Roermond, Lennaerts

Goede of slechte service? Plaats hier je ervaringen over jouw Fiat-Dealer.
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Ik wist niet precies de aankoopdatum meer. Maar net bedacht ik mij dat je dat bij de RDW kan opzoeken. En die is 13-05-2009

Nou heb ik wel gevraagd voor 2 jaar garantie dag later na ondertekening, maar wouden ze dit NIET meer erbij verkopen :-(

Geloof dat ik maar half jaar garantie heb, tenminste dat heb je standaard op iedere auto. En 19 december is een stuk na dat half jaar. Dus zullen ze wel niet coulant zijn.
Wel baal ik van al die tijd die dit probleem mij heeft gekost en vooral die klote dagen. En al die dagen zonder auto. :cry:
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

Heb je géén AutoExpert garantie? Deze is toch ook twee jaar.
Bij onze 1e Panda van 2005 zat ook 2 jaar garantie op. De auto was toen al 4 jaar oud/jong.
Afbeelding
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Nee, dat kon niet meer, omdat ze de afleverbeurt al hadden gedaan... Omdat de auto in mei is geleverd en je een defecte inspuit sensor pas ontdekt als het vriest (na een half jaar dus normaal gesproken) weet ik niet wat ik hiervan moet denken. :? Het lijkt mij nou niet bepaald een onderdeel dat zo snel kapot zou kunnen gaan. Maar misschien denk ik nu te ver...

Ik heb de auto overigens gekocht bij Lennaerts in Beesel. En de mensen van Lennaerts Roermond hebben hier natuurlijk niets mee te maken.

Gelukkig kun je bij Lennaerts terecht voor een gratis wintercheck en gratis APK (bij beurt dan). Dat verzacht gelukkig een beetje de pijn. :mrgreen:

Maar tot op heden geen nieuws over de status van de auto. Ook geen antwoord op email gehad. Ze mogen toch wat beter terug communiceren met de klant.

Zie ook dat dit forum nogal hoog staat in Google op Lennaerts Roermond. Dus zal wel een rectificatie doen, mocht de reparatie netjes zijn uitgevoerd.

UPDATE: Ik heb even opgezocht en waarschijnlijk bedoelde ze de MAP sensor (Manifold Air Pressure). En dit kan inderdaad het probleem zijn. Er kan echter ook water inkomen of sneeuw op komen en kan vastvriezen. Ik denk dat als ik naar een andere garage was gegaan, ik nog lang met het probleem zat en mogelijk nog veel meer kosten kwijt zou zijn. Dus dit is denk ik goed zo...

UPDATE: Zaterdag langs autogarage geweest. Heeft daar vanaf zondag gestaan, heb helaas vanaf toen ook geen leenauto gekregen. Auto was nog niet klaar en stond daar bij het oud vuil (stond vuilcontainer paar cm van auto). Heb ervoor gekozen zaterdag om i.p.v. hun leenauto mijn auto mee terug te nemen. Ga maandag langs een andere garage en de laat de accu doormeten.

UPDATE: Lennaerts gaat er echt werk van maken. Ze zijn vandaag langsgekomen met een fatsoenlijke leenauto. Bijna dezelfde auto die ik nu heb, maar dan in het rood. Gaat dus toch goed komen! Ze kunnen niets aan het verleden doen, maar wel het goed gaan oplossen. :-]

UPDATE: Helaas is er niet aan de afspraken gehouden. De factuur is niet zoals afgesproken. Bijvoorbeeld voor vervangen sensor een uur gerekend i.p.v. half uur zoals afgesproken. (is maar 5 min. werk te vervangen) Ook was het inderdaad de MAP sensor die vervangen is. Dit is NIET onder garantie opgelost. Hier is duidelijk iets niet aan de haak, dat dit al bij zo'n jonge auto moet! Toch oppassen dus als je een auto bij Lennaerts koopt, zeker met half jaar garantie. Maar goed, dit is overigens niet alleen bij Lennaerts van toepassing. :wink:

UPDATE: De auto is gemaakt! De auto doet het eindelijk goed, geen startproblemen en rijdt heerlijk! Ook verder bij APK enkel voorbanden (3.0/3.1) en ruitenwissers als opmerkingen. Zal het er maar bij laten. Ben blij dat het hierbij is gebleven... De echt dure rekening komt nog binnen 2 jaar (distributieriem). Doe ik denk ik over anderhalf jaar met grote beurt...
Waar weet ik nog niet. Kan best zijn dat het toch bij Lennaerts (in Roermond) wordt ondanks dit. Heb teruggehoord van een bekende (die er werkt) dat ze wel hard met mijn auto bezig zijn geweest. Enkel zal ik wel eerst nog het geld terug moeten krijgen van Lennaerts wat ik nog tegoed had.
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Deantjuh »

Even ter info voor de mensen die mee gekregen hebben over de situatie die gaande was met mij en lennaerts.
Situatie is netjes opgelost en prijs is gelijk getrokken met de aktie. De des betreffende aktie was pas vorige week bedacht aangezien verkoop cijfers niet hoog waren.
Dus tot nu toe nette zaak en hebben mijn klacht professioneel en netjes opgelost.
Tot nu toe een aanrader!
Wordt hopelijk in week 22 in elkaar geplakt :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bennink
Dedito
Berichten: 9115
Lid geworden op: wo nov 15, 2006 17:23
Locatie: Deventer

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Bennink »

Dan is toch alles nog netjes opgelost ;-) Dikke pluim voor Lennaerts dus! :-]
12000km GP 1.3 Multijet 16v 75 Active,
162000km GP 1.4 8v 77 Edizione Blue&Me,
2000km GP 1.4 8v 77 Racing+,
125000km Evo 1.3 Multijet 16v 85 Dynamic.
Nu Renault Mégane Estate 1.5 dCi 110 Bose.
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Deantjuh »

Bennink schreef:Dan is toch alles nog netjes opgelost ;-) Dikke pluim voor Lennaerts dus! :-]
Jep! Dus momenteel nog een grote aanrader tijdens de OUTLET Dagen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

Blijft toch wel een toppie dealer. Mijn GP mag binnenkort een nachtje naar Roermond voor haar jaarlijkse beurtje.
Afbeelding
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Deantjuh »

tonyvandenbroek schreef:Blijft toch wel een toppie dealer. Mijn GP mag binnenkort een nachtje naar Roermond voor haar jaarlijkse beurtje.
Momenteel ben ik daarmee eens. Verkoper nam mijn klacht serieus en snapte waarom ik een beetje gefrustreerd was en hij heeft het dus netjes opgelost. NU maar wachten op mijn auto :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

Deantjuh schreef:
tonyvandenbroek schreef:Blijft toch wel een toppie dealer. Mijn GP mag binnenkort een nachtje naar Roermond voor haar jaarlijkse beurtje.
Momenteel ben ik daarmee eens. Verkoper nam mijn klacht serieus en snapte waarom ik een beetje gefrustreerd was en hij heeft het dus netjes opgelost. NU maar wachten op mijn auto :)

Was het Ruud die je geholpen heeft met de verkoop?
Afbeelding
Deantjuh
Senior Stato
Berichten: 568
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 1:05
Locatie: Midden Limburg

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Deantjuh »

tonyvandenbroek schreef:
Deantjuh schreef:
tonyvandenbroek schreef:Blijft toch wel een toppie dealer. Mijn GP mag binnenkort een nachtje naar Roermond voor haar jaarlijkse beurtje.
Momenteel ben ik daarmee eens. Verkoper nam mijn klacht serieus en snapte waarom ik een beetje gefrustreerd was en hij heeft het dus netjes opgelost. NU maar wachten op mijn auto :)

Was het Ruud die je geholpen heeft met de verkoop?
Marthy die doet volgens mij normaal de hyundai's verkopen, maar wist zich wel goed te redden met mijn vragen toen ik met hem aantafel zat over de punto's.
Afbeelding
GPNiels
Nuovo Arrivato
Berichten: 34
Lid geworden op: za mei 16, 2009 12:45

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door GPNiels »

Ik heb het verhaal daar zelf verteld. Natuurlijk vertel ik hun mijn verhaal om klant te blijven. Ze heeft netjes daar naar mijn verhaal geluisterd. Of er daarna verbeteringen zijn uitgevoerd binnen de organisatie kan ik niet zeggen. Ik ben blij dat ik deze keer wel door de winter ben gekomen.

Het is zo als je eenmaal positieve reacties krijgt, mensen niet snel negatief over je schrijven. Hierdoor heb ook ik mijn reactie zo geschreven om zo positief mogelijk te blijven, als ik eerlijk ben. Betreffende mijn auto is het gelukkig opgelost... Het verleden kun je moeilijk ongedaan maken.

Ik ben ook een stuk meer tevreden over de auto. Hij rijdt lekker, vooral op lange stukken.

Ik moet mijn distributieriem nu laten vervangen en twijfel nog waar ik dat laat doen.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door tonyvandenbroek »

Ook nu weer, top dealertje.

Mijn GP weg gebracht voor jaarlijks onderhoud + Homokineet rechtsvoor. Ik had een half jaar geleden al gebeld voor de kosten, en wat blijkt. Ze kunnen het nog goedkoper.
Samen met een jaarbeurt (kleine deze keer) en de Homokineet was ik net 450 euro kwijt. De homokineet zou aalleen al rond de 220 zitten (met arbeidsloon).
Ook netjes bellen als er iets is, duidelijkheid. Rekening nog niet klaar, dan ligt deze een paar dagen op de deurmat.

Auto netjes behandeld en er is altijd tijd voor een babbeltje. Ook al is het 7 jaar geleden dat ik daar mijn laatste nieuwe heb gekocht, en de huidige niet eens via Lennaerts komt. Ik blijf er toch heen gaan, gewoon omdat ik er een goed gevoel bij heb. Prijs technisch goed is (i.m.o.) en de gratis leen Panda. Die trouwens wel een poetsbeurtje kon gebruiken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sjoerd H.
Membro del Consiglio
Membro del Consiglio
Berichten: 1252
Lid geworden op: di mei 27, 2014 8:04

Re: Lennaerts Roermond

Bericht door Sjoerd H. »

tonyvandenbroek schreef:en na Roermond, Venlo en Beesel, hebben ze bij Lennaerts BV ook een filiaal in Weert overgenomen.
Zelf heb ik daar "nog" geen bezoekje gebracht. Maar ik zal me daar ook eens binnenkort laten zien en kennis gaan maken met dit filiaal.
Volgens Ruud (verkoper), is ook Weert een goede dealer. Niet dat ze me in Roermond kwijt willen, maar het scheelt mij steeds 40 kilometer voor een retourtje dealer.

Overigens het filiaal in Panningen hebben ze van de hand gedaan. Dit was te klein en dus niet meer rendabel voor hun.
Ik moet binnenkort voor een APK en een beurtje naar de dealer.
Heb je toevallig al ervaring gehad met Lennaerts in Weert of is het misschien beter 20 kilometer te rijden naar Roermond?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
PuntoSporting
Membre D'Oro
Berichten: 1129
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 14:01
Locatie: BAARLO (Lb)

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door PuntoSporting »

Ik heb ervaring met meerdere Fiats, ook een nieuwe, maar meer zeg k niet. :D
Spreken is zilver, maar zwijgen is goud.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Re: Roermond, Lennaerts

Bericht door tonyvandenbroek »

In roermond ben ik altijd welkom, ze kennen mijn naam en mijn auto. Als je mijn naam noemt heb je al een plus punt, denk ik -] (Pascal kent me wel)


Weert ben ik één keertje geweest voor nieuwe matten. Ze wilden me toen niet echt helpen, en klantenservice was ver te zoeken.
Ik zei toen nog dat als ik een nieuwe auto wil kopen jullie wel klaar staan. Goed het was op een zaterdag middag, maar een mattenset is ook handel zeg ik altijd.

Voor jou is Weert natuurlijk dichtbij, maar ik rijd altijd vanuit Someren eind nar Roermond. Mijn eerst Punto komt daar vandaan, en ik ben nog dik en dik tevreden.
Afbeelding
Plaats reactie