Preuninger Delft

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
Plaats reactie
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Preuninger Delft

Bericht door LaTiNo »

Ik heb zelf het meeste ervaring met Preuninger in Delft.
Alhoewel ze het laatste jaar wat steekjes beginnen te laten vallen ben ik over het algemeen best tevreden over ze. Zeker ivm de 2 Fivan filialen in Rotterdam. Ook al heb ik mijn huidige auto niet bij hen aangeschaft, toch word ik altijd geholpen. Zelfs een keertje op 31-12 NA sluitingstijd, toen ik dringend motorolie nodig bleek te hebben en de baas zelf bij zijn borrel wegliep om even een litertje er bij te gooien. Klasse!
Daarnaast word er op de werkplaats vaak moeite gedaan om iets voor elkaar te krijgen. Vaak ook nog even tussendoor. Als je bij Fivan aanklopt dan hebben ze het altijd druk druk druk en mag je een afspraak maken. Ook toen mijn centrale deurvergrendeling op hol sloeg en mijn deuren niet meer dicht gingen.
Ik heb het zelfs een keer meegemaakt (Blijdorp) dat ze me vroegen of ik mijn auto bij hen had aangeschaft. Toen dat niet zo bleek te zijn zeiden ze 'sorry, geen tijd' en keken me niet eens meer aan.
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Preuninger

Bericht door sardo »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik over delft niet echt te spreken ben.
Ik zit bij preuninger Den Haag (Kerketuinen) Daar wordt ik goed geholpen.

Ik weet dat bij het rijklaarmaken en schade wordt de auto naar Delft gebracht maar ik had bij mijn huidige punto (classic) dat de aflevering zwak was. Overal kon ik de plastic verwijderen wat voor hen net te moeilijk was. (gebeurd in delft) Bij het aanbrengen van een trekhaak later, werd mijn auto slecht afgeleverd. (ook in delft) Mat in kofferruimte kapot schroeven ontbraken in de kofferruimte afdekdoppen ontbraken ineens.

Ik weet dat Preuninger Den Haag Kerketuinen lost al die problemen zonder moeite op en ze hebben een geweldige service. Blijkt toch dat bij de zelfde eigenaar de verschillende filialen ook verschillen.
Bob.
Nuovo Arrivato
Berichten: 28
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 23:28
Locatie: Den Haag

Bericht door Bob. »

Ik zit bij preuninger Den Haag (Kerketuinen) Daar wordt ik goed geholpen.
Daar ben ik gister ook geweest. Ik vond het een hele goede service! :wink:

Ook aardig personeel, alleen blijf ik het érg jammer vinden dat ze zo weinig op de 206 boden. :(
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Tja een 206 is geen fiat, dus daar zit het hem in. Ik heb voor mijn huidige Punto Sound een heel leuk bedrag gekregen. Maar gewoon blijven onderhandelen. Vaker je gezicht laten zien en niet gelijk happen.
Ik heb daar gelukkig al goede contacten lopen, met Rick een verkoper en Jim die bij de balie zit.
De Grote Punt
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: di mar 21, 2006 13:59
Locatie: Schiedam

Bericht door De Grote Punt »

OOk eergister m'n GP opgehaald bij Preuninger in Delft. Redelijke afhandeling, alleen ook plastic her en der.

Hebben jullie overigens de belettering (Punto) laten verwijderen? Moet ik nog doen...
Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Emotion 120 5d
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Bericht door buxol »

Ik twijfel nog of ik die er af wil hebben of niet... het is geplakt, dus de dealer zal het 123 voor je geregeld hebben :)

denk dat ie er af gaat
Had ook een GP met allemaal specificaties.
De Grote Punt
Nuovo Arrivato
Berichten: 10
Lid geworden op: di mar 21, 2006 13:59
Locatie: Schiedam

Bericht door De Grote Punt »

Ok, dan denk ik dat ik hem er ook af laat halen. Niet dat ik me schaam, maar vind het niet echt nodig...
Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Emotion 120 5d
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

Meestal houd ik wel van logoloze kontjes. Maar in dit geval vind ik dat Puntologo wel goed staan. Ik zou wel dat logootje aan de zijkant weghalen. Dat ziet er cheap uit.
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

welk logo aan de zijkant? Ik vind de logo Punto achterop wel leuk. Juist met dat puntje erboven! Waarschijnlijk bedoel je de designersnaam. Tja als jij dat cheap vind uitstralen.... wie ben ik om je tegen te houden bij mij blijft het erop.

Baal alleen nog steeds dat mijn zijskirts niet binnen zijn.
GP un'emozione per sempre
joedelta

Bericht door joedelta »

sardo schreef:Baal alleen nog steeds dat mijn zijskirts niet binnen zijn.
Waarom heb je ze niet af-fabriek genomen?
LaTiNo
Junior Stato
Berichten: 472
Lid geworden op: wo feb 15, 2006 14:15
Locatie: Verweggistan

Bericht door LaTiNo »

sardo schreef:welk logo aan de zijkant? Ik vind de logo Punto achterop wel leuk. Juist met dat puntje erboven! Waarschijnlijk bedoel je de designersnaam. Tja als jij dat cheap vind uitstralen.... wie ben ik om je tegen te houden bij mij blijft het erop.

Baal alleen nog steeds dat mijn zijskirts niet binnen zijn.
Ik vind de kwaliteit van het logootje zelf gewoon niet mooi.
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

joedelta schreef:
sardo schreef:Baal alleen nog steeds dat mijn zijskirts niet binnen zijn.
Waarom heb je ze niet af-fabriek genomen?
Ik had ze van de fabriek af genomen alleen werd hij zonder geleverd, tja en dan...... Moet je toch alsnog wachten. Foutje van de fabriek werd me verteld.
GP un'emozione per sempre
sardo
Nuovo Arrivato
Berichten: 118
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 13:05
Locatie: kwintsheul
Contacteer:

Bericht door sardo »

Yes mijn zijskirts worden snel verwacht echter worden ze erop gezet tijdens reparatie schade!
GP un'emozione per sempre
Plaats reactie