Gratis Skydome bij elke GP

Gebruikersavatar
Fastrabbit
Nuovo Arrivato
Berichten: 42
Lid geworden op: zo mar 09, 2008 20:27

Gratis Skydome bij elke GP

Bericht door Fastrabbit »

Ik zag op de fiat-site een nieuwe tijdelijke actie, namelijk een GRATIS skydome (panoramisch dak) bij elke nieuwe fiat GP en overigens ook bij de Bravo. Een prachtige actie natuurlijk, maar ik baal ervan dat ik onlangs een GP heb gekocht niet wetende dat deze actie er aan zou komen :evil: .
Denken jullie dat het nu nog mogelijk is om wat van de prijs af te lullen? (heb immers nog niet betaald), want dat is toch nog het minste wat de dealer zou kunnen doen. Alsnog een skydome erbij nemen gaat namelijk niet meer lukken, daar mijn GP al gebouwd is. Ik ben nu in afwachting van een telefoontje van de dealer dat mijn GP binnen is. De verwachting is dat ik het eind deze maand kan komen ophalen.
Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Laatst gewijzigd door Fastrabbit op do apr 10, 2008 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Grande Punto 1.4 8v GP, 3 drs, New Orleans Blue, met blauwe velours bekleding incl. Fiat-logo, + blue & me
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

proberen kun je altijd, maar ik denk dat je bot vangt :?
Gebruikersavatar
FrankP
Nuovo Arrivato
Berichten: 40
Lid geworden op: ma apr 07, 2008 19:43

Bericht door FrankP »

Dat is wel een erg mooie actie!!!
En laat ik nou net volgende week mijn nieuwe GP gaan bestellen :lol: :lol: :lol:

Vond de Skydome al wel erg mooi maar een beetje te duur worden, maar op deze manier is het wel lekker!!!
Jacob
Junior Stato
Berichten: 456
Lid geworden op: ma jul 09, 2007 20:38
Locatie: Hengelo

Bericht door Jacob »

Leuke actie! Jammer wanneer je achter het net vist, maar misschien is er toch nog iets met de dealer te regelen ..
GP T-Jet Sport 3d | Exotica Red | Sport leder | CS velgen | Cruise control | Regensensor | Privacy Glass | Anti-Whiplash
Gebruikersavatar
Speedy
Membre D'Oro
Berichten: 1542
Lid geworden op: za sep 16, 2006 10:38

Bericht door Speedy »

Mooie actie inderdaad, lekker hoor zo'n skydome .... 8)

Denk dat je inderdaad bot vangt bij je dealer, maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad ....
GP 1.4 16v Sport --> Evo 1.3 Multijet Dynamic
Pater
Nuovo Arrivato
Berichten: 11
Lid geworden op: zo mar 23, 2008 15:16

Bericht door Pater »

Hmmm...Dat is vervelend dat ik vorige week mijn auto heb besteld bij de lease maatschappij. Gelijk maar even ingelogd op mijn thuiswerkplek en de leasemaatschappij gemaild. Ik zal morgen even de dealer bellen, zou dat nog gewijzigd kunnen worden? Anders zou het wel heel zuur zijn...
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Jah, Lekker!
Ik heb al 2 weken wachten erop zitten!
Ik ga MORGEN DIRECT de dealer bellen.
Waar stond dat, die actie?
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Xander
Senior Stato
Berichten: 673
Lid geworden op: ma dec 31, 2007 20:15

Bericht door Xander »

Maxximum schreef:Jah, Lekker!
Ik heb al 2 weken wachten erop zitten!
Ik ga MORGEN DIRECT de dealer bellen.
Waar stond dat, die actie?
http://local.fiat.nl/promoties/promotie_schuifdak.asp :wink:

Staat ook op de voorpagina van fiat.nl
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Ik ga dus morgen direct bellen naar de dealer.
Graag wil ik vragen om, iedereen die hetzelfde doet als mij,
de reactie van de dealer neer te zetten.
Zou wel grappig zijn als ik zeg: Je bent één van de weinige dealers die dit niet voor zijn klant doet....

Potverdorie....
Als ik 2 weken had gewacht... 2 weken! :(
Sorry, baal er gewoon ECHT van....
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
Gios
Junior Stato
Berichten: 365
Lid geworden op: di jan 22, 2008 1:38

Bericht door Gios »

Wat een bofkonten zijn de mensen die nu even lekker gratis zo'n dak
erbij krijgen.
Mito 1.3 Jtd - Bianco spino - Nav - Bose - 115 pk by Savali
Gebruikersavatar
marcopunto
Junior Stato
Berichten: 413
Lid geworden op: wo aug 15, 2007 11:16
Locatie: Kalmthout

Bericht door marcopunto »

Ik gun het iedereen, want het is echt tof vertoeven onder die glazen hemel (al vond ik het lamellendak van de Stilo nog leuker, hm .. ik val in herhaling).
10e Fiat, 3e Punto: GP 3d 1.3jtd 90pk emotion dualogic-chemical grey-leder-skydome-17"-skirts-dakspoiler-esp-subwoofer-park-en regensensor-donkere zijruiten,
2e Lancia: Delta 1.6jtd sixtronic platino - grigrio tempesta/nero lava opaco
Gebruikersavatar
rood
Nuovo Arrivato
Berichten: 104
Lid geworden op: vr mar 07, 2008 8:18

Bericht door rood »

Ik had het ook gezien ja. Eerst dacht ik: ''wtf, ik voel me genaaid''.

Maar achteraf denk ik toch..mwa ik had hem waarschijnlijk toch niet genomen. Ik vind het niet mooi staan, heel je GP wordt ineens een andere auto. Hij ziet er zo anders uit met dat ding. Ik vind het eerlijk gezegd niet mooi, dus kan er niet over inzitten :D
Grande Punto 1.4 T-Jet --- Crossover Black - Inox Orange - Blue&Me Nav & Com - Interscope HiFi - Blow Off Valve - Red Brake Calipers
Gebruikersavatar
pkamer
Nuovo Arrivato
Berichten: 78
Lid geworden op: wo sep 19, 2007 21:36
Locatie: Amsterdam

Bericht door pkamer »

Ik had het Skydome er bewust bijgenomen en heb er totaal geen spijt van, want ik vind t dus wel heel mooi staan. Moet ik er wel bijzeggen dat ik als kleur Crossover Black heb genomen en dat is wel een must, vind ik. Het loopt op die manier allemaal mooi in elkaar over. Prachtig gewoon :lol:
Peter - 1.4 T-Jet 16V Sport 5 deurs:

Sky dome - Cruise control - Getint
glas - Parkeersensoren - MP3 -
Rode logo's - Crossover Black!
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Ik denk dat het op een andere kleur ook mooi is hoor,
net als die van Marcopunto of een rode.
steekt mooi af.
Heb net gebeld naar Keijzer.... Anthony was in gesprek dus kon hem niet storen. Na de middag nog maar eens proberen.

Ook nog gebeld naar Fiat NL.
Om te vragen of het eventueel mogelijk zou kunnen zijn. Deze verwezen me weer terug naar de dealer....
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Gebruikersavatar
Maxximum
Membre D'Oro
Berichten: 1553
Lid geworden op: do feb 21, 2008 13:20
Locatie: NL, Sint Jansteen

Bericht door Maxximum »

Nou... ben net naar de dealer geweest.
Mijn auto is niet alleen al in productie genomen, hij staat al op transport!
hij verwacht hem over een week of 3 á 4.
begin mei zal ik hem kunnen krijgen.

Ik vroeg hem naar de actie.
Hij vertelde me dat aangezien ik het koopcontract al eerder had afgesloten, dat hij me dat dak niet had kunnen geven.
Hij had het over een dealer-bijdrage die dus effect zou hebben op de inruil van je oude auto! Als de GP nog niet in productie had geweest hadden we wel over die dealer-bijdrage kunnen praten... dat ik die dan zou betalen ofzo.
ik citeer: "Je had het dak dan in ieder geval goedkoper gehad dan die 1195,-"

Voor anderen die nog gaan onderhoren, SUCCES!
GP 1.4 T-Jet 16V Sport 120 - Crossover Black metallic - Cruise-control - Privacy glass
Afbeelding
CHECK MY GP PICTURES! @ PERSONAL TOPIC
Bill Gates (MicroSoft) schreef:If you can't make it good, at least make it look good
Plaats reactie