Vraagje schadeherstel

grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Vraagje schadeherstel

Bericht door grietje8 »

:cry:
Nog maar drie weken oud en er is al een auto geweest die weer robuust de deur heeft open gesmeten... Helaas geen dader, maar wel een deukje van ongeveer halve centimeter en een diepe kras (1cm breed en 3 cm hoog).
Wil het volgens de UZOS- methode laten repareren. (uitdeuken zonder over spuiten) Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik dit het beste laten doen? Wat gaat me dit ongeveer kosten?

(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
buxol
Avere Una Vita
Berichten: 4165
Lid geworden op: vr feb 24, 2006 21:24
Locatie: Alphen a/d Rijn

Re: Vraagje schadeherstel

Bericht door buxol »

Ik heb er gelukkig nog geen ervaring mee, kan je dus ook geen hersteladvies geven.
grietje8 schreef:...
(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
Lijkt me dat je deze vraag beter niet op een publiek internetforum kan stellen.
Had ook een GP met allemaal specificaties.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Re: Vraagje schadeherstel

Bericht door hannes »

grietje8 schreef::cry:
Nog maar drie weken oud en er is al een auto geweest die weer robuust de deur heeft open gesmeten... Helaas geen dader, maar wel een deukje van ongeveer halve centimeter en een diepe kras (1cm breed en 3 cm hoog).
Wil het volgens de UZOS- methode laten repareren. (uitdeuken zonder over spuiten) Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik dit het beste laten doen? Wat gaat me dit ongeveer kosten?

(En is er misschien iemand met een goede WA+ verzekering zonder eigen risico (evt.lease) die me wil helpen...)
nou grietje het begint al goed voor je.
en zoals gewoonlijk zijn de meesten die zoiets doen te beroerd om het te melden.
is mij een 3 mnd geleden ook gebeurd.
uitdeuken zonder spuiten gaat perfect, en is zo gedaan, de meesten komen zelfs bij je aan huis.
belangrijk is wel dat er geen lak af is of een barst in de laklaag.
je ziet er niets meer van en de prijs valt best mee.
in de straat bij mij achterom is iemand die dat doet, maar ja denk dat het zich niet loont om naar Limburg te komen :roll:
nog een tip, anders moet je kijken waar de truck van de grote beurt in je buurt komt krijg je het gratis gedaan :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Heb al proberen te zoeken waar die truck van de grote beurt langs komt... Kan niets vinden (zoek verkeerd). Heb al wel sites met online schade berkening gevonden....

Mbt vraag tja, ben nu effe wanhopig en w8 PM af en verwijder dan dat gedeelte uit bericht (of bericht zelf).

@Hannes:
Weet niet of het loont (ligt aan de prijs).... Was eind april ook in Limburg voor angst tandarts. En wellicht heb jij nog een lekker stukje vlaai bij de koffie tijdens het wachten.....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Berry
Junior Stato
Berichten: 449
Lid geworden op: vr mar 03, 2006 12:39
Locatie: Maasbracht

Bericht door Berry »

[quote="grietje8"]Heb al proberen te zoeken waar die truck van de grote beurt langs komt... Kan niets vinden (zoek verkeerd). Heb al wel sites met online schade berkening gevonden....

Zie http://www.gelukbijeenongeluk.nl/acties ... v/home.asp
Fiat Grande Punto 1.4 16V Sport, Crossover Black, 15spaaks 17" !!
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:D
Thanx! Ga het zeker proberen bij de bus.... Toch vrij en :cry: weer op komst. Helaas is er geen tv bij om de GP te spotten.... :arrow:
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
Italia
Junior Stato
Berichten: 348
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 8:23
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Italia »

Alleen uitdeuken zonder spuiten mogelijk als er alleen een deukje in zit en geen kras, kras zal helaas gespoten moeten worden. Of indien mogelijk eruit polijsten. je zou ook even langs een CARe vestiging kunnen gaan.
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef::D
Thanx! Ga het zeker proberen bij de bus.... Toch vrij en :cry: weer op komst. Helaas is er geen tv bij om de GP te spotten.... :arrow:
in het weekend was er zo'n autoprogamma op tv.
lieten 2 kleine parkeerdeukjes eruit halen bij een schade herstel bedrijf.
kosten 50 euro :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

Heb een inschrijfformulier voor gratis reparatie zeg maar... Als ik zielig genoeg ben (met jullie mooie foto´s als bijlagen :wink: ) moet dat lukken.... :D
Anders kost het 45 euro bij de bus van de grote beurt. Doe het liever niet via verzekering....
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef:Heb een inschrijfformulier voor gratis reparatie zeg maar... Als ik zielig genoeg ben (met jullie mooie foto´s als bijlagen :wink: ) moet dat lukken.... :D
Anders kost het 45 euro bij de bus van de grote beurt. Doe het liever niet via verzekering....
hé wat lees ik nu, kan je bij de bus ook betalen :?:
ah, zo halen ze natuurlijk de kosten eruit, vond het al vreemd :wink:
grietje8
Avere Una Vita
Berichten: 2423
Lid geworden op: do mei 11, 2006 22:21
Locatie: Groningen

Bericht door grietje8 »

:D Zo, meisje weer trots en blij met haar GP.... Geweldig man die mensen van CARe bij de bus van DGB. Ze zijn donderdag nog geen vijf minuten bezig geweest. Weer deukvrij!!! :D En dat voor maar 25 euro...

Vandaag nog even weer heen geweest. De bus van DGB is ter promotie van CARe (en die waren donderdag niet vrij). Dus de manager van CARe Friesland doet de begeleiding van reparaties. Die beloofde me gratis een potje lak, effe dat krasje weg halen en polijsten. Vandaag dus even weer naar Leeuwarden gereden (ook zo vervelend dat auto rijden....)

A.s. donderdag een afspraak bij de garage hier in Groningen. Hij gaat dan even aan de computer (geeft af en toe een melding van Hill Holder not available), het stuur gaat recht en het dashboardkastje gaat beter sluiten. Oftewijl ik ben er helemaal klaar voor a.s. 5 juni voor VIVA ITALIA! 8)
En we gaan weer km's rijden.... 250 per dag
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Das mooi dat de auto dan helemaal klaar is...
De mijne zal er om hangen, Ik heb de Auto nu dan wel maar de Dorpellijsten en de metalen pedalen waren nog niet binnen.

Ik toch naar VIVA ITALIA met of zonder dorpellijsten en metalen pedalen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Romeodelta
Senior Stato
Berichten: 720
Lid geworden op: wo mar 01, 2006 21:30
Locatie: Hoogvliet

Bericht door Romeodelta »

:arrow: Kijk dat lees ik nou graag deze twee enthousiaste mensen. Kom we gaan naar Viva Italia :!:
Vandaag nog even contact gelegd met de organisatie aldaar....maar de persoon was vrij (net als 3/4 van Nederland) maar maandag is hij er weer. (wordt vervolgd)
1.4 Abarth Punto Evo
Nero Scorpione
17" antraciet (wintervelgen)
Eibach verlaagd met Koni FSD en 18" zwarte Sparco asseto gara
hannes
Avere Una Vita
Berichten: 4560
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 9:28

Bericht door hannes »

grietje8 schreef::D Zo, meisje weer trots en blij met haar GP.... Geweldig man die mensen van CARe bij de bus van DGB. Ze zijn donderdag nog geen vijf minuten bezig geweest. Weer deukvrij!!! :D En dat voor maar 25 euro...

Vandaag nog even weer heen geweest. De bus van DGB is ter promotie van CARe (en die waren donderdag niet vrij). Dus de manager van CARe Friesland doet de begeleiding van reparaties. Die beloofde me gratis een potje lak, effe dat krasje weg halen en polijsten. Vandaag dus even weer naar Leeuwarden gereden (ook zo vervelend dat auto rijden....)

A.s. donderdag een afspraak bij de garage hier in Groningen. Hij gaat dan even aan de computer (geeft af en toe een melding van Hill Holder not available), het stuur gaat recht en het dashboardkastje gaat beter sluiten. Oftewijl ik ben er helemaal klaar voor a.s. 5 juni voor VIVA ITALIA! 8)
dus met andere woorden Grietje.
eind goed al goed :wink:
blij dat je schade weer verholpen is.
Gebruikersavatar
tonyvandenbroek
Presidente GPC
Presidente GPC
Berichten: 16093
Lid geworden op: do mar 30, 2006 11:04
Locatie: Someren
Contacteer:

Bericht door tonyvandenbroek »

Is de GP weer mooi HAGELNIEUW :!:
Afbeelding
Plaats reactie