Boot-Rialto Leiderdorp

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Raptor
Junior Stato
Berichten: 355
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 15:42

Boot-Rialto Leiderdorp

Bericht door Raptor »

Mijn GP gekocht bij Boot-Rialto Leiderdorp. Beetje vreemd als je in Zoetermeer woont met Preuninger om de hoek, maar Preuninger heeft het in mijn FIAT verleden gewoon compleet verprutst.

Boot-Rialto Leiderdorp heeft veel aandacht en is goed op de hoogte van ontwikkelingen.
Ze hebben kennis, en als ze iets niet weten vertellen ze geen flauwekul. Tot zover geheel eerlijk en zeer goed behandeld daar. Ik kom er graag.
ABARTH Punto Evo.
BMC CDA
G-Tech Shortshifter
G-Tech GT560-cup S (black) uitlaat
Tuning door SAVALI
s1karting
Nuovo Arrivato
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 21:46
Locatie: Putten

Bericht door s1karting »

Ik hoop dat het inderdaad een beetje een goede dealer is! Ik zal zeer waarschijnlijk in mei ergens mijn nieuwe GP daar op mogen halen. Helaas moet duurt dat nog even. Het moet een 3D exotic red sport uitvoering worden.
Gebruikersavatar
Raptor
Junior Stato
Berichten: 355
Lid geworden op: wo jan 16, 2008 15:42

Bericht door Raptor »

Gaat vast wel lukken :wink:

Veel plezier met de voorpret. Mooi kleur, dat Exotische rood. Ik wordt er helemaal exotisch van :D

Doe Arnaud van Eijk de groeten van me. Fijne vent.
ABARTH Punto Evo.
BMC CDA
G-Tech Shortshifter
G-Tech GT560-cup S (black) uitlaat
Tuning door SAVALI
s1karting
Nuovo Arrivato
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 21:46
Locatie: Putten

Bericht door s1karting »

De voorpret dat valt wel iets tegen moet ik zeggen. Momenteel moet ik het doen met een Lancia Ypsylon 1.3 multijet. Niet bepaald mijn ding maar goed. Het is beter dan met het openbaar vervoer zullen we maar zeggen.
Het valt helemaal tegen gezien ik hiervoor een mini cooper heb gereden. Maar goed dan weet ik waar ik het voor doe zeg maar.
yinnemans
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 21, 2008 13:43

Bericht door yinnemans »

nja heb nog niet heel veel ervaring met deze dealer anders dan dat de levertijd van mn GP iedere keer weer uitgesteld wordt. Hij staat inmiddels al 1,5 in Antwerpen :s
Daarnaast zou ik ook eens terug worden gebeld voor een vraag over de levertijd en dat deden ze niet. Mij is toegezegd dat zij a.s. dinsdag contact met mij zouden opnemen (nadat ik hen weer had gebeld) dus afwachten maar....
Zie je toch vaak bij bedrijven... bij verkoop zijn ze ontzettend toegankelijk maar de aftersales zijn vaak ondermaats!

Helaas betreft het een lease auto en bepaat de lease maatschappij uiteindelijk waar de auto vandaan gehaald wordt.

gr

yinnemans
s1karting
Nuovo Arrivato
Berichten: 56
Lid geworden op: ma mar 03, 2008 21:46
Locatie: Putten

Bericht door s1karting »

Als ik dat weer lees krijg ik weinig vertrouwen. Ik heb een brief gekregen van de lease maatschappij dat de auto nu op 20 juni geleverd zou kunnen worden. Dus nog even geduld hebben. Als het goed is is de auto afgelopen week in Italie in elkaar gezet.

Zou het nog wat uitmaken wat dealer betreft qua levertijd? Volgens mij zou het niet veel uit moeten maken. Mijn auto is besteld en dus niet op voorraad leverbaar. Ik denk dat iedere dealer hetzelfde proces moet doorlopen om een nieuwe auto te bestellen.
yinnemans
Nuovo Arrivato
Berichten: 26
Lid geworden op: wo mei 21, 2008 13:43

Bericht door yinnemans »

vanochtend inderdaad netjes gebeld door Boot om een afspraak te maken wanneer ik de auto op kon halen. Vanaf volgende week donderdag ben ook ik een trotse bezitter van de GP!
Deden overigens ook niet lastig over het verwijderen van de 'punto' tekstlogo en gelijk het softwarematig uitschakelen van de gordelwaarschuwing.

aan het lange wachten is dus bijna een eind gekomen..
Plaats reactie