Vraagje schadeherstel

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Vraagje schadeherstel

Bericht door grietje8 »

:cry:
Nog maar drie weken oud en er is al een auto geweest die weer robuust de deur heeft open gesmeten... Helaas geen dader, maar wel een deukje van ongeveer halve centimeter en een diepe kras (1cm breed en 3 cm hoog).
Wil het volgens de UZOS- methode laten repareren. (uitdeuken zonder over spuiten) Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik dit het beste laten doen? Wat gaat me dit ongeveer kosten?

(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Vraagje schadeherstel

Bericht door buxol »

Ik heb er gelukkig nog geen ervaring mee, kan je dus ook geen hersteladvies geven.
grietje8 schreef:...
(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
Lijkt me dat je deze vraag beter niet op een publiek internetforum kan stellen.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Vraagje schadeherstel

Bericht door hannes »

grietje8 schreef::cry:
Nog maar drie weken oud en er is al een auto geweest die weer robuust de deur heeft open gesmeten... Helaas geen dader, maar wel een deukje van ongeveer halve centimeter en een diepe kras (1cm breed en 3 cm hoog).
Wil het volgens de UZOS- methode laten repareren. (uitdeuken zonder over spuiten) Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik dit het beste laten doen? Wat gaat me dit ongeveer kosten?

(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
nou grietje het begint al goed voor je.