
http://www.tigchelaar.nl/
Fiat Panda 141a 900Young 2001 mintgroen
Fiat Punto 176 55 Sole 1999 Rosso
Plaats reactie